FANDOM

Takie same oczy. Taki sam nos. Ale jakim cudem?! Znamię na ramieniu! To nasza mała Annabelle!

Hildegarda Johnson o Annabelle

Mieliście rację, nie powinnam pracować w fabryce kowadeł

— Annabelle Johnson

Annabelle Johnson — dawno zaginiona kuzynka Jeremiasza ("Biegnij, Fretka, biegnij").

Życie osobiste Edytuj

Annabelle jest młodą businesswoman, która chce kupić budynek Spółki Zło Dundersztyca. Ma męża, narzeczonego lub chłopaka, z którym szuka nowego domu. Kiedy Fretka przyniosła Annabelle na rękach, na piknik rodziny Johnsonów, dość szybko okazało się, że jest ona ową dawno zaginioną kuzynką. Prawdopodobnie podczas pracy w fabryce kowadeł, jedno z nich uderzyło ją w głowę i spowodowało amnezję. Została rozpoznana przez Hildegardę Johnson, dzięki swojemu znamieniu w kształcie litery "J".

Nie wiadomo, czy zdecydowała się zostać z rodziną Johnsonów i czy pozostała w związku ze swoim nienazwanym mężem/narzeczonym/chłopakiem po odzyskaniu pamięci.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Annabelle ma krótkie, brązowe włosy, grzywkę, prostokątne okulary z czarnymi oprawkami, niebieskie kolczyki-wkrętki w uchu i usta pomalowane różową szminką. Nosi niebieską sukienkę do kolan,owiniętą paskiem tego samego koloru, z krótkim rękawem i niebieskie obcasy.

Osobowość Edytuj

Kocha lata 80-te, fiolet i zieleń wraz z wysokimi sufitami, gargulce, uważa tekturowe meble za "niezwykłą tymczasowość" oraz cieszy się z obłąkanych sąsiadów, mówiąc, że "Z takimi sąsiadami nasze życie nigdy nie będzie nudne". Są to główne powody, dla których tak bardzo chciała kupić apartament Dundersztyca. Jest również bardzo entuzjastycznie nastawiona do życia.

Inne Edytuj

  • Wiemy, że w przeszłości pracowała w fabryce kowadeł.
    830px-Birthmark.jpg
  • Ma znamię na ramieniu w kształcie litery "J" od nazwiska Johnson.
  • W dzieciństwie musiała bawić się Kaczuszką Momo, ponieważ znajduje się ona na ołtarzyku, który poświęcili jej członkowie rodziny.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki