Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Charlene Dundersztyc

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Charlene Dundersztyc — mama Vanessy, eksżona Heinza Dundersztyca. Płaci swojemu byłemu mężowi alimenty, które jednak uważa za zbyt wysokie ("Lody z migdałkami"). Uczęszczała razem z Lindą Flynn Fletcher na kurs z gotowania. Nie wie, że jej były mąż jest zły i codziennie konstruuje nowe złe wynalazki. Jej córka stara się to jej udowodnić.

Relacje Edytuj

Heinz Dundersztyc Edytuj

Charlene jest była żoną Heinza. Płaci mu wysokie alimenty, z których naukowiec finansuje swoje inatory. Dundersztyc bardzo nie lubi prosić Charlene o pomoc, jednak w sytuacji bez wyjścia z wielką niechęcią dzwoni do byłej ("Biegnij, Fretka, biegnij").

Vanessa Dundersztyc Edytuj

Czasami Vanessa stara się udowodnić matce, że jej ojciec jest zły i buduje inatory do zawładnięcia Okręgiem Trzech Stanów, podobnie jak Fretka każdego dnia próbuje przyłapać swoich braci. Charlene nie wierzy Vanessie i mówi jej, że nikt nie jest zły. Można mieć wrażenie,
Vanessa Charlene.png
że Charlene wydaje się, że jej córka myśli źle o swoim ojcu z powodu rozwodu. Dlatego mówi jej, że rozstała się z Heinzem nie dlatego, że był zły, tylko dlatego, że po prostu nie mogli się dogadać ("Lody z migdałkami").

Wygląd Edytuj

Charlene ma ciemne włosy i jasną karnację. Nosi okulary z czarnymi oprawkami, turkusową bluzkę, jeansowe rybaczki, czarne balerinki oraz zielone korale. Maluje usta szminką w odcieniu czerwieni. Nosi małe kolczyki wkrętki w kolorze oliwek.

Inne Informacje Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki