Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mój chłopak, Neandertalczyk

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

Mój chłopak, Neandertalczyk
119A-main.png
Fretka i Jeremiasz w prehistorycznych strojach
Sezon 1
Kod produkcji 119A
W kolejności emisji 29
Tytuł oryginalny Boyfriend From 27,000 B.C.
Fabuła Martin Olson
Scenariusz i
scenografia
Aliki Theofilopoulos
Marc Chrisafulli
Reżyseria Zac Moncrief
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2008-09-07 7 września 2008
Międzynarodowa premiera 2008-06-07 7 czerwca 2008
Połączone z
"Wyprawa do głębi Buforda"
Chronologia
Poprzedni "Najleniwszy dzień w życiu"
Następny "Wyprawa do głębi Buforda"

Fineasz i Ferb znajdują w lodowcu jaskiniowca - Konga. Stefa organizuje bal przebierańców, przez co Fretka bierze go za Jeremiasza i spędza z nim dzień. Dundersztyc chce pozbyć się ludzi przebranych za kanapki, którzy strasznie go irytują.

Fabuła Edytuj

Fineasz i Ferb oglądają w swoim salonie dokument o Neandertalczykach. Prowadzący mówi, że wciąż można znaleźć zamrożonych jaskiniowców, co inspiruje chłopców. Program przerywa reklama kanapek, która również inspiruje dzieci. Tymczasem Fretka szuka w swoim pokoju kostiumu na bal przebierańców Stefy. Naradza się ze swoim misiem z przyklejonym zdjęciem Jeremiasza, kiedy przerywa jej telefon. Fretka odpowiada agresywnie, a kiedy dowiaduje się, że to Jeremiasz zniża głos i udaje kogoś innego. Po chwili oddzwania przedstawiając się jako ona. Jeremiasz chce przebrać się za jaskiniowca, więc Fretka również wybiera ten kostium. Kiedy Fineasz i Ferb idą po jaskiniowca, ich rodzice wychodzą do historycznych ogrodów botanicznych, a Stefa prosi Fretkę o zrobienie kanapek.

Pepe przebiera się za srokę i wspina się na słup elektryczny, aby dostać się do kryjówki. Tam Monogram śmieje się z niego, ponieważ przebranie było tylko dla żartu. Dziobak idzie pokonać Dundersztyca.

Fineasz i Ferb szukają w jaskiniach Neandertalczyka do rozmrożenia. Fineasz omija niezwykłe znaleziska (jak dinozaury i mamuty). Chłopcy zabierają jaskiniowca do domu i rozmrażają go suszarkami. Jedyne co widać po tysiącach lat zamrożenia, to ogromny głód tego człowieka.

Pepe wchodzi do domu Dundersztyca i zostaje uwięziony w metalowej czapce z szafy Heinza. Dundersztyc chce zniszczyć wszystkich przebranych za kanapki, za pomocą Kanapkoprzebraniousuwatora. Pepe zasypia w trakcie jego monologu. Kiedy wychodzi, Agent P używa wieszaka z szafy, aby uwolnić się od hełmu.

Jaskiniowiec, którego chłopcy nazwali Kong, jest tak głodny, że zjada niejadalne przedmioty. Fineasz idzie poprosi siostrę o kanapki i proponuje jej zapoznanie się z jaskiniowcem, ale Fretka woli nie znać przyjaciół braci. Fretka ostrzega brata, aby jej nie przeszkadzał. Kong okazuje się tak głodny, że Fineasz z Ferbem wychodzą zrobić więcej kanapek. Pod ich nieobecność, jaskiniowiec zauważa Fretkę z wielką tacą kanapek i idzie za nią.

Pepe przeszkadza Dundersztycowi w wsysaniu kostiumów.. Tymczasem Fretka dochodzi do domu Stefy. Kiedy czeka aż ktoś otworzy jej drzwi, Kong zakrada się i zjada wszystkie kanapki. Fretka bierze go za Jeremiasza. Kiedy zostają zaproszeni dośrodka, przyjaciel Jeremiasza chce się przywitać, ale dostaje od jaskiniowca pięścią. Kong zaczyna niszczyć sprzęt muzyczny, ale traci nim zainteresowanie, kiedy odkrywa jedzenie na stole. Fretka chce go uspokoić, ale jaskiniowiec przerzuca ją sobie przez ramię. W tym momencie Fretka dostaje telefon od Jeremiasza i przypomina sobie, że to musi być jaskiniowiec jej braci. Dziewczyna próbuje zadzwonić po mamę, aby przyłapać braci, ale ona jej nie wierzy. Fineasz i Ferb zauważają brak jaskiniowca i idą go zabrać z imprezy Stefy.

Pepe wyciąga kostium z machiny Dundersztyca i wyrzuca go w krzaki. Dundersztyc próbuje złapać Pepe, ale zostaje zrzucony do tych samych krzaków co kostium. Pepe rozbija wóz Heinza. Doktor wychodzi z krzewów w stroju kanapki i zostaje zauważony przez Konga, który bierze go za wielką kanapkę. Chłopcy są smutni z powodu odejścia jaskiniowca, ale przypominają sobie, że jeżeli coś kochają, to powinni puścić to wolno, szczególnie kiedy jest to Neandertalczyk.

Zakończenie Edytuj

Napisy końcowe

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

brak

Galeria Edytuj

119A-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Cóż, nasze kanapki mają się nijak do tamtej. Przez głód każdy może się stać bestią.

Ferb: A już na pewno jaskiniowiec.

Fineasz: Tak, a już na pewno jaskiniowiec...

Co robicie? Edytuj

brak

W telewizji leci reklama kanapek

Fineasz: Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić!
Po chwili siedzą i jedzą kanapki

Fineasz: Wiesz co jeszcze dzisiaj zrobimy? Pójdziemy poszukać zamarzniętego jaskiniowca.

Gdzie jest Pepe? Edytuj

brak

Pepe wchodzi rynną na dach, przebiera się za srokę, przechodzi po drucie i wchodzi do budki z telefonem na słupie. Kiedy spada do kryjówki, Major Monogram i Carl cieszą się, że dał się nabrać.

Dżingiel zła Edytuj

brak

Inne informacje Edytuj

  • Po raz pierwszy pojawia się Kong.

Pamiętne cytaty Edytuj

AluzjeEdytuj

Flintstonowie - Fretka w przebraniu przypomina Pebbles Flintstone

Sexyback - muzyka, do której tańczy Fretka, przypomina utwór Justina Timberlake'a

Błędy Edytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki