Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Betty Jo Flynn

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Betty Jo Flynn
Betty Jo Flynn.jpg
Grupa bohaterów: Seniorzy
Płeć: Kobieta
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzina i inne relacje
Rodzeństwo:
Lorraine Flynn
Małżonek:
Clyde Flynn
Dzieci:
Linda Flynn-Fletcher, Tiana Webber
Wnuki:
Fineasz Flynn, Fretka Flynn
Zięciowie:
Lawrence Fletcher, Bob Webber
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Zabieraj mi tę wielką stopę z twarzy!"

Betty Jo Flynn — babcia Fineasza i Fretki, matka Lindy i Tiany, teściowa Lawrence'a. Startowała we Wrotkowych Derbach i w młodości była mistrzynią jazdy na wrotkach ("Wyrzut przed metą"). Ma siostrę bliźniaczkę Lorraine. Wraz z Fretką nastraszyła dzieci. Uważa, że od niebieskiego mchu ma się halucynacje.

Relacje Edytuj

FiF Z Dziadkami.png
Fineasz Flynn i Ferb Fletcher
Edytuj

Fineasz i Ferb są wnukami Betty Jo. Są dla siebie bardzo mili, a babcia wie o kilku wynalazkach chłopców.

Fretka Flynn Edytuj

Fretka jest wnuczką Betty i jest bardzo pomocna. Babcia chciała dać Fretce porady na temat korzystania z lasu. Podczas wyścigu wrotkarskiego Betty wykonała wyrzut Fretki.

Hildegarda Johnson Edytuj

Hildegarda i Betty Jo są rywalkami od czasów wrotkarskich derbów w 1957 roku. Hildegarda nie grała fair podczas derbów i dzięki temu pokonała drużynę 'Ulicznych kulomiotów'. Podczas rewanżowych derbów trochę złagodniały i próbowały się porozumieć na rzecz swoich wnuków.

Wygląd Edytuj

Tri-State Bombers 2.jpg
Jest to starsza kobieta, możliwe, że emerytka. Ma rudoczerwone włosy uczesane w wysoki kok. Nosi zieloną bluzkę z krótkim rękawkiem wpuszczoną w krótkie, białe spodenki. Poza tym zawsze ma na sobie ciemne okulary oraz kolczyki w kolorze złotym.

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki