Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Irving Du Bois

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Irving Du Bois — największy fan Fineasza i Ferba. Prowadzi notatnik z opisem przygód chłopców. Ma obsesję na ich punkcie. Ma starszego brata Alberta. Po trafieniu wbrew-swej-naturze-zmieniatorem Irving Du Bois przestał lubić Fineasza i Ferba, a zakochał się w Izabeli.

Wygląd Edytuj

Koniec klipu Irvina.jpg
Irving Du Bois to średniej postury chłopiec z krótko przystrzyżonymi rudymi włosami. Nosi niebieską koszulę z białym kołnierzem, krótkie, brązowe spodenki i wielkie okulary z okrągłymi, różowymi oprawkami oraz białe tenisówki.

Relacje Edytuj

Pnf, Albert, and Irving at convention.jpg
Albert
Edytuj

Albert jest starszym bratem Irving Du Boisa. Chłopiec często jest nękany przez niego. w odcinku "Rycerze w kosmosie" kłócili się o lepszy gatunek filmowy. Jednak walczyli razem podczas, gdy Fineasz i Ferb stworzyli potwora. W odcinku "Nie Fineasz i Ferb" Irving Du Bois próbował mu udowodnić, że Fineasz i Ferb potrafią budować wspaniałe wynalazki.

660px-A lock of Ferb's hair.jpg
Fineasz Flynn i Ferb Fletcher
Edytuj

Irving Du Bois jest ich wielkim fanem. Ma obklejony cały pokój ich zdjęciami, w tym też ich wynalazków ("Nie Fineasz i Ferb"). Czasami ich szpieguje. Na początku nie można nazwać go ich "przyjacielem", ale w późniejszych odcinkach bierze większy udział w ich wynalazkach.

Fretka Flynn
Candace and Irving.jpg
Edytuj

Irving Du Bois wie, że Fretka jest starszą siostrą Fineasza i Ferba. Jest także świadomy, że chce ich przyłapać ("Dundowa strona księżyca"). Wyraził wobec niej zainteresowanie ("Księżycowa farma").

Inne informacje Edytuj

  • Umie grać na tubie ("Rodzinne Święta").
  • Jego wygląd jest oparty na wyglądzie chłopca z odcinka "Bamber w akcji", jednak według twórców jest on inna postacią.
  • W odcinku "Nie Fineasz i Ferb" jest pokazany jego pokój wyklejony zdjęciami Fineasza i Ferba. Ten odcinek pokazuje też, że zamontował on czujniki ruchu w pokoju chłopców.
  • W odcinku "Retrospekcja" okazuje się, że Irving Du Bois rejestruje każdą rzecz, jaką Fineasz i Ferb tworzą w czasie lata, łącznie z tymi, które naprawdę nie istniały oraz zostały wymazane z ich pamięci.
  • Wydaje się, że zakochał się w Fretce lub/i Stefie ("Księżycowa farma").
  • Boi się koloru fioletowego ("Potwory z Id").

Galeria Edytuj

Irving.jpg

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki