FANDOM

Ikona odcinek

Fretka niszczy przypadkiem swój nowy telefon. Prosi braci o pomoc - wie bowiem, że nie może liczyć, że dostanie od mamy kolejny. Fineasz i Ferb tworzą dla niej nowoczesną komórkę z funkcją teleportacji aktywowanej poleceniem głosowym. Fretka przypadkiem jej używa i przenosi się na Wyspę Wielkanocną. Dundersztyc tymczasem opracowuje wynalazek, który pozwoli mu odebrać Vanessę ze szkoły bez wychodzenia z domu. Pepe używa go aby uratować Fretkę.

Fabuła

Fretka przez przypadek psuje swój kolejny telefon. Prosi braci o naprawę telefonu. Dundersztyc buduje latającego robota, który ma przywieść Vanessę do domu. Chłopcy zbudowali telefon z wieloma funkcjami, wśród których jest głosowe teleportowanie się. Fretka rozmawiając ze Stefą niechcący teleportowała się na Wyspę Wielkanocną. Telefon utknął w gnieździe i Fretka, schodząc po niego, potknęła się. Przechodzący żółw okazał się jednym z agentów O.B.F.S. (Agent Ż). Powiadomił Carla i Majora Monograma o jej wypadku. Major powiadomił Agenta P o tym. Pepe wziął wynalazek Heinza i wysłał go, aby zabrał Fretkę do domu. Fretka dostaje od chłopców drugi model, który wysyła ją tym razem do Timbuktu.

Zakończenie

Z napisami końcowymi leci piosenka Pepe Pan Dziobak po angielsku.

Scenariusz

Piosenki

Galeria

Candace Disconnected title card

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Fineasz: Wiesz co, Ferb? To będzie najciekawsza rzecz jaką kiedykolwiek zbudowaliśmy.

Ferb: I najwyższa.
Fineasz: A do tego najwyższa.
Ferb: I najcięższa.

Fineasz: Ależ ty dzisiaj rozmowny!
Fineasz: Miałeś rację Ferb. Nasze najciekawsze dzieło było bardzo wysokie i bardzo ciężkie, a facet z muzeum naprawdę był pełen uznania.
Ferb: Wciąż nie wierzę, że zmieścił to na pace.

Co robicie?

Izabela: Cześć, Fineasz! Co dziś robicie?
Fineasz: Zrobiliśmy super telefon dla Fretki.
Izabela: Cześć Fineasz! Co dziś robisz?
Fineasz: Teleportuję się.

Wiem co dziś będziemy robić!

Fretka: Chwila moment, znacie się na kablach, gadżetach i w ogóle. Naprawicie go?
Fineasz: Tworzenie i udoskonalanie technologii telefonii komórkowej trwało prawie czterdzieści lat. Więc... daj nam trzydzieści sześć minut. Zwraca się do Ferba Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić, zanim zrobimy to, co najpierw mieliśmy dzisiaj zrobić!

Gdzie jest Pepe?

Fineasz: Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić, zanim zrobimy to, co najpierw mieliśmy dzisiaj zrobić! Hej, gdzie jest Pepe?

Wejście do kryjówki Pepe

brak

Dżingiel zła

Dundersztyca Piwnica!

Pamiętne cytaty

Inne informacje

  • Gdy Pepe I Dundersztyc ćwiczą przy teleaerobiku, ich ruchy na początku piosenki do złudzenia przypominają Caramelldansen, który wystąpił także w "Lato to wrażeń moc".
  • Po raz pierwszy w 3 sezonie Pepe się uśmiecha.
  • Po raz pierwszy w 3 sezonie widzimy Vanessę.
  • Nie jest wyjaśnione, co oprócz nowego telefonu dla Fretki zrobili Fineasz i Ferb.
  • Po raz pierwszy widzimy zamiłowanie Buforda do plotek.
  • Pierwszy raz występuje Agent Ż oraz Prototyp Głowy Norma.

Powiązanie z serią

Aluzje

  • Apollo XVII misja - Gdy Fretka odlatuje z Wyspy Wielkanocnej i trafia do kosmosu widzimy panoramę Ziemi, która została ujęta właśnie podczas tej misji.

Błędy

  • Telefon Fretki, który wypadł przez okno spadł na słonecznik, ale w ich ogródku nie ma tych roślin.

Poprzedni:
"Inny dziobak"

Odcinki

Następny:
"Latający Dywan"