FANDOM

Ikona odcinek

Fineasz i Ferb budują teleport, który przypadkowo zamienia miejscami mózgi Fretki i Pepe. Pan dziobak wyrusza na akcję w ciele Fretki, a tymczasem do Fretki przychodzi Jeremiasz. Fretka w ciele Pepe ukrywa się przed nim, chłopcy zaś szukają Dziobaka wyglądającego jak nastolatka.

Fabuła

Zakończenie

Piosenka Pepe nastolatka agent.

Scenariusz

Piosenki

Galeria

120B-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

Kwestia Ferba

Fretka: no to teraz wpadliście, wszystko powiem mamie
Ferb: może jednak najpierw się wykąp

Co robicie?

Izabela: Co słychać, chłopcy?

Fineasz: Cześc Izabela! Zbudowaliśmy sobie teleport, który zamienił ciała i mózgi Pepe i Fretki.

Izabela: Serio? Ale bombowo!

Wiem co dziś będziemy robić!

Naukowiec: Wiesz co będziemy dzisiaj robić, drogi Dorbo? Przetestujemy mój teleporter!
Fineasz: Super... Już wiem, co będziemy robić! Ferb zasłania sobie usta Hehe, nie chodziło mi o język, tylko o teleport.

Gdzie jest Pepe?

Fineasz: Teleport zbudowany! Ej, gdzie jest Pepe?
Fineasz: Ej, gdzie jest Pepe, to znaczy Fretka, to znaczy Pepe w ciele Fretki?

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe w ciele Fretki wciska się do ukrytych drzwi, które się znajdują na ścianie domu.

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Inne informacje

  • Kwestię "Wiem co będziemy dzisiaj robić!" w tym odcinku wypowiedział szalony naukowiec w filmie, który Fineasz i Ferb oglądali na początku epizodu.
  • W piosence Pepe nastolatka agent spadochron Pepe zmienił się. Zamiast wizerunku Pepe, był na nim Jeremiasz i serduszka.
  • Ten odcinek i "Przestań grać w tego golfa" fani uznali za 1 z najlepszych z 10 odcinków.

Powiązanie z serią

Aluzje

  • Sieć restauracji McDonald's - wygląd Klauna Glucia przypomina wizerunek klauna z McDonalds'a.

Błędy

  • Fretka w ciele Pepe poci się mlekiem, jednak tylko samice dziobaka pocą się mlekiem.
  • Teleporty są srebne, ale przed zrobieniem zdjęcia są brązowe, oraz gdy Fretka się pokazuje, wracają do swojego starego koloru.
  • Gdy Jeremiasz wita się z Lindą, nazywa ją "Panią Flynn", a powinna być zwana "Panią Flynn-Fletcher".
  • Kiedy Linda wychodzi z garażu, Jeremiasz jest obok drzwi, oraz nie rozmawia z Fretką.

Nawigacja