Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Księżniczka Baldegunda

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Księżniczka Baldegunda
Baldegunde.png
Grupa bohaterów: Nastolatki
Płeć: Dziewczyna
Wiek: 15
Pochodzenie: Niemieckie
Rodzinne miasto: Drusselstein
Rodzina i inne relacje
Sobowtór:
Fretka Flynn
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Szafa grająca"
Głos podkłada: Monika Pikuła
Having-fun.png
Księżniczka Baldegunda w stroju Fretki, pomaga Fineaszowi i Ferbowi.
Ja nic nie robię sama. Wystarczy, że klasnę, a każdy mnie wyręcza.

— Księżniczka Baldegunda opisuje swoje życie Fretce

Księżniczka Baldegunda — to 15-letnia księżniczka z Drusselstein, która jest sobowtórem Fretki Flynn.

Przeszłość Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Księżniczki Baldegundy. Urodziła się w Drusselstein w rodzinie królewskiej, prawdopodobnie w tym samym czasie co Fretka ("Szafa grająca"). Księżniczka posiada zastępy sług wyręczające ją we wszystkim, by nauczyła się dobrze sprawować władzę.

Wyjazd do Danville Edytuj

Karoca.png

Karoca księżniczki

Księżniczka przyjechała do Danville, by wręczyć Rogerowi Dundersztycowi, Drusselsteinowy Order Sympatii. Mimo napiętego grafiku, udaje jej się przekonać swojego opiekuna do wizyty w Centrum Handlowym Googolplex, gdzie spotyka Fretkę, którą nazywa "Swoim perfekcyjnym drugim ja". Po wyjaśnieniu Fretce, czym jest sobowtór, proponuje jej przechadzkę po mieście, jednak zabiegana dziewczyna odmawia. Wtedy Baldegunda mówi jej, że ona nigdy nic nie robi sama. Zafascynowane, postanawiają zamienić się rolami.
Krolewna.jpg

Księżniczka spotyka Fretkę

Ubrana jak Fretka, Księżniczka wyrusza do domu rodziny Flynn-Fletcher, gdzie spotyka Fineasza i Ferba. Chłopcy mówią jej, że budują wielką szafę grającą. Podekscytowana proponuje im pomoc. Izabela, Baljeet i Buford przychodzą do swoich przyjaciół, ale ze względu na dziwne zachowanie Fretki, Buford wychodzi. Bracia zauważają, że ich siostrze wszystko sprawia radość oraz, że mówi z arystokratyckim Drusselsteinowym akcentem, jednak postanawiają to zignorować.

Kiedy szafa grająca była już gotowa i zapełniona różnymi zespołami, Księżniczka zauważa Jeremiasza. Dzwoni do Fretki, żeby zapytać jak wymawia się jego imię. Zdenerwowana Fretka krzyczy na nią przez telefon, zrzuca suknię i biegnie do swojego domu. Kiedy zauważa wielką szafę grającą biegnie po mamę, a w tym czasie opiekun Baldegundy zabiera ją na ceremonię wręczenia orderu. Kiedy obie opuściły ogródek, wielki chwytak Dundersztyca przez przypadek łapie szafę i zabiera ją.

W czasie ceremonii, zaczyna przemawiać, kiedy chwytak Heinza opuszcza szafę grającą na dach opery. Zamiast kontynuować przemówienie, korzysta z szafy i włącza zespół Jeremiasza, który śpiewa piosenkę.

Inne Informacje Edytuj

  • Prawdopodobnie jej imię jest parodią imienia Kunegunda, które było popularne wśród średniowiecznych księżniczek (zwłaszcza w Niemczech).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki