Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Dr Hirano

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dr Hirano
819px-Stacy and Dr. Hirano.png
Grupa bohaterów: Dorośli
Płeć: Kobieta
Pochodzenie: Japońsko-Amerykańskie
Informacje zawodowe
Profesja:
Lekarz
Rodzina i inne relacje
Rodzice:
Bāchan Hirano
Dzieci:
Stefa Hirano
Ginger Hirano
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Lody z migdałkami"

Dr Hirano — matka Stefy i Ginger. To ona usunęła Izabeli migdałki w odcinku "Lody z migdałkami". Dr. Hirano pierwszy raz została wspomniana, kiedy Stefa zdecydowała się powiedzieć Fretce o tym, że przekłuwa sobie uszy ("Ja, Brobot").

Relacje Edytuj

Stefa Edytuj

Dr. Hirano jest matką Stefy. Kiedy Fineasz i Ferb reaktywowali Miłosie, Stefa od razu zadzwoniła do swojej matki, niegdyś wielkiej fanki tego zespołu ("Stary, zbieramy znów kapelę"). Pani Hirano uważa również, że jej córka nie jest zbyt bystra, dlatego Stefa zawsze prosi Fretkę aby "powiedziała to jej mamie", kiedy dziewczyna nazywa ją geniuszem ("Zagrajmy w Quiz", "Nawet nie mrugnij").

Fretka Edytuj

Dr. Hirano uważa Fretkę za nadmiernie rozkojarzoną i nie pozwala Stefie iść razem z nią na koncert, jednak później zauważa, że Fretka wykazała się dużą determinacją chcąc przyłapać braci, i mówi córce, że mogłaby czasem wziąć z niej przykład ("Robo-rodeo").

Linda Edytuj

Dr. Hirano i Linda wydają się przyjaźnić jednak pojawiają się razem tylko raz, kiedy Linda pyta ją czy w dzieciństwie mama pozwalała jej chodzić na koncerty, a ona odpowiada, że nie ("Robo-rodeo").

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki