Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mama w domu/scenariusz

< Mama w domu

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gdy Pepe znów znika Fineasz i Ferb budują mechaniczny Pepetronik 3000, który potrafi przyjmować dowolną postać i może towarzyszyć chłopcom cały czas. Tymczasem Fretka postanawia zmienić taktykę przyłapywania, nie dopuszczając do skończenia dzieła braci. Z kolei Dundersztyc tworzy Duplikator-Inator-2, aby skopiować swoją głowę i mieć dwa razy większą inteligencję.

Mama w domu Edytuj

Linda: Fineasz, Ferb! Cześć chłopcy, to jakie macie plany na dzisiaj?
Fineasz: Mieliśmy zamiar zabrać Pepe do parku na tradycyjny spacer.
Linda: Trochę ruchu mu się przyda. Jadę do sklepu kupić kilka rzeczy na obiad. Zrobię dziś spaghetti z klopsikami, albo spaghetti- klopsa. To po prostu wielka kula ze spaghetti i mięsa, której kształt jest ważniejszy niż smak. Nie zapomnijcie torebki na odchody.
Fineasz: Tak mamo! Ej, gdzie jest Pepe? (W całym domu nie ma Pepe.) A może tak zbudujmy sobie Pepe? Mielibyśmy z kim się bawić jak znika. Wielki Pepe, z błyszczącymi oczami, dziobem z włókna szklanego i... ogonem znającym chwyty judo? Ferb, zaspokajasz wszystkie moje potrzeby.

(Pepe lata dookoła budynku Dundersztyca na mechanicznych skrzydłach.)
Major Monogram: (przez nadgarstkowy komunikator Pepe) Witaj agencie P. Wcielamy w życie system interwencyjno-prewencyjny. Krąż nad budynkiem Dundersztyca, a gdy on będzie gotów, by zrealizować swój niecny plan, ty będziesz na miejscu. Cóż, o życiu towarzyskim możesz raczej zapomnieć, ale jesteśmy przekonani, ze krótki czas reakcji jest od niego o wiele ważniejszy.
Dundersztyc: Dlaczego on lata tak w kółko od samego rana? Aż ciarki mnie przechodzą. Tak czy siak, wyszło mi to na dobre i zamykam, bo wreszcie mogę wcielić mój niecny plan.

Więcej w Fandom

Losowa wiki