Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Linda Flynn-Fletcher

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Linda Flynn-Fletcher
481px-Linda'sGift.png
Grupa bohaterów: Dorośli
Płeć: Kobieta
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzinne miasto: Danville
Rodzina i inne relacje
Rodzice:
Betty Jo Flynn, Clyde Flynn
Rodzeństwo:
Tiana Webber
Małżonek:
Lawrence Fletcher
Dzieci:
Fretka Flynn, Fineasz Flynn, Ferb Fletcher (pasierb)
Wujostwo:
Lorraine Flynn
Zwierzęta:
Pepe Pan Dziobak
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Kolejka"
Głos podkłada: Agnieszka Kunikowska
(...) dzięki mamo, że ty kochasz mnie.

Fretka Flynn do Lindy w piosence Masz urodziny

Linda Flynn-Fletcher — mama Fretki i Fineasza oraz przybrana mama Ferba. Córka Betty Jo Flynn i Clyde'a Flynn. Jej mężem jest Lawrence Fletcher. Jest ona zwykłą amerykańską matką, jednak w młodości była jednostrzałową piosenkarką - Lindaną ("Jednostrzałowiec"). Gra w zespole jazzowym z matkami Jeremiasza i Izabeli. Rocznica jej ślubu z Lawrencem przypada na 15 czerwca ("Stary, zbieramy znów kapelę").

Narodziny i młodość Edytuj

Linda jako dziecko.
Linda urodziła się w Stanach Zjednoczonych jako córka Betty Jo i Clyde'a. Nie wiele wiadomo o jej dzieciństwie i młodości ("Zabieraj mi tę wielką stopę z twarzy!").

Jej fryzura już w dzieciństwie była bardzo podobna do tej, którą nosi obecnie, czyli stylizowaną na Boskiego Bobbiego ("Urodziny mamy"). Jest to dosyć dziwne, ponieważ stylista nie był sławny aż do lat 90.

Edukacja i kariera Edytuj

'70 Edytuj

W latach 70 Linda miała tan sam styl, co większośc osób w tamtych czasach - nosiła dzwony i miała bardzo długie włosy. Wydawała się być popularna wśród rówieśników. Uczęszczała wtedy do collegu.

'80 Edytuj

555px-Lindana.jpg

W latach 80 Linda przez pewien czas chodziła z Heinzem Dundersztycem. Nie zakończyło się to jednek zbyt dobrze m.in. dlatego, że Heinz wiózł ją w bagażniku samochodu, aby nie musiał za nią płacić w kinie. W czasie randki Linda wyraziła pragnienie zostania gwiazdą popu, na co Dundersztyc sceptycznie zareagował mówiąc, że jeśli ona zostanie gwiazdą, to od podbije świat. Dziewczyna zasugerowała mu, aby nie podbijał całego świata, tylko zaczął od Okręgu Trzech Stanów. Po latach Dundersztyc zdaje się być zakłopotany faktem, że Lindana została gwizdą popu, a on dalej nie podbił Okręgu Trzech Stanów ("Co to robi?").

Wkrótce Linda zrobiła karierę muzyczną i jako Lindana została gwiazdą lat 80. dzięki swojej jedynej piosence, którą śpiewała z playbacku (Ja, Lindana). Utwór stał się sławny dzięki chwytliwej melodyjce i głupawym tekście. Będąc jednostrzałowcem, współpracowała z wytwórnią Super Hicior. Niedługo potem "gwiazda strzeliła focha", jej przebój spadł w rankingach i słychać go było już tylko w windach. Po tym incydencie Linda zakończyła działalność ("Jednostrzałowiec").

Zdjęcia promocyjne w mediach Edytuj

Wygląd Edytuj

Linda.jpg

Sylwetka Edytuj

Linda jest wysoka, ma długie ręce, nogi i szyję. Ma rudą fryzurę w stylu Boskiego Bobbi'ego, który obecnie jest jej fryzjerem.

Ubiór Edytuj

Linda nosi białą koszulę z krótkimi rękawami i kołnierzykiem, na której ma żółty sweterek bez rękawów. Ma też oliwkowe rybaczki z wywiniętymi nogawkami oraz żółte buty z białymi podeszwami i skarpetki. Ma niebieskie kolczyki i pomarańczową opaskę na włosach. Usta maluje czerwoną szminką.

Relacje Edytuj

Lawrence Fletcher Edytuj

Linda and Lawrence kiss.jpg
Linda i Lawrence byli rodzicami samotnie wychowującymi dziećmi przez pewien okres swojego życia, oboje opiekowali się nimi po przedwcześnie zakończonym poprzednim małżeństwie. Zakochali się
1000px-LindaLawrenceWedding.jpg
na koncercie Miłosi. Gdy wkrótce zostali małżeństwem, razem z dziećmi z poprzednich związków utworzyli szczęśliwą, mieszaną rodzinę. Lawrence z synem Ferbem przeniósł się do USA, by mieszkać z Lindą i jej dziećmi- Fineaszem i Fretką.

Fretka Flynn Edytuj

801px-Rollercoaster15.jpg
Fretka bardzo chce udowodnić matce że jej bracia coś budują. Widać przy tym, że Linda martwi się czasem zachowaniem córki ("Kolejka", "Kolejka: Musical") mówiąc "Martwię się trochę o Ciebie Fretko". Przeważnie jednak Linda jest po prostu poirytowana zachowaniem córki. Fretka bardzo kocha matkę. Kiedy chciała zaciągnąć ją do wynalazku Fineasza i Ferba, Linda mówi: "No dobrze skoro to dla Ciebie takie ważne". Wtedy Fretka jej odpowiada "Serio? Czy już Ci mówiłam jak Cię nieziemsko kocham?"

Fineasz Flynn Edytuj

Fineasz wie, iż była ona sławną piosenkarką. W jednym z odcinków, Fineasz i Ferb urządzili dla niej wspaniałe urodziny ("Urodziny mamy"). Linda bardzo kocha swojego syna, nigdy nie była dla niego surowa. Mimo to kilkukrotnie prawie dała im szlaban ("Burmistrz Fretka"). Uważa Fineasza i Ferba za normalne dzieci grzecznie bawiące się w ogródku w każdy dzień wakacji. Nie wierzy w to, że chłopiec coś zbudował z bratem nawet wtedy, gdy sam się do tego przyznaje - sądzi, ze syn ma bujną wyobraźnię.

Ferb Fletcher Edytuj

Linda nie jest biologiczną matką Ferba, ale kocha go mimo wszystko. Nie daje poznać po sobie, że Ferb nie jest jej prawdziwym synem i traktuje go na równi z Fineaszem. Nie wie, że razem z przyrodnim bratem Fineaszem codziennie tworzą niewiarygodne wynalazki.

Heinz Dundersztyc Edytuj

792px-Linda and Heinz.jpg
Podczas swoich nastoletnich lat byli razem. Nie wiadomo dokładnie, kiedy zaczęli się spotykać. Linda nie mogła się przyzwyczaić do swojego chłopaka. Zerwali po nieudanej randce ("Co to robi?"). Linda najwyraźniej nie pamięta Heinza ("Tour de Ferb", "Twoja retrospekcja") i nie jest świadoma tego, że chce on opanować Okręg Trzech Stanów.

Galeria Edytuj

Linda Flynn With Cofee-Cup On Hand.jpg

Inne informacje Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki