FANDOM

Ikona odcinek

Ha! Ciekawe, co byś zrobił, żeby ich wynalazek nie zniknął w ostatniej chwili.

Fretka Flynn

Buford przyjmuje wyzwanie Fretki i postanawia pokazać, że Fineasza i Ferba da się przyłapać. Po drugiej stronie miasta, Dundersztyc wypija zbyt dużo kawy i dostaję dodatkową porcję złej energii.

Fabuła Edytuj

Fretka z książką Stefa, tutaj jest pełno błędów!

W tym artykule jest dużo błędów, jeśli możesz - pomóż nam je poprawiać.

Fretka budzi się i zastaje Buforda w ogródku. Pyta, dlaczego jest tam tak wcześnie, a on wyjaśnia, że Van Stommowie muszą wstawać nawet jeśli nastawią zegarek zbyt wcześnie. Po krytyce Fretki i jej braku umiejętności przyłapywania braci, ona wyzywa go, aby utrzymał wynalazek chłopców do przyjazdu mamy. Buford zgadza się ze względu na inną zasadę swojej rodziny.

Monogram budzi Pepe, który śpi na łóżku Fineasza. Major mówi z karty, z zamontowanym ekranem. Monogram tłumaczy, że widziano Dundersztyca zamawiającego dużą kawę i wysyła Pepe, aby to sprawdził.

Linda wychodzi na plażę, a Fretka mówi jej, że nie zadzwoni do niej, aby przyłapać chłopców.

Pepe wlatuje do Spółki Zło i zostaje zamknięty w klatce zainspirowanej grą planszową. Dundersztyc pod wpływem kawy, buduje inator wysyłający ludzi na orbitę. Pepe po prostu wychodzi z klatki i zaczyna walczyć z Heinzem.

W ogrodzie chłopców, Fineasz i Ferb są zaskoczeni, że Buford jest tak wcześnie. Baljeet, Izabela i Irving wchodzą, a Fineasz przedstawia swój pomysł na dzień: park rozrywki w kształcie zęba, pokazujący higienę jamy ustnej. Chłopcy zainspirowali się tym przy myciu zębów. Ich przyjaciele zgadzają się pomóc, Irving sprzedaje balony w kształcie zębów. Podczas gdy wszyscy budują projekt, Fretka pilnuje Buforda. Fineasz, Izabela, Ferb i Baljeet wspinają się na pokład na przejażdżkę, ale Fretka zrzuca Buforda.

w Spółce Zło, Pepe i Dundersztyc biją się, a Doktor wystrzeliwuje się prosto w kowadło.

Fretka wymienia wszystkie rzeczy, które mogą zabrać projekt braci, ale Buford jest przygotowany na wszystko. Fretka z radością wybiega po matkę.

Zakończenie Edytuj

brak

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

BullyBust TC

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe? Pepe zatapia się w łóżko Fineasza To dziwne...

Ferb: Właśnie! Zazwyczaj mówimy to trochę później.

Fineasz: Tak, jak najbardziej.
Fineasz: Cześć, Buford! Czy to są...

Czad sznurówki!

Buford: Tak, jak najbardziej.

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Tak, jak najbardziej.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć Wam!

Irving: Ja też tu dzisiaj przyszedłem!
Izabela: Co robicie?

Fineasz: Inspiracja do naszych dzisiejszych działań pojawiła się niespodziewanie przy porannej toalecie.

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Wiem już co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe?Pepe zatapia się w łóżko Fineasza To dziwne...

Fineasz: Tak, jak najbardziej.

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

brak

Pepe zatapia się w łóżku Fineasza.

Dżingiel Edytuj

Dundersztyca!

Pepe Edytuj

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fretka: Ale Wysoki Sądzie, jak mogłam obrabować bank, skoro miałam już więzienny strój. To przecież nie ma żadnego... (Budzi się.) Kiedyś chętnie dokończę ten sen, żeby dowiedzieć się, czy mnie skazali.
Izabela: Uwielbiam, kiedy Fineasz używa długich słów, żeby połączyć mycie zębów i ciała.

Baljeet: Tak. Jest erudycyjnie ponadprzeciętny.
Izabela: Tobie to nie wychodzi tak słodko.

Baljeet: Eh. Jestem tego w pełni świadomy.
Buford: Znam też piosenkę o tym, jak Van Stommowie spadają z nieba, ale nie kończy się za dobrze.

Inne informacje Edytuj

Międzynarodowa premiera Edytuj

  • 5 maja 2013 (Disney XD Hiszpania)
  • 10 maja 2013 (Channel Rodzina Kanada)
  • 11 maja 2013 (Disney Channel Portugal)
  • 23 maja 2013 (Disney Channel Ameryka Łacińska i Brazylia)
  • 23 czerwca 2013 (Disney XD Ameryka Łacińska i Brazylia)
  • 24 czerwca 2013 (Disney Channel Asia)

Aluzje Edytuj

  • Gra planszowa Mouse Trap - pułapka na Pepe, którą zbudował Dundersztyc, przypomina tą grę planszową.

Błędy Edytuj

Phineas bed error

Błąd łóżka Fineasza

  • Na początku odcinka, kiedy Fretka się budzi, dolną częścią jej pidżamy są spodenki, ale gdy jest w ogródku jej spodenki zamieniają się w spodnie.

Poprzedni:
"Mucha"

Odcinki

Następny:
"Moja bryka"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki