Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Kaczuszka Momo

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kaczuszka Momo — postać animowana, popularna wśród dzieci dzięki programowi telewizyjnemu, często pojawiająca się jako maskotka.

Logo kaczuszki występuje na wielu produktach niektóre z nich, jak rzadki talerzyk z przypadkowym napisem "Nienawidzę ludzi" są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów. Zazwyczaj zadają sobie oni tak wiele trudu, aby dostać w swoje ręce rzadkie towary z kolekcji nie będąc wyśmianym, że czasem wymykają się z domu i uczestniczą w konwencji sami przebrani za Momo.

Program telewizyjny Edytuj

Na podstawie wieku Fretki można ustalić, że program ten emitowany był w latach '90. Z racji tego, jak wiele istnieje produktów z Momo można wywnioskować, że jest to bardzo popularny program. Posiada własną piosenkę. Choć program jest kierowany do widzów w wieku 4-7 lat, Fretka ciągle jest jego oddaną fanką.

Znani fani kaczuszki Edytuj

Galeria Edytuj

Inne informacje Edytuj

  • Kaczuszka Momo prawdopodobnie jest parodią Hello Kitty.
  • Jej imię prawdopodobnie pochodzi od innej popularnej japońskiej postaci Minky Momo.
  • Kaczuszka Momo w odcinkach "Potwory z Id" i "Ferbowizja" omylnie nazywana jest kaczorkiem Momo.
  • W odcinku "Czas dojrzeć" Dundersztyc wspomina, że jazda żółtym, sportowym samochodem będzie jak "jazda bardzo szybką kaczuszką Momo".

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki