FANDOM

Ikona odcinek

Więc może narysuj coś większego.

Fineasz

Fineasz i Ferb pomagają swojemu koledze Django zaskoczyć swojego tatę-artystę, Beppo Browna wielkim rysunkiem na słynnej, niepomalowanej pustyni. Tymczasem Dundersztyc próbuje zaskoczyć swoją nauczycielkę z dzieciństwa, Dr. Gevaarlijk.

Fabuła

Zakończenie

Fragment piosenki Zaskoczę panią profesor.

Scenariusz

Piosenki

Galeria

122B-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Fineasz: Łał! Lodówka to naprawdę zaszczytne miejsce!
Ferb: A zwłaszcza olbrzymia lodówka.

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Fineasz: To fantastyczny rysunek! Będzie zachwycony.

Django: Ale jest nieduży, a wszystko co tata robi jest ogromne!
Fineasz: Więc może narysuj coś większego.
Django: Ale gdzie znajdziemy takie duże płótno?

Fineasz: Popatrz tylko! Praca twojego ojca znajduje się tuż obok niepomalowanej pustyni. I właśnie wpadłem na pomysł! Ferb! Przydadzą się wielkie przybory malarskie.

Gdzie jest Pepe?

brak

Wejście do kryjówki Pepe

brak

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Przewodniczka: Django pewnie nie raz wam opowiadał, że jego ojciec słynie z monumentalistycznych kopii przedmiotów codziennego użytku.
Beppo: do dziennikarzy Odbieracie to zbyt dosłownie. Chodzi o jednoczesne zestawienie ze sobą pączków i gór, żeby...
Fineasz: Patrz tylko. Praca twojego ojca znajduje się tuż obok niepomalowanej pustyni. I właśnie wpadłem na pomysł. Ferb, przydadzą się wielkie przybory malarskie.
Dundersztyc: Czy, czy możesz chwilkę zaczekać? Muszę się rozliczyć z tancerkami.
Dundersztyc: Przyszła pani profesor, ha, ha. Otwiera drzwi A teraz Pepe Panie Dziobaku, zadrżyj przed wielką, nieposkromioną panią doktor Gevaarlijk.
Dr. Gevaarlijk: Wchodzi do środka Witaj Heinz. O, ale duży urosłeś, oczywiście nadal się garbisz. Rozgląda się po spółce zło
Dundersztyc: Według ciebie jestem zły? Pepe się uśmiecha Dziękuję, Pepe Panie Dziobaku. Dziękuję.

Inne informacje

  • Dowiadujemy się, że ojcem Django jest Beppo Brown - rzeźbiarz i malarz urbanistyczny.
  • Pierwszy raz Pepe się uśmiecha.
  • Dr. Gevaarlijk nie wierzy Dundersztycowi, że Pepe jest tajnym agentem, lecz szła koło niego gdy była już w domu Dundersztyca.
  • Jest to jeden z odcinków, gdzie Django Brown jest jednym z głównych bohaterów.

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

  • Gdy niepomalowana pustynia jest pomalowana, słońce znika.
    4 brwi

    Dr. Gevaarlijk ma 4 brwi

  • Gdy pod koniec odcinka Dr. Gevaarlijk mówi "Gevaarlijk wychodzi!", poszła w złą stronę, ponieważ drzwi są po prawej a ona poszła w lewo, gdzie jest balkon.
  • Dr. Gevaarlijk w jednej scenie ma 4 brwi.

Nawigacja