FANDOM

Ikona odcinek

Od tej pory będę dobrym człowiekiem!

Heinz Dundersztyc do Pepe

Dundersztyc buduje Bobaso-inator. Potem rezygnuje z bycia złym i staje się agentem O.B.F.S. Norm przypadkowo włącza Bobaso-inator a ten trafia w Fineasza i Ferba, którzy stają się małymi dziećmi. Fretka twierdzi, że oni sami się w nie zamienili i chce pokazać to mamie, która uważa, że to tylko zbieg okoliczności.

Fabuła

Zakończenie

Scenariusz

Piosenki

Galeria

322a Agent Doof

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Płacze oraz gaworzy razem z Fineaszem.

Co robicie?

Fretka: E, a co wy tutaj robicie?

Wiem co dziś będziemy robić!

brak

Gdzie jest Pepe?

Fretka: (...) żadnych ogrodowych plaż, pytania gdzie jest Pepe, (...)

Wejście do kryjówki Pepe

Robi z płotu skocznię i skacze do basenu.

Dżingiel zła

brak

Pamiętne cytaty

Dundersztyc: Podpatrzę mistrza? Pysznie! Założę nowiutką fedorę.

Major Monogram: Jazda mi z oczu! Carl, chodź tu do mnie! Kiedy skończysz rozwozić pocztę umyjesz i nawoskujesz mi wóz? No wiesz koliste ruchy na zmianę. Nauczysz się karate.

Carl: Wcale że nie.
Dundersztyc: Już kocham tę robotę. Jesteśmy partnerami jak frytki i ketchup, albo Alicja i kraina czarów i mamy też czadową brykę.

Major Monogram: Tylko ostrożnie, nie zarysuj mi lakieru.
Dundersztyc: Uuu fajne te przyciski. Do czego służy tego? (Dundersztyc odpala rakietę) Łoł, o stary ale niezły numer! (Rakieta rozwala samochód Majora Monograma)

Major Monogram: Dundersztyc!!!
Bandzior: Heh frajer hahaha, o mój motor. O super gliny już są to zgłoszę im zaraz ten akt wandalizmu.

Policjant: Ręce do góry!

Bandzior: No to wpadłem.
Major Monogram: Dundersztyc, zwalniam cię!

Dundersztyc: Ponieważ zniszczyłem panu samochód?
Major Monogram: Nie! Ponieważ dostałem długą listę skarg z naszego działu kadr.

Dundersztyc: Więc to jednak kaczka.
Fretka: Dobra, już łapię, zrozumiałam, to ciężka robota, bobasy to nie pryszcz dziękuję bardzo już dostałam za swoje. Pomoże mi ktoś!? Fatalny pomysł na zakończenie odcinka.
Dundersztyc: Pepe Panie Dziobaku! Właśnie przejąłem władzę w O.B.F.S

Inne informacje

  • 1000px-322a - Washing the Car

    Auto Majora

    Doktor Kolokrótki ma swojego własnego nemezis, Newtona pana Gnu a.k.a Agent G
  • Pierwszy raz Izabela i Ogniki (z wyjątkiem Holly i Adyson) widziane są jako niemowlęta.
  • Na końcu odcinka Fretka łamie czwartą ścianę, kiedy mówi, przemienienie w niemowlaki mamę i Ogniki to marny pomysł na zakończenie odcinka.
  • Samochód Majora Monograma to czarny sedan.
  • Tak samo jak Fineasz, Dundersztyc również drapie się po uchu kiedy kłamie/ukrywa kłamstwo.
  • Nigdy nie zostało wyjaśnione co stało się z Fineaszem, Ferbem, Lindą, Izabelą i Ognikami na koniec odcinka. Być może inator znowu w nich trafił i w efekcie wszyscy powrócili do swych normalnych postaci.

Powiązanie z serią

Aluzje

  • The Duck Song - Dundersztyc w angielskiej wersji powiedział słynne słowa z tej piosenki: "And the duck says: Have any grapes?".
  • Karate Kid - Monogram kazał myć Carlowi samochód w taki sam sposób jak Miyagi - Danielowi.

Błędy

  • 1000px-322a - Everyone Together-crop-horz
    Zanim Izabela została trafiona inatorem nosiła mundurek ogników, a po zamienieniu w dziecko miała na sobie swój strój codzienny.
322a - Say Cheese

Przecież chłopcy poznali się dopiero w wieku 5 lat...

  • W czasie sceny naprawiania siedziby O.B.F.S. przez agentów, widzimy dwie świnie. Jedna z nich ma na sobie fedorę, a jedna kask. Może to oznaczać, że agencja zatrudnia więcej niż jednego agenta tego samego gatunku.
  • W czasie piosenki "Fajnie Być Bobasem" Fineasz, Ferb i Fretka widziani są w ich domu, zamiast w sklepie z zabawkami. Przez jedno ujęcie widziani są też w kuchni Izabeli.
  • Fretka wysyła do mamy zdjęcie Fineasza i Ferba razem jako niemowlaki. Ono powinno Lindzie wydać się podejrzane, ponieważ chłopcy spotkali się dopiero w wieku około 5 lat, tak jak zostało to ukazane w "Fineasz i Ferb nakryci" oraz "Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze". Możliwe jednak, że Linda uznała to za fotomontaż.
  • Szyld nad sklepem mówi "Danny The Dinosaur's Baby Stuff Emporium", ale Danny wygląda jak smok, a nie jak dinozaur.
  • Skoro Pepe przeskoczył przez hologram Dr.Kolokrótkiego, to w takim razie Dr.Kolokrótki nie powinien być w stanie otworzyć drzwi.
  • Fretka jadła płatki o nazwie "Zdrowe Kwadraty", ale miały one kształt walców.

Poprzedni:
"Placek z Dunderkami"

Odcinki

Następny:
"Tajemnica Buforda"