FANDOM

Ale przez żółtodzioba, a ten żółtodziób to Carl...

Major Monogram o Carlu w odcinku "Lody z migdałkami"

Carl Karl — stażysta operujący kamerę dla Majora Monograma. Pracuje w agencji O.B.F.S.

Czasem zastępuje szefa, podając Agentowi P szczegóły misji. Wie jak gotować spaghetti, filmować, edytować, kopiować, drukować. Jego staż jest płatny, ponieważ potrzebuje pieniędzy, by opłacić studia. ("Rodzinka Fineansonów"). Jego nick w internecie to doktor Kokosik.

Osobowość Edytuj

Carl jest nieco niedbały i często czegoś zapomina, co sprawia, że Major Monogram jest na niego zły. Ale też często powie coś głupiego i Majorowi robi się wstyd, np.: Kiedy ujawnił, że nie ma spodni. Carl był bardzo podekscytowany, gdy Major Monogram krzyknął, że w bazie Pepe znajduje się jakaś dziewczyna- była nią Fretka. Był rozczarowany gdy, na głowę Fretki spadł kapelusz, a Major Monogram myślał, że Pepe się przebrał ("Czy ten dziób mnie pogrubia?").

Wygląd Edytuj

Sylwetka Edytuj

Carl- zdjęcie promocyjne.png
Carl jest dość wysoki. Ma owalną głowę, krótkie, kręcone, brązowe włosy i brwi, zielone oczy oraz piegi. Ma też duży nos i uszy.

Ubiór Edytuj

Carl podczas pracy u Monograma ma białą zapinaną koszulę z długim rękawem, siwe spodnie i brązowe trampki. Nosi fioletowe, półokrągłe okulary, przez co najczęściej nie widać kształtu jego oczu.

Inne Edytuj

Galeria Edytuj

CarlSwissFamilyPhineas.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki