FANDOM

Albert Du Bois — starszy brat Irvinga. Między nimi występuje różnica wieku podobna do tej między Fretką a Fineaszem.

Uczęszcza do szkoły z internatem. Uważa się za wykrywacza kłamstw, czasem przybiera pseudonim Prawdziwego Detektywa. Nie wierzył Irvingowi, że Fineasz i Ferb budują takie wspaniałe budowle. Prawdopodobnie podkochuje się we Fretce. Po za tym jest fanem fantasy, zwłaszcza "Czarodzieja Kołodzieja".

Wygląd Edytuj

Albert ma podłużną głowę, lekko zapuszczone, blond włosy, jasną skórę i półkoliste okulary z grubymi, czarnymi oprawkami. Nosi zieloną koszulkę z kołnierzykiem, szare spodnie i ciemnoszare trampki.

Relacje Edytuj

Irving Du Bois Edytuj

Irving jest młodszym bratem Alberta, wielkim fanem filmów science-fiction. Albert jest fanem fantasy, a więc całkiem przeciwnego gatunku - chłopcy toczyli między sobą bitwę w odcinku "Rycerze w kosmosie". Albert, tak jak to starszy brat, często dokucza Irvingowi.

Fretka Flynn Edytuj

Candace meets Albert.jpg
Fretka zdaje się podobać Albertowi. Możemy to zauważyć, kiedy próbuje z nią flirtować, a potem pomaga jej przyłapać braci ("Dundowa strona księżyca").

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki