FANDOM

Odcinek

Odzyskasz swoją lalkę szybciej niż zdążysz powiedzieć...
Lawrence porządkując garaż znajduje lalkę Fretki, Mary. Sprzedaje ją Dundersztycowi, a ten oddaje ją Vanessie. Kiedy Fretka się orientuje się o losie ukochanej lalki, chce ją odzyskać. Fineasz i Ferb, bawiąc się w detektywów, pomagają jej w tym.

Fabuła Edytuj

729px-Ferb sax.png
Rodzice chłopców organizują wyprzedaż garażową. Fineasz z Ferbem odnajdują na niej stare filmy kryminalne i postanawiają zachowywać się przez cały dzień jak bohaterowie w nich. Lawrence na sprzedaży oddaje za dolara pewną małą lalkę doktorowi Dundersztycowi, który chce ją podarować swojej córce (kiedy była jeszcze mała poprosiła o taką ojca). Okazuje się jednak, że lalka, co się zwie Mary, należała do Fretki, a ta chce ją odzyskać. W celu znalezienia jej prosi ona chłopców o pomoc.

Tymczasem agent P zostaje wysłany w celu dowiedzenia się, po co złemu doktorowi włącznik tak usilnie przez niego szukany na różnych wyprzedażach (Dundersztyc zakupił -inator bez włącznika).

Vanessa
653px-Song start.png
odłożyła otrzymaną lalkę na półkę, ale po chwili spadła ona koło kartonu z rzeczami na sprzedaż. Matka Vanessy nie wiedząć,że jest to nowa lalka córki,schowała ją do kartonu. Tymczasem Fineasz, Ferb i Fretka szukają tego, kto kupił Mary w sklepie z fartuchami. Wreszcie udaje się im natrafić na trop i udali się oni do domu ex-żony doktora.
Sunglasses and a speedboat.jpg

Vanessa zaczyna szukać lalki. Gdy się dowiaduje, że zabrano ją na cele dobroczynne, próbuje dogonić ciężarówkę. Natomiast młodzi detektywi z siostrą ruszają przeszukać punkty, do których można było zabrać Mary,

Cośtam-inator w międzyczasie okazuje się zamykać i otwierać klatkę na homary.

793px-Can van fall.png
Wreszcie Fretka i Vanessa znajdują lalkę. Zaczynają się o nią szarpać i wlatuje ona w ręce małej dziewczynki. Siostra Fineasza i Ferba postanawia odpuścić i podarować w ten sposób Mary dziewczynce. Vanessa jednak odbiera ją siłą, za co chwali ją później ojciec (to w końcu było złe).

Zakończenie Edytuj

Z napisami końcowymi leci ponownie piosenka Ty nie jesteś tak strasznie zły.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

218B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Charlene: Nie jesteście czasem za młodzi na detektywów?

Fineasz: Niech się pani o to nie martwi. To my tu pytamy.

Mężczyzna: Nie jesteście czasem za młodzi, żeby znać stare seriale kryminalne?

Fineasz: Owszem, jesteśmy. Za młodzi.

Kwestia Ferba Edytuj

Fretka i Vanessa kłócą się o lalkę

Ferb: I dlatego wycofali ten model ze sprzedaży.

Co robicie? Edytuj

brak

brak

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Odzyskasz swoją lalkę szybciej niż zdążysz powiedzieć... Ej, gdzie jest Pepe?

brak

Dżingiel zła Edytuj

Dundersztycowej siedziba gdzieś w górach!

Spółka Zło doktora Dundersztyca!

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

  • Starsky i Hutch - Fineasz i Ferb w pewnej scence są ubrani jak bohaterowie tego serialu, auto pod sklepem też jest takie samo.
  • CSI: Kryminalne zagadki Miami - moment, w którym Fineasz jest ubrany jak Horatio, mówi swoją kwestię, przerywa, zakłada okulary i dokańcza mowę. I do tego opening z CSI: Miami.
  • GTA Vice City - w pewnej scence Fineasz i Ferb są ubrani jak Tommy Vercetti oraz Lance Vance, nawet muzyka jest podobna do tej z Vice City.

Błędy Edytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki