Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Dundersztyc (1914)

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dundersztyc (1914)
322b - Got It All.jpg
Grupa bohaterów: Dorośli
Płeć: Mężczyzna
Rodzina i inne relacje
Nemezis:
Pepe,
Ohio Flynn,
Rhode Island Fletcher
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje"
77e91d0149.jpeg

Dundersztyc — prawdopodobnie przodek współczesnego Heinza Dundersztyca. Jego nemezis to Pepe z 1914, Ohio Flynn i Rhode Island Fletcher. Był głównym antagonistą w odcinku "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje".

Relacje Edytuj

Ohio Flynn i Rhode Island Fletcher Edytuj

Sądząc po słowach Ohio wydaje się, że Dundersztyc spotkał się z chłopcami przed wydarzeniami z odcinka "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje".

Pepe Pan Dziobak Edytuj

Sądząc po słowach Dundersztyca do Pepe wydaje się, że spotkali się przed odcinkiem "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje". Jednakże, Ohio i Rhode Island nie wydają się być świadomi istnienia Pepe aż do tego epizodu.

Izabela Garcia-Shapiro Edytuj

Dundersztyc schwytał matkę Izabeli i zmusił ją, by mu pomogła w uzyskaniu amuletu Sołotitje. Następnie dwukrotnie okłamał ją i uwięził Izabelę wraz z jej matką w głębokim dole.

Inne informacje Edytuj

  • Płaszcz, który miał na sobie Dundersztyc z 1914 jest bardzo podobny do tego, który nosi współczesny Heinz.
  • Zakłada się, że wraz z Pepe, Dundersztyc zmarł po tym, jak Świątynia Sołotitje została zniszczona. To uczyniłoby go drugim alternatywnym Dundersztycem, który umarł (zakładając, że Jekyll Dundersztyc został zjedzony) ("Potwór Fineasza i Ferbensteina").

Więcej w Fandom

Losowa wiki