Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Dzień w Spa

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

Dzień w Spa
Aromatherapy.png
Sezon 2
Kod produkcji 215B
W kolejności emisji 77
Tytuł oryginalny Spa Day
Fabuła Jennifer Keene
Scenariusz i
scenografia
Aliki Theofilopoulos Grafft
Antoine Guilbaud
Reżyseria Robert F. Hughes
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2010-03-27 27 marca 2010
Międzynarodowa premiera 2009-08-01 1 sierpnia 2009
Połączone z
"Jak dziobak z królikiem"
Chronologia
Poprzedni "Jak dziobak z królikiem"
Następny "Chłopcy z Bańki"

A ja mam sąsiadkę, która zna fryzjerkę, która zna sprzedawczynię, która zna kosmetyczkę pracującą w tym spa.

Stefa Hirano

Fretka ze Stefą wybierają się do Spa. W tym czasie Fineasz i Ferb budują własne Spa w ogródku. Fretka i Stefa zostają zatrzymane przez Jeremiasza, który idzie budować dom na cele charytatywne. Dziewczyna, chcąc zaimponować chłopakowi, idzie razem z nim, co nie podoba się jej przyjaciółce, Stefie, jednak godzi się z nią pójść. Tymczasem Dundersztyc znajduje i przygarnia małego kotka. Nazywa go Pan Puszek Spodniuszek, gdyż zwierzak wygląda, jakby nosił spodnie. Kotek powoduje w jego domu wiele szkód i jest sprawcą niemałego zamieszania.

Fabuła Edytuj

1000px-SeaweedRap.png
Odcinek rozpoczynają radosne piski Fretki i Stefy cieszących się z tego, że razem spędzą tytułowy dzień w spa. Do rozmowy dołącza Fineasz. Po wymianie kilku spostrzeżeń dziewczęta stwierdzają, że pora już iść. Wychodząc spotykają Izabele, która po krótkiej rozmowie wchodzi do mieszkania Flynn-Fletcher’ów. Pyta ona braci o plany na dziś. Fineasz, uzgodniwszy to z bratem postanawia, że dziś będą budować spa.

Przenosimy się na chodnik obok domu Dundersztyca, gdzie ten przegląda pocztę. Nagle zauważa małego kotka. Już po niedługiej chwili zły naukowiec postanawia nazwać zwierzątko Pan Puszek Spodniuszek, ponieważ jest mięciutki i wygląda jakby miał na sobie spodnie. Według Dundersztyca przypomina także jego wuja Spodniousza.

Wracamy do Stefy i Fretki, które idąc w stronę spa spotykają Jeremiasza. Ten proponuje, aby wybrały się razem z nim na akcję dobroczynną budującą dom. Stefie taki pomysł się nie podoba, jednak przyjaciółka zachęca ją
1000px-Building houses versus a spa day.jpg
aby poszły. Za powód podaje, że nie chcę aby Jeremiasz wziął ją za egoistkę. Wbrew własnej woli dziewczyna przystaje na propozycje Fretki.

Akcja na chwilę przenosi się do ogródka Fineasza i Ferba, gdzie chłopcy wraz z przyjaciółmi przygotowują się do otwarcia spa.

W następnych scenach przyglądamy się Dundersztycowi, który wziął kociątko do siebie. Nakarmił go i postanowił, że będzie dopracowywał jego najnowszy projekt. Nie może jednak tego robić, ponieważ Pan Puszek Spodniuszek zaczyna rozrabiać niszcząc plany techniczne i przypadkowo uruchamiając inatory swojego nowego pana.

Przenosimy się na akcję dobroczynną, gdzie wszystkim osobom, w tym Stefie, Fretce i Jeremiaszowi zostają przydzielone poszczególne zadania odnośnie budowy domu.

Wracamy do ogródka, gdzie Fineasz odbiera zamówienie przy czym słyszy standardowe pytanie: "Słuchaj. Nie jesteś za młody na takie zamówienie?". W odpowiedzi wyręcza go dostarczyciel, przepraszając za kolegę, gdyż jak sam mówi: "Jest nowy". Po chwili chłopiec pyta gdzie jest Pepe.

Następnie widzimy jak Agent P przez śmietnik dostaje się do swojej bazy. Zanim jednak się pojawia, zawiązuje się krótki dialog między Majorem Monogramem, a Carlem odnośnie spodni. Po jego zakończeniu Pepe dostaje rozkaz, aby udał się do Dundersztyca z powodu chmur na niebie nad obszarem Trzech Stanów.

Akcja przenosi się z powrotem na akcję dobroczynną, gdzie Fretka próbuje flirtować z Jeremiaszem, narażając przy tym Stefę na liczne obrażenia.

Wracamy się do Spółki Zło, gdzie Dundersztyc próbuje powstrzymać nowego pupila przed uruchamianiem kolejnych inatorów. Nagle pojawia się Pepe Pan Dziobak i oskarżycielsko patrzy na swojego wroga. Ten próbuje się wytłumaczyć, zwalając wszystko na kotka. Nawiązując do swojego wuja Spodniousza, który o dziwo nigdy
1000px-Aromatherapy.png
nie nosił spodni, Dundersztyc tłumaczy Pepe, że uwielbia dawać ludziom przezwiska. "Pan Kaczy Dziobas” nie wierzy swojemu nemezis, jakoby to Pan Puszek Spodniuszek miał być sprawcą wszystkich zniszczeń i rozpoczyna walkę. Wracamy na plac budowy, gdzie Stefa nie wytrzymuje nadmiaru niebezpieczeństw spowodowanych nieuwagą
1000px-Remembering Billy Clark.png
Fretki i postanawia zostawić przyjaciółkę i iść do spa. Zatrzymuje ją kierowniczka akcji i prosi aby dziewczyna rozkruszyła betonowy kloc. Dostaje młot pneumatyczny, o który nieopatrznie opiera się Fretka, uruchamiając go. Stefa nie mogąc się zatrzymać niszczy całą dotychczasową pracę nad budową domu. Po chwili widzimy jak dziewczęta wracają powoli, przy czym Fretka przeprasza przyjaciółkę za wszystkie wyrządzone krzywdy. Ta jednak rozumie, że dziewczyna zrobiła to z miłości, więc jej wybacza. Przyjaciółki docierają na miejsce gdzie zachwycone patrzą na efekt pracy chłopców – ogródkowe spa. Następnie śpiewana jest piosenka Dzień w Spa.

Przenosimy się do Dundersztyca, który powalony przez Agenta P leży na podłodze i próbuje wytłumaczyć, że to nie on stoi za całym tym zamieszaniem. Każe patrzeć swojemu nemezis na kotka, który właśnie uruchomił inator, tym samym powodując znikniecie spa w ogródku Flynn-Fletcher’ów.

Zaraz po tym widzimy jak Linda wraca do domu zastając Fretkę i Stefę leżącą na podwórku. Jej córka zdając sobie sprawę, że spa zniknęło i nie ma już o czym jej naskarżyć, mówi tylko: "A, nieważne.

1000px-DoofComplains.png
Wracamy do Dundersztyca, który udowodniwszy wcześniej swoją niewinność, próbuje złapać spadającego z balkonu Pana Puszka Spodniuszka. Sam przy tym spada w dół, jednak z opresji ratuje go Agent P, rzucając się za nimi i otwierając spadochron. Po chwili są już bezpieczni na chodniku. Do Dundersztyca podbiega chłopiec informując go, że trzyma on jego kotka, którego szukał od samego rana. Zły naukowiec, mimo swojej niechęci postępuje szlachetnie i oddaje zgubę właścicielowi. Nagle nie wiadomo skąd zgromadzony tam tłum zaczyna robić: "Och!”, co jeszcze bardziej irytuje Dundersztyca.

Zakończenie Edytuj

Piosenka Doktor Kokosik.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

215B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Dostawca: Słuchaj. Nie jesteś za młody na takie zamówienie?

Fineasz: Tak, jestem.

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Ferb, co ty na to? Przy okazji mogłbyś położyć kilka płyt, no wiesz, szszszsz ha!

Ferb: rozjeżdżają mu się oczy Dobra.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć Wam! Co robicie?

Fretka: Idziemy do spa.
Izabela: Niezła frajda
Fineasz: A nie mówiłem, że frajda?

Izabela: Cześć, Fineasz, co robicie?

Fineasz: Dzisiaj chyba zbudujemy spa.

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Nie ma sprawy, życzę powodzenia! Ej, gdzie jest Pepe??

Pepe wchodzi do kosza na śmieci w domu.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

Błędy Edytuj

  • Na początku odcinka Stefa ma na lewej ręce fioletowe korale, jednak później korale znikają.

NawigacjaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki