FANDOM

Fineasz z drugiego wymiaru — nie wie, co to lato i nie odznacza się on taką pewnością, jak jego wersja z pierwszego wymiaru. Jest bardziej bojaźliwy, co jest trochę spowodowane chociażby tym, że matka chłopców z drugiej rzeczywistości przestrzega ich przed wieloma rzeczami i uznaje wiele z nich za wręcz niebezpieczne np. kontaktowanie się z sąsiadami z naprzeciwka, poprzez słuchanie takich rad nigdy nie widzieli ani Izabeli, ani Baljeet'a, ani też Buforda. Fineasz z drugiego wymiaru nie wie, że jego dziobak Pepe (który został dzioborgiem jest generałem armii Dundersztyca) był agentem i nie wiedział on też, co go spotkało. Teraz z nim czas podczas zabawy oraz martwi się o niego gdy zostaje porwany przez Charlene, jednak odzyskuje dziobaka.

Wygląd Edytuj

Wygląda on prawie jak Fineasz z pierwszego wymiaru. Ma bardzo jasną skórę (być może dlatego, że w jego Danville nie ma lata), równo przystrzyżone włosy oraz nosi dundernezon.

Relacje Edytuj

Ferb (drugi wymiar) Edytuj

Relacje pomiędzy braćmi wyglądają podobnie do tych z pierwszego wymiaru, jednak ci bracia nie budowali codziennie żadnych budowli. Dzięki motywacji swoich odpowiedników z pierwszego wymiaru bracia postanawiają działać i spędzają razem wolny czas podczas gry.

Fretka (drugi wymiar) Edytuj

Fineasz dowiaduje o podwójnym życiu Fretki i postanawia pomagać siostrze w pokonaniu Dundersztyca. Pomaga Fretce w śledztwie ataku cyborgów w parku oraz odzyskuje porwanego przez cyborgi Pepe. Wchodzi z nią do apartamentu Charlene z drugiego wymiaru, żony Dundersztyca. Zostają uwięzieni jednak uwalnia ich Ferb.

Izabela (drugi wymiar)
Phineas-ferb-across-dimension-7.jpg
Edytuj

Fineasz nigdy dotąd nie miał okazji zapoznać się z Izabelą ze swojego wymiaru. Pierwszy raz o niej słyszy od Fineasza z pierwszego wymiaru, zaś widzi ją, gdy razem ze swoim bratem i swoimi odpowiednikami zostaje związany przez Ogniki na czele z Izabelą. Później zaprzyjaźnia się z nim i spędzają razem czas wolny podczas gry.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki