Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Fretka Flynn (drugi wymiar)

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zrobię wszystko, by chronić osoby, które kocham.

— Fretka Flynn

Fretka Flynn — odpowiednik Fretki z pierwszego wymiaru, przywódczyni Ruchu Oporu - organizacji starającej się obalić rządy Dundersztyca.

Ogólne informacje Edytuj

Prowadzi podwójne życie, jej rodzina nie wie, że należy ona do Ruchu Oporu, którego jest przywódczynią. Jest całkowitym przeciwieństwem Fretki z pierwszego wymiaru. Jest inteligenta, zna sztuki walki. Po aresztowaniu Dunderszyca nadal obawia się powrotu doktora Dundersztyca do władzy. Później zaczyna korzystać z odpoczynku oraz próbuje lodów w rożku. Jednak po ataku w parku postanawia odwiedzić Dundersztyca w więzieniu. Okazuje się, że on nie jest odpowiedzialny za ataki w parku. Informuje Fretkę o tym , że odpowiedzialna za to jest jego dawna żona Charlene. Ponownie próbuje pokonać Dundersztyców jednak oni uciekają. Fretka zrzeka się bycia przywódcą ruchu oporu, by wreszcie korzystać z życia i spotkać Jeremiasza.

Wygląd Edytuj

2nd dimension candace small.png
Fretka jest identyczna jak jej odpowiednik z pierwszego wymiaru, jednak ubiera się inaczej. W domu nosi białą koszulę i Dundernezon. Ilekroć jest przywódczynią Ruchu Oporu nosi czarną bluzkę odkrywającą jej pępek, bez rękawów, czarną spódnicę i czarne, bardzo wysokie buty oraz ciemne okulary. Na głowie zawiązuje czarną chustę.

Relacje Edytuj

Fineasz i Ferb (drugi wymiar) Edytuj

Ze względu na zagrożenia, Fretka za wszelką cenę bardzo chce chronić swoich młodszych braci. W przeciwieństwie do jej odpowiednika w pierwszym wymiarze, zrobi wszystko, aby chronić ich z rąk Dundersztyca. Aby to zrobić, Fretka musiała szybko nauczyć się podejmować dorosłe decyzje oraz walczyć z robotami. Podczas walki używa długiego, metalowego kija. Podczas rozmowy ze swoim odpowiednikiem Fretka z pierwszego wymiaru stwierdza, że strasznie brzmi szybko stać się dorosłym. Fretka z drugiego wymiaru odpowiada: "Zrobię wszystko, aby chronić osoby, które kocham.". Jednak Fretka nadal obawia się powrotu doktora Dundersztyca do władzy. Fretka ratuje braci przed atakiem cyborgów. Postanawia odwiedzić Dundersztyca w więzieniu. Informuje Fretkę o tym , że odpowiedzialna za to jest jego dawna żona Charlene. Zabiera Dundersztyca ze sobą i wraz z Fineaszem wchodzi do apartamentu. W międzyczasie znika Ferb. Charlene wyjaśnia, że przewidziała ich działania i zasadziła pułapkę dzięki której złapie Fretkę i odzyska swojego męża, po chwili przedstawia Fretce najnowszego cyborga czyli przeprogramowanego Ferba. Fretka z Fineaszem zostają uwięzieni i oczekują przeprogramowania na cyborgi. Fretka i Fineasz zostają uwolnieni z celi przez Ferba który udawał cyborga by zmylić czujność Charlene.

Jeremiasz Johnson (drugi wymiar) Edytuj

Fretka jest tak zajęta problemami swojego ruchu oporu, że nie ma czasu na szukanie sobie chłopaka. Jeremiasza uważa jedynie za dobrego żołnierza. Dopiero po rozmowie ze swoim odpowiednikiem z pierwszego wymiaru i po tym jak Jeremiasz ratuje ją z więzienia Dundersztyca, Fretka zaczyna żywić do niego pewne uczucie. Czas wolny zamierza spędzać z Jeremiaszem.

Inne informacje Edytuj

  • Jest uczulona na pory i pasternak jak jej odpowiedniczka z pierwszego wymiaru.
  • Prowadziła podwójne życie jak Pepe z pierwszego wymiaru oraz Pepe z drugiego wymiaru przed przemianą w Dzioborga.
  • Kiedy Fretka z naszego wymiaru widzi jak Fretka z drugiego wymiaru walczy ze strażnikami Dundersztyca jest zdziwiona patrząc na sztuki walki jakie umie jej odpowiedniczka.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki