Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Lista retrospekcji Dundersztyca

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Heinz Dundersztyc w niektórych odcinkach opowiada Agentowi P historie ze swojego dzieciństwa i młodości.

Sezon 1 Edytuj

Plażowa impreza w cieniu krasnalowego terroru Edytuj

Heinz as a lawn gnome.jpg

Heinz jako krasnal ogrodowy

Dawno temu w Gimmelshtump, w czasach dzieciństwa Heinza, Dundersztycowie byli szanowaną rodziną. Jednak to były chude lata, więc trzeba było sprzedać krasnala ogrodowego, który miał chronić nasz Zatsen-ogród przed wiedźmami, trollami. Pomimo jego młodego wieku tatuś zadecydował, że on będzie robił za krasnala. W ciemną zimną noc kiedy były Spicenchandy towarzyszył mu jedynie księżyc i jego sąsiad Kenny.

Bamber w akcji Edytuj

Przyłap ich! Edytuj

Wyrzut przed metą Edytuj

Uczciwa gra? Edytuj

Latający Rybiarz Edytuj

Skok w kosmos Edytuj

Festyniarski festyn naukowy Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Ogrodowe akwarium Edytuj

Nawet nie mrugnijEdytuj

Fireside girls knocking.png

Ogniki pukają do drzwi Dundersztyca

Dundersztyc opowiada jak w spokoju oglądał sobie telewizję, gdy nagle przyszły dziewczynki z zastępu Ogników, by sprzedać babeczki. Dundersztyc zapomniał zasłonić rolet i dziewczynki go widziały.

Pepe znosi jajko Edytuj

Dundersztyc wspomina czas, gdy był z dziewczyną kochającą wieloryby. By jej zaimponować, wynalazł wielorybo-tłumaczo-inator. Maszyna tak przetłumaczyła słowa wieloryba, że dziewczyna rzuciła Heinza dla niego.

Oszukać system Edytuj

Matka Dundersztyca spodziewała się dziecka, prawdopodobnie miała to być dziewczynka, więc całe lato szyła dla niej sukienki. Niestety, urodził się jej synek (Roger). Materiału nie wystarczyło na ubranka dla chłopców, więc Heinz musiał nosić dziewczęce ubranka, przez co wszyscy w szkole się z niego naśmiewali.

Przygody Hika Edytuj

Samolot! Samolot!Edytuj

Kiedy Dundersztyc był mały, jego matka nie pozwalała mu pływać w publicznych basenach.

Wrażenie tonięcia Edytuj

Jak zostać OgnikiemEdytuj

Co to robi? Edytuj

Rozdwojona osobowośćEdytuj

Szafa grająca Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Czy mnie słyszysz, mamo? Edytuj

Kilka dni wcześniej poszedł do restauracji Toniego, by zjeść rosołu, ale w zupie pływała mucha. Kiedy to zgłosił odpowiedziano mu, że to rodzynek, a na potwierdzenie udał się nawet do entomologa. W końcu jednak okazało się, że był to rodzynek, mimo to Heinz do końca nie chciał się z tym zgodzić.

Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze Edytuj

Łapu CapkiEdytuj

Dundersztyc wspomina o tym, że gdy on był dzieckiem na biwaku zaatakowały go pszczoły, a uciekając przed nimi spadł z urwiska na pole hydrantów. Przez upadek na nie do dziś ma w nodze hydrant.

Tour de Ferb Edytuj

Tajemnica BufordaEdytuj

1000px-Pretzel.jpeg

Pałac preclowy.

W młodości wstąpił na staż do preclowego pałacu, którego właściciel był największym preclowym czarodziejem w Drusselstein - zamieniał każdy wałek ciasta w arcydzieło. Po miesiącach nauki, precle Dundersztyca wciąż nie miały odpowiedniego kształtu - Heinz nie zaliczył stażu.

Nasz własny spodek Edytuj

Gdzie jest Pepe? Część 1Edytuj

W dzieciństwie był trochę otyłym chłopcem.

Twoja retrospekcja Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki