Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Hildegarda Johnson

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Hildegarda Johnson
323px-Hildegard.jpg
Grupa bohaterów: Dorośli
Płeć: Kobieta
Wiek: 84 (85 od odcinka "Biegnij, Fretka, biegnij")
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzinne miasto: Danville
Rodzina i inne relacje
Dzieci:
Jack Johnson

Joe Johnson

Wnuki:
Jeremiasz Johnson, Zuzia Johnson, Annabelle Johnson
Synowa:
Pani Johnson
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Wyrzut przed metą"
Betty Jo and Hildegard head for the finish-horz.jpg
Młoda Hildegarda

Hildegarda Johnson — babcia Jeremiasza, Zuzi i Annabelle oraz matka Jacka i Joe Johnsonów. Jest bardzo szanowana przez swoich bliskich, co możemy zauważyć podczas Pikniku Rodziny Johnsonów w odcinku "Biegnij, Fretka, biegnij".

Biografia Edytuj

Rightful queen of the derby.jpg
Hildegarda należała do drużyny wrotkarskiej "Podwórkowe Błyskawice" i brała udział w wielkich derbach, w których (dzięki oszukiwaniu) pokonała drużynę "Ulicznych kulomiotów", do której należała Betty Jo Flynn. Od tamtej pory Hilda i Betty zostały wrogami. Po rewanżowych derbach, na torze zbudowanym przez Fineasza i Ferba, panie dalej nie mogły dojść do porozumienia, mimo że wyścig zakończył się wyraźnym remisem ("Wyrzut przed metą").

W czasie Pikniku Rodziny Johnsonów, Hildegarda skończyła 85 lat. Powiedziała wtedy, że nie lubi Fretki, jednak zmieniła zdanie, po tym jak dziewczyna przyniosła na piknik Annabelle, jej dawno zaginioną wnuczkę. To ona pierwsza ją rozpoznała, dzięki znamieniu na ramieniu w kształcie litery 'J' ("Biegnij, Fretka, biegnij").

Osobowość Edytuj

W odcinku "Wyrzut przed metą" widać, że Hildegarda nie znosi przegrywać. Kobieta też mam mieszane uczucia co do dziewczyny Jeremiasza, Fretki. Początkowo dziewczyny nie lubi, lecz gdy Fretka przypadkowo odnajduje Annabelle kobieta zmienia opinie o Fretce.

Relacje Edytuj

Zuzia Johnson Edytuj

We had fun with the kids.jpg
Zuzia wydaje się podziwiać swoją babcię, kocha ją, co widać podczas jej 85 urodzin, kiedy się do niej przytula. Podczas rewanżowych derbów, od razu poprosiła do swojej drużyny Zuzię, co może oznaczać, że albo uważa swoją wnuczkę za świetną zawodniczkę, albo jest świadoma jej mrocznej strony i liczyła na jej pomoc w eliminowaniu przeciwników.

Annabelle Johnson Edytuj

Hildegarda jako pierwsza rozpoznała swoją dawno zaginioną wnuczkę i była z jej powrotu tak zadowolona, że przestała nawet darzyć Fretkę nienawiścią.

Betty Jo Flynn Edytuj

Hildegarda i Betty Jo są rywalkami od czasów wrotkarskich derbów w 1957 roku. Hildegarda nie grała fair podczas derbów i dzięki temu pokonała drużynę 'Ulicznych kulomiotów'. Podczas rewanżowych derbów trochę złagodniały i próbowały się porozumieć na rzecz swoich wnuków.

Fretka Flynn Edytuj

Hildegarda nie darzyła Fretki zbyt wielką sympatią, prawdopodobnie dlatego, że była wnuczką jej największej rywalki, jednak zmieniła zdanie kiedy Fretka odnalazła dawno zaginioną Annabelle.

Wygląd Edytuj

Hildegarda ma krótkie, siwe włosy. Nosi ciemno-brązowy podkoszulek na ramiączkach i beżowe spodnie z brązowym paskiem. W odcinku "Wyrzut przed metą" miała brązowe wrotki z pomarańczowymi kółkami, a w odcinku "Biegnij, Fretka, biegnij" brązowe buty i białe skarpetki.

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki