Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Coltrane

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Coltrane
199px-Coltrane5a.jpg
Grupa bohaterów: Nastolatki
Płeć: Mężczyzna
Wiek: około 16 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzinne miasto: Danville
Informacje zawodowe
Przynależność:
Basista w "Jeremy and the Incidentals"
Rodzina i inne relacje
Przyjaciele:
Jeremiasz Johnson
Zainteresowanie uczuciowe:
Stefa Hirano
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Najleniwszy dzień w życiu"
Głos podkłada: Waldemar Barwiński

Coltrane — przyjaciel Jeremiasza oraz basista w jego zespole.

Biografia Edytuj

Coltrane jest basistą w zespole Jeremy and the Incidentals. Razem z Jeremiaszem i nieznanym perkusistą grali na Letnim Festiwalu, gdzie w czasie trwania koncertu zostali trafieni inatorem Dundersztyca i zamienieni w kapelę heavy metalową ("Najleniwszy dzień w życiu").

Coltrane3.jpg
W odcinku "Zagrajmy w Quiz" Coltrane oglądał z Jeremiaszem telewizję. Kiedy zmienili kanał zobaczyli Fretkę występującą w teleturnieju Fineasza i Ferba.

Jest również instruktorem na kursie "Letni Czad!", na który uczęszczał Baljeet ("Baljeatelsi").

Wygląd Edytuj

Coltrane to szczupły nastolatek średniego wzrostu. Ma ciemną skórę oraz ciemnobrązowe, długie włosy w stylu afro. Ma także brązowe oczy. W początkowych odcinkach ma na sobie czerwoną czapkę z daszkiem, biały T-shirt i szorty, jednak w kolejnych odcinkach nosi dżinsy oraz jasno niebieski podkoszulek założony na szarą bluzkę z długim rękawem.

Relacje Edytuj

Stefa Hirano Edytuj

830px-Stacy and Coltrane holding hands.png
Coltrane wydaje się darzyć Stefę uczuciem. W czasie piosenki Nicnierobienia dzień uśmiechają się do siebie w ten sam sposób co Jeremiasz i Fretka.

Wyraźniej widzimy łączące tych dwóch uczucie podczas koncertu wieńczącego kurs "Letni Czad!". W czasie piosenki Postawcie ocenę mi tańczą razem, a później trzymają się za ręce ("Baljeatelsi").

W odcinku ("Fretka-facetka") mówi ,że Stefa jest jego dziewczyną.

Jeremiasz Edytuj

Jeremy and Coltrane.jpg
Coltrane jest dobrym przyjacielem Jeremiasza, tak samo jak Stefa jest dobrą przyjaciółką Fretki. Oglądali razem telewizję w domu Jeremiasza oraz rozmawiali ze sobą w czasie koncertu kończącego kurs "Letni Czad!". Grają również w tym samym zespole, ale tak naprawdę nigdy nie zostało pokazane wprost jakie łączą ich relacje.

Inne informacje Edytuj

  • W odcinkach "Najleniwszy dzień w życiu" i "Zagrajmy w Quiz" Coltrane ma na sobie czerwoną czapkę z daszkiem, biały T-shirt i szorty. Jego wygląd zmienia się w odcinku "Baljeatelsi" gdzie ma na sobie dżinsy oraz jasno niebieski podkoszulek założony na szarą bluzkę z długim rękawem. Prawdopodobnie twórcy chcieli, aby bardziej przypominał Corbina Bleu, który go dubbinguje.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki