FANDOM

Ikona odcinek

Ha! Ciekawe, co byś zrobił, żeby ich wynalazek nie zniknął w ostatniej chwili.

Fretka Flynn

Buford przyjmuje wyzwanie Fretki i postanawia pokazać, że Fineasza i Ferba da się przyłapać. Po drugiej stronie miasta, Dundersztyc wypija zbyt dużo kawy i dostaję dodatkową porcję złej energii.

Fabuła Edytuj

Fretka budzi się, żeby znaleźć Buforda, który wszedł od razu do ogródka Flynn-Fletcherów. Pyta go, czemu przyszedł on wcześnie, natomiast on odpowiada, że rodzina Van Stommów musi i tak wyjść, jeżeli ich budzik zadzwoni wcześniej. Następnie krytykuje brak zdolności wpadkowych Fredki, a dziewczyna podejmuje wyzwanie, żeby wynalazek, który stworzą chłopcy, nie zniknął z jej oczu. Buford to akceptuje jako inną zasadę rodziny.

Major Monogram budzi Pepe, który śpi na łóżku Fineasza, mówiąc z karty Czarodzieja Kołodzieja ciekawostkę, że w tej karcie Carl zainstalował nano-wyświetlacz, który ukrywa wszystko, który obok Majora przebrał się za Fredkę. Monogram tłumaczy dziobakowi misję, w której Dundersztyc zakupił dużą ilość kawy. Na koniec Major szybko wysyła Pepe na misję tak, aby chłopcy go nie zobaczyli.

Gdy Linda idzie na surfingowanie, Fretka mówi jej, że nie zadzwoni, aby przyłapać chłopców, ponieważ ma wszystko załatwione.

Pepe wlatuje do Spółki Zło Dundersztyca, gdzie Heinz wypełniony energią zła i wyższym ciśnieniem krwi z powodu spożycia kawy sojowej z dużą ilością cukru, nazwaną Bombarino, łapie dziobaka w klatkę, która była inspirowana grą graną przez doktora i Rogera w dzieciństwie. W szybkim tempie też prezentuje swój Durniów-Na-Orbitę-Wykiszator, który wysyła ludzi na orbitę za pomocą lasera. Łatwym sposobem Pepe wychodzi z klatki i zaczyna walczyć z Dundersztycem.

Gdy Fineasz z Ferbem idą do ogródka rodziny, są zaskoczeni, że ich przyjaciel przyszedł wcześnie. Oprócz niego, przychodzą też Baljeet, Izabela i Irving, którzy słuchają dzisiejszego planu Fineasza: kolejka górska w kształcie zęba i inspirowana higieną jamy ustnej, jej inspiracją jest jedna z czynności porannych chłopców, mycie zębów. Przyjaciele zgadzają się na pomocną dłoń wraz z Irvingiem, który zaczyna sprzedawać balony w kształcie zębów, zwane też "zębonami". Gdy wszyscy budują kolejkę zębową, Fretka cały czas się skupia na Bufordzie, który mówi, że pracuje, a wynalazek nie zniknie. Fineasz, Ferb, Izabela i Baljeet wspinają się, żeby wejść, ale Fretka ciągnie Buforda na dół.

W Spółce, Pepe uderza Dundersztyca, który spada ze schodów. Następnie skacze na czubek rękawicy bokserskiej, oraz kowadła, pod nią. gdy skacze, uderza o kowadło, które spada na niego.

Zakończenie Edytuj

brak

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

BullyBust TC

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe? Pepe zatapia się w łóżko Fineasza To dziwne...

Ferb: Właśnie! Zazwyczaj mówimy to trochę później.

Fineasz: Tak, jak najbardziej.
Fineasz: Cześć, Buford! Czy to są...

Czad sznurówki!

Buford: Tak, jak najbardziej.

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Tak, jak najbardziej.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć Wam!

Irving: Ja też tu dzisiaj przyszedłem!
Izabela: Co robicie?

Fineasz: Inspiracja do naszych dzisiejszych działań pojawiła się niespodziewanie przy porannej toalecie.

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe?Pepe zatapia się w łóżko Fineasza To dziwne...

Fineasz: Tak, jak najbardziej.

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

brak

Pepe zatapia się w łóżku Fineasza.

Dżingiel Edytuj

Dundersztyca!

Pepe Edytuj

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fretka: Ale Wysoki Sądzie, jak mogłam obrabować bank, skoro miałam już więzienny strój. To przecież nie ma żadnego... (Budzi się.) Kiedyś chętnie dokończę ten sen, żeby dowiedzieć się, czy mnie skazali.
Izabela: Uwielbiam, kiedy Fineasz używa długich słów, żeby połączyć mycie zębów i ciała.

Baljeet: Tak. Jest erudycyjnie ponadprzeciętny.
Izabela: Tobie to nie wychodzi tak słodko.

Baljeet: Eh. Jestem tego w pełni świadomy.
Buford: Znam też piosenkę o tym, jak Van Stommowie spadają z nieba, ale nie kończy się za dobrze.

Inne informacje Edytuj

Międzynarodowa premiera Edytuj

  • 5 maja 2013 (Disney XD Hiszpania)
  • 10 maja 2013 (Channel Rodzina Kanada)
  • 11 maja 2013 (Disney Channel Portugal)
  • 23 maja 2013 (Disney Channel Ameryka Łacińska i Brazylia)
  • 23 czerwca 2013 (Disney XD Ameryka Łacińska i Brazylia)
  • 24 czerwca 2013 (Disney Channel Asia)

Aluzje Edytuj

  • Gra planszowa Mouse Trap - pułapka na Pepe, którą zbudował Dundersztyc, przypomina tą grę planszową.

Błędy Edytuj

Phineas bed error

Błąd łóżka Fineasza

  • Na początku odcinka, kiedy Fretka się budzi, dolną częścią jej pidżamy są spodenki, ale gdy jest w ogródku jej spodenki zamieniają się w spodnie.

Poprzedni:
"Mucha"

Odcinki

Następny:
"Moja bryka"