Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Atak 15-metrowej siostry

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek
Atak 15-metrowej siostry
Atak15msiostry.png
Olbrzymia Fretka na dachu Spółki Zło
Sezon 2
Kod produkcji 203A
W kolejności emisji 51
Tytuł oryginalny Attack of the 50 Foot Sister
Fabuła Bill Motz
Bob Roth
Scenariusz i
scenografia
Jon Colton Barry
Piero Piluso
Reżyseria Zac Moncrief
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2009-02-21 21 lutego 2009
Międzynarodowa premiera 2009-05-21 21 maja 2009
Połączone z
"Ogrodowe akwarium"
Chronologia
Poprzedni "Końcówki świata"
Następny "Ogrodowe akwarium"

Och, to nasza siostra. Nasza... he, he... starsza siostra.

Fineasz Flynn

Chłopcy opracowują eliksir powiększający, aby pomóc Baljeet'owi wygrać konkurs na największego arbuza. Używa go jednak Fretka, aby zostać gwiazdą reklam kosmetyków "Supermłoda". Niestety płyn jest za mocny i Fretka rośnie do 15 metrów. Tymczasem Dundersztyc chce pokryć festiwal "najgorszym zapachem w historii ludzkości".

Fabuła Edytuj

Baljeet Signal.jpg
Fretka i Stefa znajdują się w pokoju Fretki. Czytają magazyn "Super młoda". Dowiadują się, że konkurs na Super młodą rozpocznie się w ich mieście. Fretka postanawia się zgłosić. Ze Stefą zaczynają wybierać strój. Na podwórku Fineasz i Ferb dostają sygnał od Baljeet'a, żeby przyszedł na festiwal bo potrzebuje ich pomocy przy arbuzie. Fineasz zgadza się i z Ferbem ruszają na festiwal.

Pepe przedostaje się do bazy przez staw. Major Monogram informuje go, że Dundersztyc znów coś kombinuję. Pepe rusza na misję.

Tymczasem Fineasz i Ferbem spotykają Baljeet'a na festynie. Ferb wyciąga swój zestaw małego chemika. Fineasz z Ferbem zaczynają stworzyć Eliksir wzrostu, by arbuz Baljeet'a urósł. Ale gdy polali tylko kroplę, arbuz niewiele urósł. Fineasz twierdzi, że muszą poczekać.

Candace height.jpg
Fretka przybywa na festyn na konkurs. Założycielka "Super Młodej"- Blanca Dishon twierdzi, że Fretka jest za niska by zostać super młodą. Fretka kupuje ich kosmetyki i zrozpaczona dzwoni do matki. Fretka zauważa Fineasza i Ferba wraz z Baljeet'em. Zabiera im eliksir wzrostu. Nalewa na siebie i rośnie o kilka centymetrów.

Arbuz robi się coraz większy tak samo jak Fretka zaczyna rosnąć.coraz bardziej. Wkrótce Fretka ma ponad 50 m wzrostu. Biegnie do namiotu by się ukryć i podchodzi do Fineasza i Ferba. Chłopcy nie wierzą w to co widzą. Fretka twierdzi, że nigdy nie będzie super młodą i zapłakana idzie do "Domu dziwadeł".

660px-Baby trap perry.jpg
Pepe wchodzi do Spółki Zło Dundersztyca i jest łapany w pułapkę dla niemowląt. Dundersztyc stworzył urządzenie, dzięki któremu zasmrodzi cały festyn i nikt nie będzie korzystał z jego łazienki. Do swojego inatora użył pieluch swojej siostrzenicy.

Fretka wspina się po wieżowcu razem z facetem od dziwadeł przebranego za goryla (odwrotna wersja King-Konga).

558px-Candace on DEI building.jpg
Dundersztyc wewnątrz spółki zło pokazuje Pepe jego nowy inator. Kiedy Fretka jest na szczycie budynku, zauważa ją założycielka Super młodej i chce by dołączyła do niej. Fretka nie słyszy więc każe jej wejść na jej rękę. Założycielka mówi, że z Fretką nikt nie będzie mógł jej przybić i będzie bogata przez sprzedawane kosmetyki. Ale facet od Dziwadeł się z nią nie zgadzał i zaczynają się kłócić. Fretka ich uspokaja i zaczyna tłumaczyć, że coś zrozumiała. Uświadomiła sobie, że chcą wykorzystywać ludzi. Fretka się odmeldowuję i schodzi na dół by pobiec do mamy. Fretka zostawia eliksir wzrostu i przez pomyłkę trafia w ręce Dundersztyca. I zamieniają się dwa eliksyry-smrodu i wzrostu.

Fretka ma zamiar pokazać mamie co zrobili jej Fineasz i Ferb. Dundersztyc w tym czasie odpala maszynę i wszystko staję się gigantyczne. Dzięki czemu wygląda, że nic się nie zmieniło. Fretka wbiega do domu, ale mama nie widzi nic nadzwyczajnego. Pepe ucieka ze spółki zło dzięki pomocom ryb agentów i uruchamia smrodonator. Przez to, że wszystko stało się duże, Baljeet nie wygrał konkursu na największego arbuza i idzie powiesić zasłony hańby.

Zakończenie Edytuj

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

203A-tytułowy.jpg

Stałe fragmenty Edytuj

Za młody na... Edytuj

Blanca: Hmm, nie jesteś trochę za niska, by zostać twarzą Supermłodej?

Fretka: Yyy...

Blanca: Tak, owszem, jesteś.

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Arbuz nagle się skurczył?
Ferb: Cóż, albo to - albo cały wszechświat nagle się powiększył.

Co robicie? Edytuj

brak

brak

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Ferb weź zestaw młodego chemika kupiony na dzień matki. Jedziemy na festyn warzywny. Ej gdzie jest Pepe?

Nie widać momentu wejścia, jednak wspomniane jest, że wchodzi przez dno oczka wodnego sąsiadów.

Dżingiel zła Edytuj

Dundersztyc: Ych, ten festyn jest taki głośny, że nie słyszałem nawet własnego dżingla! No dobra, panowie, jeszcze raz, głośniej!
Śpiewak 1: I raz, dwa...
Śpiewacy: Oto jest Spółka Zło Dun...

Pojawia się Pepe zakłócając im śpiewanie

Pamiętne cytaty Edytuj

Fretka: Co to, kantalupa?

Baljeet: Och...
Fineasz: Już niedługo...
Fretka: He, he, he! No brawo! Wasz cudowny eliksir wzrostu, zamienił was w trzech wielkich dekli!
Baljeet: Uprzedzę rodzinę, żeby wywiesili w oknach zasłony hańby.
Fineasz: Moment. Eliksir jeszcze nie przestał działać. Zobaczysz!

Baljeet: Przez zasłony hańby nic nie widać...
Fretka: Płacze Nigdy nie będę idealna! Czego bym nie zrobiła zawsze będę o pięć centymetrów za brzydka! Muszę bardzo szybko urosnąć w przeciągu piętnastu minut!

Linda: Córeczko nie jest aż tak źle ...
Fretka: Oh! Wiem co zrobię! Dzięki mamo!

Linda: Oo... Nie ma za co.
Baljeet: Czy do Ogników przyjmują chłopców?

Arbuz zaczyna rosnąć
Fineasz: W nogi!

Baljeet: Będzie mi chyba potrzebny dźwig! ...i nowa para majtek...
Stefa: Ej... Czy w tobie się coś nie zmieniło?

Fretka: Kto wie? Może nareszcie wyrastam na kobietę.
Rośnie jej nos

Stefa: Widzę, że coś jeszcze ci wyrosło.
Dundersztyc: Cóż za urocza pułapka prawda? Wpadłem na ten pomysł na pierwszych urodzinach mojej siostrzenicy. ... Nie osądzaj mnie! Lubie chodzić na przyjęcia dla dzieci. Są atrakcje, prezenty, zawody w jedzeniu tortu. Przepraszam odszedłem chyba od tematu. Prawda?
Fretka: Znów jestem normalna!
Linda: "Normalna" to pojęcie względne...

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

Błędy Edytuj

  • ERROR Neck.png

    Linda ma przezroczystą szyję?

    Dundersztyc mówił, że te pieluchy są po jego siostrzenicy, jednak w żadnym odcinku nie jest wspominane, że ma siostrę, a gdyby chodziło o Rogera, to po pierwsze - byłaby to bratanica, a po drugie - Roger póki co nie ma żony.
  • Linda ma przejrzystą szyję, kiedy rozmawia z Fretką.
  • To dziwne, że Dundersztyc ma Banjo a w odcinku "Urodziny mamy" twierdzi, że nienawidzi instrumentów na literę "B".
  • Piętro Dundersztyca było w tym odcinku dużo niżej niż zwykle.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki