Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

BezHikność w Seattle

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek
BezHikność w Seattle
Seattle skyline in The Chronicles of Meap.jpg
Sezon 3
Kod produkcji 327
W kolejności emisji 165
Tytuł oryginalny Meapless in Seattle
Scenariusz Jon Colton Barry
Scenariusz i
scenografia
Derek Thompson
Jon Colton Barry
Kyle Menke
Reżyseria Robert F. Hughes
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2013-01-24 24 stycznia 2013
Międzynarodowa premiera 2012-04-06 6 kwietnia 2012

Dawno temu w odległym studiu w Burbank zdziczała grupa animatorów stworzyła lipny trailer kontynuacji przygód Hika, której nie mieli zamiaru nakręcić. Niestety wszyscy chcieli zobaczyć ten odcinek, więc trzeba było napisać scenariusz i połączyć kilka przypadkowych scen. Sami sobie są winni. Przedstawiamy zatem BezHikność w Seattle.

— Narrator

Hik powraca, aby uratować Fineasza i Ferba przed swoim nemezis - Mitchem, którego celem jest przejęcie kontroli nad wszystkimi obcymi, stawiając świat Hika przed niebezpieczeństwem. Hik, chłopcy, ich siostra i Izabela muszą ocalić wszechświat. Tymczasem Dundersztyc ponownie spotyka się ze swoim dawnym nemezis - Pupu panem Pandą, lecz gdy pojawia się Agent P, złoczyńca twierdzi, że ma coś do wyjaśnienia.

Fabuła Edytuj

Scrolling Title Sequence 5.jpg

Odcinek rozpoczyna się od wstępu w stylu serii "Star Wars", skąd dowiadujemy się, że nie miał on nigdy nie zaistnieć. Zwiastun został stworzony dla żartu. Jednak ze względu na widzów postanowiono stworzyć ów epizod.

Come Outside Later.jpg
Hik ucieka w swoim statku przed krążownikiem Mitcha i kieruje się ku Ziemi. W międzyczasie na planecie Fretka i Stefa decydują się się pójść do centrum handlowego. Jednakże, w ostatnim momencie siostra chłopców popada w szał przyłapywania. Decyduje się, że spróbuje przyłapać braci uczestnicząc jednocześnie w ich zabawie, nagrywając co się da i w ten sposób ma nadzieję na zwiększenie swoich szans. Tymczasem matka uczy się francuskiego.

W ogródku Fineasz i Ferb prowadzą walkę na gigantyczne poduchy. Fretka wg swojego planu dołącza się do nich. Chwilę po tym koło dzieci ląduje statek Hika, a następnie krążownik Mitcha. Fineasz, Ferb, Fretka i Hik uciekają przed dom zabierając po drodze Izabelę, która akurat wchodziła przez furtkę.

Tymczasem Pepe po odprawie udaje się do Seattle gdzie zamierza odkryć, co robi Dundersztyc.

640px-327 - Mitch has the Cutonium Enriched Doof.jpg
Do Seattle udają się też dzieci z Hikiem. W drodze dowiadują się oni, że ich pozaziemski przyjaciel przyleciał na planetę w celu znalezienia "gracjum". Ten specyfik sprawia że istota, która go zażyje staje się tak niesamowicie słodka, że zaurocza każdą osobę, która na nią spojrzy. Zauroczona osoba zrobi wszystko dla tej istoty. Oczywiście Mitch szuka substancji w niecnych celach. Fineasz z Ferbem konstruują szybko nowy wykrywacz słodkości i ruszają do Seattle.

Tymczasem Dundersztyc wypija "gracjum" i zostaje porwany przez galaktycznego złoczyńcę na planetę Hika. Za nimi ruszają oczywiście Fineasz i spółka. Tymczasem na planecie Hika jego pobratymcy szykują się do najazdu na bazę Mitcha za sprawą wcześniejszego ostrzeżenia od swojego agenta (Hika, naturalnie).

640px-327 - Meap has a Plan.jpg
Mitch wydobywa "gracjum" z Dundersztyca, który po krótkim czasie zostaje uwolniony przez Pupu pana pandę i Pepe pana dziobaka i próbuje się wydostać z bazy złoczyńcy. Po drodze spotyka Balunia w stroju robota i posiadającego wsparcie robotów Mitcha. Balunio po krótkim czasie decyduje się uratować swego starego przyjaciela od ataku robotów, ale jeden z nich, który nie został całkowicie zniszczony zestrzeliwuje Balunia.

640px-327 - Farewll to Meap.jpg
W międzyczasie Mitch spotyka się oko w oko z Fineaszem i resztą grupy. Zażywa on "gracjum" i przeistacza się w przeuroczą istotę . Wszyscy przyjaciele zasłaniają na czas oczy dzięki wcześniejszemu ostrzeżeniu Hika..... wszyscy po za Fineaszem, który popada w zauroczenie. Międzygalaktyczny agent (Hik) postanawia walczyć ze złoczyńcą, ale zostaje przygwożdżony pod wpływem słodkości Mitcha. Izabela próbuje wymusić na Fineaszu, by ten coś zrobił. Wrodzona słodkość dziewczyny przełamuje zauroczenie. Chłopak doznaje olśnienia, że mieli oni przy sobie cały czas broń przeciwko "gracjum" - była to Izabela. Dziewczyna rusza do boju przeciw galaktycznemu złoczyńcy i pokonuje go najsłodszym pytaniem "Co porabiasz?", jakie kiedykolwiek wypowiedziała.

Zakończenie Edytuj

Zapowiedź nowego odcinka "Czterej odźwierni i Hik".

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

SeattleTitleCard.Aaaaaaa.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Mitch: Hahahahaha! Nie jesteś aby za młody by ratować wszechświat?

Fineasz: Tak jestem.

Kwestia Ferba Edytuj

Izabela: Skąd będziemy wiedzieć, że już tam jesteśmy?
Statek Hika mija znak z napisem "Seattle", gdzie jest pochmurno i pada deszcz

Ferb: Jesteśmy.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć Fineasz, widzia...

Fineasz: W nogi!
Izabela: Hej, Mitch.Robi słodkie oczka Co dziś robisz?

Fretka: No dobra chłopaki! To co będziemy dzisiaj Zostaje zgnieciona przez dwie gigantyczne poduszki. robić?

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fretka: Tak, tak, tak. Powiedz, powiedz gdzie jest Pepe?
Fineasz: Hmm, miałem na myśli Buforda, ale gdzie jest Pepe?
Fineasz: Ej, gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

brak

brak

Dżingiel zła Edytuj

Pupu i Pepe!

Pamiętne cytaty Edytuj

Major Monogram: Masz mi oddać swój kapelusz!
Pepe rzuca krzesłem w ekran
Fretka: Co?! To Jeremiasz też tam będzie?
Mitch: Colin!
Dundersztyc: Balunio!
Mitch: Serio wypiłeś całe Gracjum?

Dundersztyc: A, więc tak się to nazywa.
Mitch: Jak wyglądałeś wcześniej?
Dundersztyc: Ej, ja cię znam z kosmosu. Pójść mnie ty złodzieju przyjaciół.
Mitch: Chcesz pojechać na wycieczkę? Podchodzi do Pepe i Pupu Niszczyć ich.

Dundersztyc: Wow. Ostry jesteś.
Dundersztyc: Pupu Pan Panda i Pepe Pan Dziobak? Współpracujecie żeby ocalić mnie?

Inne informacje Edytuj

  • Fragmenty tego odcinka zostały ukazane w zakończeniu epizodu "Przygody Hika".
  • Fineasz pierwszy raz mówi Izabeli, że jest słodka (lecz twierdzi, że jest to tylko fakt naukowy).
  • W napisach końcowych odcinka jesteśmy urzekani kolejnym zwiastunem, na który twórcy nie mają pomysłu.
  • W polskiej wersji tego odcinka Pupu Pan Panda ma na imię Piotruś Pan Panda

Aluzje Edytuj

  • "Bezsenność w Seattle" (ang. Sleepless in Seattle) - tytuł odcinka jest aluzją do tej amerykańskiej komedii.
  • Napisy na początku odcinka są parodią do wstępu każdej części "Gwiezdnych wojen".
  • Tytuł odcinka ze zwiastuna to aluzja do serialu "Czterej pancerni i pies".
  • Pod koniec odcinka Hik i Mitch walczą swoimi mocami, co przypomina przyciąganie liny. Jest to nawiązanie do serii "Harry Potter", gdzie Harry i Voldemort w ostatecznej bitwie walczą za pomocą zaklęć.

Błędy Edytuj

Błąd.png
IZabela na pomoc.png

Dodatkowy palec u Izabeli

  • W końcowej scenie Fretce wyrastają włosy z ramion.
  • Gdy Izabela ląduje na linie, ma 5 palców u dłoni.
  • Gdy pojawia się Balunio, roboty Mitcha mają szare oczy mimo, że przez cały odcinek mają pomarańczowe.
  • Blizna na oku Mitcha pojawia się dopiero w pewnym momencie.
  • Na końcu odcinka Przygody Hika powiedziano, iż kontynuacja będzie nazywać się Hiknik pod wiszącą skałą.

Poprzedni:
"Mózgus Maximus"

Odcinki

Następny:
"Kawka z wrogiem"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki