Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Ginger Hirano

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ognik
Ginger Hirano
Ginger.jpg
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: Dziewczyna
Pochodzenie: Amerykańsko- Japońskie
Rodzinne miasto: Danville
Informacje zawodowe
Przynależność:
Ogniki
Rodzina i inne relacje
Rodzice:
Dr Hirano
Rodzeństwo:
Stefa Hirano
Zastępowa:
Izabela Garcia-Shapiro
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Kolejka"
Bee story2.jpg
Ginger w odcinku "Pszczela Opowieść".
No więc zacznijmy od chomika. Mówi, że oszaleje, jeśli ktoś zaraz nie naoliwi koła w jego klatce.

— Ginger, "Wywiad z dziobakiem"

Ginger Hirano — jedna z dziewcząt należących do zastępu Ogników oraz młodsza siostra Stefy Hirano.

Wygląd Edytuj

Ma pociągłą twarz, długie, proste, czarne włosy oraz brązowe, lekko zakrzywione oczy. Jej strój Ognika ma czerwony kołnierzyk i mankiety. Jest bardzo podobna do Stefy.

Relacje Edytuj

Baljeet Edytuj

736px-GingerJustSawACuteBoyPatch.jpg
Ginger zakochała się w Baljeet'cie. Ujawnia to podczas poszukiwań soku z drzewa Marakasowego, jednak żadna z Ogników nie rozumie jej zadurzenia. Kiedy przypina sobie odznakę "Właśnie zobaczyłam przystojniaka", zostaje ona zerwana dwa razy ("Izabela i Świątynia Soku").

Inne informacje Edytuj

  • Jej pierwszą kwestią był komentarz w imieniu chomika w "Wywiad z dziobakiem".
  • Kiedy Ogniki chciały zebrać pieniądze na ratowanie gwiazdonosych kretów w odcinku "Myjnia samochodowa", Ginger została ostro podrapana podczas czesania kotów.
  • Jest uderzająco podobna do Stefy Hirano, co doprowadziło do spekulacji, że jest ona jej młodszą siostrą. Twórcy jednak potwierdzili tę informację.
  • Ona i Katie pojawiły się w "Kolejce" podczas uroczystego otwarcia kolejki Fineasza i Ferba, choć nie były ubrane w uniformy ogników.
  • Ginger najwyraźniej była zazdrosna o Mishti, ale istnieje prawdopodobieństwo, że jeszcze wtedy nie darzyła żadnymi uczuciami Baljeet'a ("Wrażenie tonięcia").
  • Ginger jest najwyższą dziewczyną w zastępie.
  • W odcinku "Pszczela Opowieść" Ginger śpiewa swoją pierwszą piosenkę.
  • Tak jak Holly ma odznakę wiązania węzłów ("Pszczela Opowieść").

Więcej w Fandom

Losowa wiki