Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Charlene Dundersztyc (drugi wymiar)

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Fretka z książką.png Stefa, tutaj jest pełno błędów!

W tym artykule jest dużo błędów, jeśli możesz - pomóż nam je poprawiać.

Charlene Dundersztyc — mama Vanessy z drugiego wymiaru, żona Heinza Dundersztyca z drugiego wymiaru

Obecnie życieEdytuj

Charlene jest wspomniana tylko dwa razy w usuniętej scenie "Vanessa spotyka Dundersztyca" jako część bonusowa płyty DVD, podobno rozwiedziona z Heinzem. Gdy ich córka Vanessa skrytykowała jej ojca za wygnanie jej chłopak Tony Marzulo, postanawia wrócić do matki poprzez sterowiec jej ojca. Heinz mówi jej żeby powiedziała Charlene, że miała się dobrze u ojca. (Fineasz i Ferb podróż w drugim wymiarze)

Po aresztowaniu Heinza za swoje zbrodnie przeciwko ludzkości, okazuje się, że Charlene ma swój penthouse i rzeczywiście udawała że rozwiodła się z Heinzem z powodu korzyści finansowych, ponieważ jest taka sama zła jak Heinz. Okazuje się również, że jest odpowiedzialna za wychwytywanie wielu agentów O.B.F.S. (w tym z Pinky Chihuahua i Piotra Panda) i ich transformacji w cyborgi, podobne do tego, jak Heinz pokonał Pepe i przekształcił go w cyborga. Dowiedziawszy się o tym, fretka postanawia zbadać sytuację i zmusza Heinz do pomocy. Charlene łapie Pepe, Fretkę i Fineasza . Jednak Ferb udając, że został zamieniony na cyborga przez Charlene uwalnia ruch oporu by infiltrować penthouse Charlene. Ruch oporu uwolnił wszystkich agentów z ich złego programowania, Fretka angażuje się w walkę z Charlene i pokonuje ją. Charlene miała zostać aresztowana ale fretka pozwala Vanessie mieć chwilę z rodzicami, co pozwoliło rodzinie Dundersztyc i Pandaborg (jedyny cyborg, którzy nie został uwolniony od swojego złego programowania) uciec samochodem.

OsobowośćEdytuj

Tak samo jak Heinz, Charlene ma najwięcej różnic osobowości w porównaniu z jej odpowiednikiem. Nie jest dobroduszna i sarkastyczna, Charlene jest bardzo zła i inteligentna, jak Heinz. Ona również wydaje się być wysoko wykwalifikowanym wojownikiem sztuk walki i była w stanie pokonać fretkę.

Podobnie jak Heinz, Charlene jest faktycznie również chętna do wyeliminowania tych, które stanowią znaczącą przeszkodę w niektórych, takich jak użycie granatu na ognikach.

Charlene wydaje się dbać o jej wygląd, widoczne, gdy walczy Candace, ona zauważa odcięcie jednego z jej wypolerowane paznokci co ozprasza Charlene na tyle długo, i fretka pokonuje ją w walce.

Pomimo tego bardziej złowieszcza od odpowiednika Charlene, wciąż lubi Heinz, ponieważ udawali, że się rozwiedli przez kilka korzyści w czasie panowania Heinza. Ona również dba o ich córkę Vanesse.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki