FANDOM

Odcinek
Teraz mnie odkryją!

Fretka Flynn

Fretka chce wystąpić w filmie, którego reżyserami okazują się Fineasz i Ferb. Dundersztyc rezygnuje ze zła, aby rozpocząć produkcję uzależniającego sera.

Fabuła Edytuj

816px-Rewritten script cover.jpg
Fretka uczy się sztuki "Młodej Księżniczki rozterki" do szkolnego przedstawienia. Po tym jak wychodzi do ogródka żeby uciszyć braci, którzy kręcili filmiki na swoją stronkę, dowiaduje się od mamy, że na ich ulicy kręcą filmową wersję tej właśnie sztuki. Dziewczyna pełna nadziei, biegnie do przyczepy producenta. Dostaje ona główną rolę po oświadczeniu, że zagra za darmo. Lecz po kilku minutach radości Fretka dowiaduje się, że Fineasz i Ferb są reżyserami filmu, wynajętymi dzięki wielu milionom wejść na stronę z filmami ich produkcji. Chłopcy całkowicie zmieniają scenariusz sztuki.
OLO-COOL 031.jpg
Dundersztyc postanowił przestać być zły i zacząć produkować ser według starego, rodzinnego przepisu. Wymyślił sero-dojrzewaczo-przyśpieszacz, ponieważ ser ten powinien długo dojrzewać, a on nie chciał tyle czekać. Pepe zjadł cały ser wyprodukowany przez naukowca, żeby wzbudzić w nim gniew. Oszołomiony Dundersztyc zaczął strzelać do niego z tego właśnie wynalazku. Jednak przez przypadek postarzył samego siebie - Agenta P ochronił kombinezon.
Chłopcy z pomocą Ogników kręcą film. Przerobiony scenariusz zmienia postać graną przez Fretkę w "Potworę". Fineasz i Ferb stosują różne niecodzienne dekoracje i efekt, np. zrzucają na Fretkę stare zlewy oraz żywe
Candace - real.jpg
myszy. Po nagraniu wszystkich scen Fineasz, Ferb i Fretka oglądają je. Zrezygnowana nastolatka jest załamana swoim wyglądam. Lecz Ferb montuje film wprowadzając "małe" zmiany. Całość wygląda zupełnie inaczej i Fretka jest zachwycona efektem końcowym. Po dopracowaniu filmu trafia on do kina gdzie mają go obejrzeć nastolatkowie.

Dundersztyc trafia laserem w kino i zmienia rozentuzjazmowanych nastolatków w emerytów, przez co film im się nie spodobał. Chłopcy pocieszają załamaną Fretkę i w domu na swoim komputerze montują filmik ze scen, które nagrali rano. W ich filmiku występuje też Fretka w roli "Potwory". Po wrzuceniu go gotowego na ich stronę już po chwili zostaje on obejrzany przez widzów miliony razy.

Zakończenie Edytuj

Fretka jest wytykana palcami na ulicy, dzięki jej słynnej roli "Potwory".

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

brak

Galeria Edytuj

Początek-światła-Fretka-akcja.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Fretka: Proszę zaczekać! Czy oni nie są nieco za młodzi na reżyserów takiego filmu?
Producent: Z tyloma milionami wejść na stronę? Będą doskonałymi reżyserami.

Kwestia Ferba Edytuj

Wydaje odgłosy małpy podczas pogoni za kanapką.

Ferb : Sława przemija, ale internet jest na zawsze.

Co robicie? Edytuj

Fretka: Fineasz i Ferb? Co wy tutaj robicie?
Fineasz: Reżyserujemy film.

brak

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fretka: Byłabym idealna do tej roli! Ćwiczę ją do przedstawienia w szkole całe lato! Teraz mnie odkryją!
Fineasz: To więcej niż pewne. Ej! Gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

Monogram: Jesteś Agencie P.

brak

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fineasz: Zaraz jakie filmidełka? Mieliśmy 176 milionów wejść na naszą stronę.
Monogram: Jesteś Agencie P. Coś dziwnego się dzieje z Dr. Dundersztycem, jest bardzo spokojny. Trochę za spokojny. Zorientuj się co się nie dzieje.
Fretka: A więc to pana szczęśliwy dzień! Akhem, Dumać i śnić. Czy też szlachetniej jest kochać? Nie wie nikt!

Producent: Hm? Całkiem niezłe i nawet znasz już tekst. E, sam nie wiem.
Fretka: Zagram za darmo.

Producent: Biorę cię!
Fretka: Och, takie życie mi pasuje.
Mężczyzna: Panno Fretko, kontrakt i ciastko. To jest Antuan od dykcji. Nikki od pływania i trenerzy osobiści - Olga i Chicago Joe.
Fineasz: Reżyserujemy film. Załatwiła nam nasza agentka.
Izabela: Słuchaj! Mój klient dostanie 3% i część zysku, albo rezygnuje. Tak, dokładnie. Jak bierzesz gwiazdę musisz słono zapłacić. Dzwoni telefon Halo. Sid, skarbie, masz już może dla mnie trzeci akt?
Mężczyzna 2: Ej, brzydka potwora. Jesteś proszona na plan.
Fretka: Już idę!
Fineasz: Słuchaj Fretka to jest bardzo ważna scena. Można powiedzieć, że to emocjonalny trzon całego filmu. O przychodzą właśnie wieśniacy i przynoszą dary.

Fretka: Jak to wieśniacy?

Fineasz: Akcja! Siły powietrzne!
Fretka: Och, czy ten kapelusz to do jakiegoś tańca tropikalnego?
Fineasz: Przymierzamy się do zdjęć pościgu pod bardzo ciekawym kątem. Kamerę przyczepiliśmy do głodnej małpy.
Ferb: Sława przemija, ale internet jest na zawsze.
Fretka: Teraz mnie odkryją!
Fineasz: To więcej niż pewne.

Inne informacje Edytuj

  • Kobieta, która robiła Fretce manicure jest jedną z tych, które mdleją przez terkot Pepe w piosence Pepe Pan Dziobak
  • Zamek pokazany w filmie po edycji Ferba to Alcazar w Hiszpanii, dawniej zamieszkiwany przez rodzinę królewską, obecnie atrakcja turystyczna
  • Pierwszy raz pojawia się Arlene oraz Haney.

Aluzje Edytuj

  • Tytuł jest parodią hasła "Światła, kamera, akcja!"

Błędy Edytuj

  • Znak na Spółce Zło Dundersztyca zajmuje dwie linie, chociaż zwykle zajmuje tylko jedną.
  • Poziom mocy w maszynie Dundersztyca początkowo znajduje się po prawej stronie, następnie zmienia się na lewą - tak też zostaje do końca odcinka.
  • Kiedy kamera przesuwa się w studiu, białe oczy Grety są widoczne, kiedy trzyma ona aparat.
  • Kilka dziewczyn z Ogników będących na widowni nie zmienia się w starsze osoby po strzeleniu inatorem Dundersztyca.
  • Fretka najpierw nadepnęła na model chłopców prawą nogą, jednak na końcowym filmie jest to lewa noga.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki