Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Ferb (drugi wymiar)

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ferb z drugiego wymiaru — tak samo małomówny jak jego odpowiednik z pierwszego wymiaru. Podobnie jak jego brat nigdy nie zaznał smaku lata i nie poznał swoich sąsiadów czyli Izabeli, Baljeet'a czy Buforda.

Jest on równie sprawny w posługiwaniu się narzędziami jak jego pierwsza wersja, co można zauważyć, gdy wyciąga on z pomocą swojego brata i Jeremiasza "drugiego" swoją siostrę z celi.

Wygląd Edytuj

Ferb z drugiego wymiaru wygląda prawie tak samo jak jego odpowiednik z pierwszego wymiaru. Jedyna różnica to jego fryzura i strój (podobnie jak każdy mieszkaniec Danville, musi nosić Dundernezon).

Relacje Edytuj

Fineasz (drugi wymiar) Edytuj

Razem z bratem spędzają prawdopodobnie każdy dzień w domu (bo przecież gdzieś indziej jest niebezpiecznie). Dzięki motywacji swoich odpowiedników z pierwszego wymiaru bracia postanawiają działać i spędzają razem wolny czas podczas gry.

Fretka (drugi wymiar) Edytuj

Ferb, podobnie jak jego brat, nie miał zielonego pojęcia o podwójnym życiu ich siostry, jak i ich dziobaka Pepe. Razem z Fineaszem i Jeremiaszem uwalnia Fretkę z więzienia. Uwalnia Fretkę z więzienia Charlene z drugiego wymiaru, żony Dundersztyca. Wcześniej udawał cyborga przeprogramowanego przez Charlene by zmylić ich czujność.

Izabela (drugi wymiar) Edytuj

Ferb pierwszy raz spotkał Izabelę, kiedy ona go związała, a potem go uwolniła. Później zaprzyjaźnia się z nim i spędzają razem czas wolny podczas gry.

Inne informacje Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki