Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Lawrence Fletcher

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lawrence Fletcher
Cancelling today's performance.jpg
Grupa bohaterów: Dorośli
Płeć: Mężczyzna
Pochodzenie: Brytyjskie
Informacje zawodowe
Profesja:
Historyk, właściciel Antyków Flynn-Fletcherów
Rodzina i inne relacje
Rodzice:
Winnifred Fletcher, Reginald Fletcher
Rodzeństwo:
Adrian Fletcher
Małżonek:
Linda Flynn-Fletcher
Dzieci:
Ferb Fletcher, Fineasz Flynn (pasierb), Fretka Flynn (pasierbica),
Dziadkowie:
Pani Fletcher
Szwagierka:
Lucy Fletcher
Zwierzęta:
Pepe Pan Dziobak
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Fretka traci głowę"
Głos podkłada: Robert Tondera
Lawrence.png
Lawrence wspomina Miłosie
A czy opowiadałem wam już historię jak złowiłem słynnego, gadającego okonia?

— Lawrence do Fineasza i Ferba w odcinku "Potwór z Loch Noss"

Lawrence Fletcher — jest ojcem Ferba Fletchera oraz ojczymem Fineasza Flynna i Fretki Flynn. Jest mężem Lindy Flynn, a ich rocznicą ślubu jest 15 czerwca. Interesuje się historią, kulturą i różnymi artefaktami z przeszłości. Lubi się zakładać w różnych zdolnościach ze swoim bratem i udaje zadowolonego, gdy przegra ("Gol, gol").

Osobowość i kariera Edytuj

Lawrence pracuje jako historyk i sprzedawca antyków. Interesuje się historią Ameryki i często wspomina o niej, gdy z kimś rozmawia. Linda twierdzi, że to dzięki tym jego historycznym porównaniom się w nim zakochała ("Wyrzut przed metą", "Skok w kosmos", "Zabieraj mi tę wielką stopę z twarzy!").

Posiadał największą kolekcję figurek Pinheada Pierre'a na świecie ("Żywy film").

Lawrence czasami widuje wynalazki Fineasza i Ferba, lecz nie zwraca na nie większej uwagi. Polega na swojej żonie i sądzi, że jeśli ona pozwoliła, to on też powinien ("Rozpacz parkuje").

Wygląd Edytuj

Lawrence Fletcher - transparent background.png

Sylwetka Edytuj

Lawrence jest wysokim i szczupłym mężczyzną, ma długie ręce i nogi. Ma krótko obcięte, jasnobrązowe włosy, ciemne brwi oraz podłużną głowę.

Ubiór Edytuj

Lawrence nosi białą koszulę, długie, niebieskie spodnie i szare, sportowe buty. Na końcach koszuli ma fioletowe zakończenia. Nosi półokrągłe okulary z górną, czarną oprawką.

Życie Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Lawrence pochodzi z brytyjskiej rodziny. Jest synem Reginalda Fletchera i jego żony Winnifred Fletcher. Mieszkał w Londynie.

Dorosłość Edytuj

Przed ślubem z Lindą Edytuj

W okresie dorosłości, urodził mu się syn - Ferb Fletcher. Biologiczna matka jest jednak nie znana. Lawrence wychował syna by był dzieckiem inteligentnym i skromnym. Nie wiadomo czy Lawrence zakończył związek z biologiczną matką Ferba, ale nigdy nie został on wspomniany.

Małżeństwo Edytuj

Mieszkając w Ameryce, Lawrence zaczął umawiać się z kobietą o imieniu Linda. Był bardzo zdenerwowany gdy był w jej pobliżu, ledwo trzymał ją za rękę. Zmieniło się to gdy wybrali się na koncert Miłosiów. Podczas koncertu, wokalista Danny skierował do nich treść piosenki. Lawrence objął Lindę i zaczęli tańczyć, a potem Linda go pocałowała. Niedługo 15 czerwca zostali małżeństwem ("Stary, zbieramy znów kapelę", "Urodziny mamy").

Kiedy Lawrence poślubił Lindę, poznał jej dzieci - najstarszą córkę Fretkę i chłopca Fineasza. Wtedy Ferb i Fineasz stali się nierozłącznymi przyrodnimi braćmi.

Relacje Edytuj

Linda Flynn-Fletcher Edytuj

736px-LindaLawrenceWedding.jpg
Linda jest jego żoną, którą bardzo kocha i podziwia. Mimo zapracowania, stara się pomagać jej w utrzymaniu domu i zajmowaniu się dziećmi. Jednak bał się, że nie wystarcza żonie i że u jego boku Linda cierpi na niedosyt wrażeń ("Max Modem"). Prowadzą razem sklep z antykami.

Fretka Flynn Edytuj

446px-Candace and dad win Picnic.jpg
Fretka jest pasierbicą Lawrence'a i czasem, gdy Lindy nie ma w pobliżu, Fretka dzwoni do niego by skarżyć na braci. Podczas zawodów ojców i córek, kiedy Fretka go przytuliła, powiedział do niej: "Wiesz co Fretka, nie bardzo pamiętam co się dziś wydarzyło, ale ten moment na pewno zapamiętam".

Fineasz Flynn i Ferb Fletcher Edytuj

808px-PHINEASFERBANDLAWRENCE.jpg
Lawrence widział kilka wynalazków Fineasza i Ferba i nawet w nich czasami uczestniczył, myśląc, że chłopcy działają za pozwoleniem Lindy. Lawrence bardzo kocha Fineasza i Ferba i traktuje ich obu jak swoich synów, mimo, że Fineasz nie jest jego prawdziwym synem.

Ignacy Ukareamü Edytuj

Lawrence i Ignacy byli kiedyś dobrymi przyjaciółmi na uczelni. W końcu spotkali się w Afryce. Mieli wymyślone dla siebie bardzo dziwne przezwiska ("Gdzie jest Pepe? Część 1)".

Reginald Fletcher Edytuj

Lawrence jest synem Rega. Obaj wydają się mieć bardzo dobre relacje, ponieważ Reg pozwala Lawrence'owi i jego rodzinie przyjeżdżać i przebywać w swoim mieszkaniu w Anglii i odwrotnie. Prawdopodobnie w przeszłości łowili razem ryby ("Rycerski turniej", "Podstawy, moja droga", "Potwór Fineasza i Ferbensteina", "Potwór z Loch Noss").

Zainteresowania i umiejętności Edytuj

Four hours from the nearest dental supply store - cropped.png
  • Lawrence w wolnych chwilach lubi powędkować. Według jego opowieści złapał wiele ryb. Wędkował kiedyś ze swoim ojcem ("Potwór z Loch Noss").

Galeria Edytuj

It's a Mud, Mud, Mud, Mud World 2.JPG

Inne informacje Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki