Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Kuzyni Ferba

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kuzyni Ferba
Cousins.jpg
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: Chłopcy
Pochodzenie: Brytyjskie
Rodzinne miasto: Londyn (prawdopodobnie)
Rodzina i inne relacje
Rodzice:
Adrian Fletcher, Lucy Fletcher
Rodzeństwo:
Eliza Fletcher
Dziadkowie:
Reginald Fletcher, Winnifred Fletcher
Wujostwo:
Lawrence Fletcher, Linda Flynn-Fletcher
Kuzyni:
Ferb Fletcher
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Gol, gol"

Kuzyni Ferba — to dzieci Adriana Fletcher'a i Lucy Fletcher. Ich imiona to: Beckham, Beckham, Pele, Beckham, Pele. Wszyscy są fanami piłki nożnej.

Wygląd Edytuj

Pelé Fletcher: Jest najwyższy z wszystkich braci. Nosi czerwoną koszulkę z białym kołnierzykiem w różowe paski, białe szorty i czarne tenisówki. Ma też wyłupiaste oczy oraz krótkie, blond, kręcone włosy.
Pelé Fletcher: Ma kolczaste blond włosy oraz wyłupiaste oczy. Nosi brązową bluzkę, bordowe spodnie, beżowy bezrękawnik i czarne trampki.
Beckham Fletcher: Ma proste brązowe włosy i okulary w półksiężyc z czarnymi oprawkami. Ma na sobie zielony T-shirt oraz siwe spodnie.
Beckham Fletcher: Ma zaniedbane brązowe włosy oraz zielone, kwadratowe okulary. Nosi beżową koszulkę z kołnierzykiem, brązowe spodnie oraz czarne tenisówki z białymi skarpetkami.
Beckham Fletcher: Ma proste, jasne włosy, zakrywające jedno oko. Nosi turkusową bluzę, niebieskie spodnie i czarne tenisówki. Jest najniższy z rodzeństwa.

Osobowość Edytuj

Kuzyni Ferba odziedziczyli ducha rywalizacji po swoim ojcu. Twierdzą, że w footballu najważniejsza jest wygrana. Dezaprobują też fakt, iż Ferb mieszka dłużej w Ameryce niż w Anglii, przez co stracił swoją brytyjskość.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki