Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mandy

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mandy
Thaddeus and Thor (20).jpg
Grupa bohaterów: Nastolatki
Płeć: Dziewczyna
Wzrost: taki jak Fretka
Pochodzenie: Amerykańskie
Informacje zawodowe
Profesja:
Uczennica
Rodzina i inne relacje
Rodzeństwo:
Thaddeus
Thor
Wujostwo:
Pani Weaver
Nemezis:
Fretka Flynn
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Thaddeus i Thor"

Mandy — jest starszą siostrą Thaddeusa i Thora. Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Thaddeus i Thor".

Obecne życie Edytuj

Podczas swojej wizyty w domu ciotki- pani Weaver, sąsiadki rodziny Flynn-Fletcher, usłyszała Fretkę opisującą wybryki Fineasza i Ferba, przerodziło się to szybko w dumę, że jej bracia są bardziej nieznośni niż Fretki. Pełniła funkcję pomocnika i cheerleaderki dla swoich braci w czasie ich budowy fortu w konkurencji z Fineasz i Ferb. W końcu, gdy Fineasz i Ferb pokonują jej braci swoim fortem budowlanym, Mandy przyznaje, że bracia Fretki są bardziej nieznośni niż jej ("Thaddeus i Thor").

Ona jest właścicielem programu w Domu Kultury, który pomaga ludziom przestać próbować przyłapywać swoje rodzeństwo. Fineasz i Ferb dali jej maszynę, aby pomóc Fretce przestać przyłapywać ("Pepe Pan Aktor").

Wygląd Edytuj

Mandy jest tak samo wysoka jak Fretka. Jest bardzo szczupła. Ma długie, kręcone, brązowe włosy oraz oczy w tym samym kolorze. Nosi błękitną bluzkę bez rękawów wpuszczoną w granatowe dżinsy oraz szare tenisówki.

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki