Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Cyrk z alergią

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek
W cyrku to musi być fajnie pracować.

Izabela Garcia-Shapiro

Fineasz, Ferb, Izabela i przyjaciele mieli pójść do cyrku, lecz został odwołany. Postanowili zrobić własny. Wystąpili w nim wszyscy przyjaciele i nawet sam Pepe. Nie przeszkodziło mu to w pracy. Fretka ma alergię na pory, przez co puchnie i zmienia jej się głos. Jednak pomaga to mamie w występie. Dundersztyc wymyślił maszynę do napełniania powietrza helem.

Fabuła Edytuj

Django tries out his trick.jpg
Lawrence planuje, by z chłopcami oraz ich przyjaciółmi udać się do cyrku. Jednak chwilę później czyta w gazecie, że występ cyrkowy został odwołany z powodu alergii cyrkowców. Okazuje się, że Fretka także ma alergię, ale na pasternak. Izabela rozmyśla, że w cyrku musi być świetnie. W tej samej chwili Fineasz oznajmia, że wie już, co będzie dziś robił. Dzieci postanawiają zbudować cyrk w podwórku. Ustalają także, że każdy ma przygotować jedną sztuczkę, którą zaprezentuje widowni.

Namiot cyrkowy bardzo szybko rośnie w ogrodzie, a dzieci gotowe są już do występu. Pepe dociera do swojej kryjówki w swoim stroju cyrkowym ku uciesze Monograma. Dziobak nie chcąc tego słuchać odwraca się i wyrusza do kryjówki Dundersztyca.

Are these wild parsnips .jpg
Fretka dzięki temu, że trzymała kosz od Jeremiasza wypełniony po brzegi pasternakiem, cała pokrywa się czerwonymi plamami, a jej głos staje się ciężki i przenikliwy, w sam raz do bluesa. Linda jest podekscytowana, ponieważ jej Trio Jazzowe nagrywa dziś pierwszą płytę m.in. z występem Fretki.

Na podwórko Buford przybywa z katapultą, która jest częścią jego występu. Pragnie zostać z niej wystrzelony w papierowej torbie założonej na głowie i wylądować na końcu w błocie. Fretka stara się przyłapać braci, ale jej mama wyjeżdża na nagrywanie płyty. Po chwili przybywa Jeremiasz z koszem warzyw, które miał przekazać pani Fletcher. Okazuje się jednak, że w środku znajduje się pasternak, przez co na ciele Fretki pojawiają się czerwone plamy i zmienia się jej głos.

Tymczasem w kryjówce Dundersztyca, naukowiec korzystając z nagrań stara się poprawić swój głos. Nienawidzi swojego dotychczasowego, ponieważ uważa, że jest zbyt piskliwy. Jego monolog zostaje jednak przerwany przez wtargnięcie Pepe do bazy. Dundersztyc ujawnia swój inator, dzięki któremu chce sprawić, by miał najbardziej męski głos w całym Danville. Tymczasem Pepe używa swojego coptera i odlatuje z kryjówki do cyrku, by wziąć udział w występie, który zostaje zapowiedziany.

Cirque costumes.jpg
Baljeet kończy swój występ, udając, że oddziela kciuk od ręki, co naprawdę jest złudzeniem optycznym. Występ Pepe jest następny. Dziobak zostaje rzucony przez Ferba na trampolinę, przelatuje przez obręcz i trafia do baseniku z wodą. Następnie Pepe wychodzi z cyrku ubiera swój kapelusz i odlatuje do kryjówki Dundersztyca. Fretka tymczasem, nie umiejąc znaleźć tabletek na alergię, zakłada na siebie dres i papierową torbę na głowę. Jej głos jest już strasznie niski. Dociera do miejsca, gdzie jej mama nagrywa i przypadkowo, próbując naskarżyć na braci, nagrywa piosenkę. Po tym Fretka powraca do cyrku, by usiąść koło Jeremiasza, jednak przez jej strój zostaje pomylona z Bufordem i wystrzelona z katapulty.

Namiot zostaje zdmuchnięty przez powiew wiatru, a Ferb chowa widownię pod ziemię. Alergia Fretki mija, jednak dziewczyna znowu nie przyłapała swoich braci.

Zakończenie Edytuj

Ostatnie wersy piosenki To Zimne dranie

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

108A-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Ej! Skąd on tam się wziął?
Ferb: Każdy ma jakiś talent, nawet Buford.

Co robicie? Edytuj

brak

Izabela: W cyrku to musi być fajnie pracować.
Fineasz: Ta.. Ej, Ferb! Chodź, zrobimy własny cyrk! Będzie fajowsko!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Dobra robota, Ferb. Ej! Gdzie jest Pepe? Założyłem mu kostium .

Pepe w swoim kostiumie dostaje się do kryjówki windą. Kiedy widzi go Major Monogram - robi mu zdjęcie, które potem planuje wysłać do Carla.

Dżingiel zła Edytuj

brak

Pamiętne cytaty Edytuj

Linda: Jeśli mają takie uczulenie jak Fretka na pory to.. nic dziwnego, że nie chcą się wam na oczy pokazać.
Fineasz: Do Izabeli Robi się czerwona, puchnie, głos jej się zmienia, straszne..
Django: Ej, mój numer to noga na głowie Spada z krzesła Tylko na stojąco..
Buford: Ja też wam pokaże coś takiego, że wam łby powyrywa..
Fretka budzi się
Fretka: Do zdjęcia O dzień dobry Jeremiaszu..Jego głosem Witaj księżniczko Bierze swoje zdjęcieOh ty..hihi Bierze zdjęcia blisko siebie
Major Monogram: (..)Patrzy się na Pepe I..haha...ćwiczy sztukę wymowy..haha..ale nie wiem po co. Pepe wstaje i wychodzi Chwile to, dokąd agencie! Czekaj, czekaj! Nie obrażaj się! Nie śmieje się z ciebie, bo wcześniej usłyszałem świetny kawał no i wiesz..no proszę Agencie P. No proszę, odwróć się i kontynuujmy odprawę.

Inne informacje Edytuj

  • W tym epizodzie Pepe po raz pierwszy angażuje się w wynalazek chłopców i swoją misję jednocześnie.
  • Pierwszy raz widzimy Izabelę z kucykiem.
  • Pierwszy raz Fretka nosi coś innego niż swoje codzienne ubranie.
  • Miska Pepe jest czarna mimo, że w odcinku "O, tu jesteś, Pepe" była czerwona.

Aluzje Edytuj

  • Tytuł odcinka po angielsku pochodzi od nazwy Cirque du Soleil.
  • Indiana Jones - Kiedy Pepe ucieka z pułapki Dundersztyca, ma czapkę jak Indiana Jones.

Błędy Edytuj

  • Jerk De Soleil title card.jpg

    Baljeet nie ma brwi

    Gdy pierwszy raz widzimy Fretkę w łóżku jest ubrana normalnie, jednak za drugim razem jest w piżamie.
  • Na początku odcinka, kiedy Baljeet wchodzi do kuchni Flynn- Fletcher'ów, jego brwi znikają.
  • Podczas piosenki To zimne dranie Fretka śpiewa o kilku wydarzeniach, które zdarzyły się po tym odcinku.
  • W odcinku "Szybcy i Fineaszowi" Vivian Garcia-Shapiro mówi z akcentem, a w tym odcinku mówi bez niego.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki