Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mishti Patel

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mishti Patel
240pxmishti.png
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: Dziewczyna
Wiek: tyle, co Baljeet
Pochodzenie: Indyjskie
Rodzina i inne relacje
Przyjaciele:
Baljeet
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Wrażenie tonięcia"

Mishti — jest przyjaciółką Baljeet'a, która tak samo jak on pochodzi z Indii.

Wczesne życie Edytuj

MishtiBaljeetFlashback.jpg
Nic nie wiadamo o jej przeszłości oprócz tego, że mieszka w Indiach i jako małe dziecko grała z Baljeetem w piłkę, dzięki czemu stali się przyjaciółmi. Najwyraźniej została w Indiach po tym, jak Baljeet wyprowadził się do Ameryki. Jako mała dziewczynka była typem chłopczycy, jednak teraz stała się bardziej dziewczęca.

Relacje Edytuj

Mish and Balj.jpg
Baljeet
Edytuj

Jako dzieci razem bawili się, kiedy Baljeet mieszkał jeszcze w Indiach. Najprawdopodobniej zakochała się Baljeecie, ale nie jest to jasno pokazane. Wiadomo, że są dobrymi przyjaciółmi. Mimo to pod koniec odcinka trzymali się za ręce przy zachodzie słońca, a Fineasz i Ferb uważali, że udało im się stworzyć romantyczną kolację tak, jak chciał Baljeet.

Wygląd Edytuj

Jest to dziewczyna o ciemnej karnacji. Ma ciemnobrązowe włosy upięte w kok ze zwisającymi pasmami. Kiedy była mała, miała wysoko dwa krótkie kucyki. Ma ciemnobrązowe, duże oczy w kształcie migdałów, długie rzęsy (być może pomalowane) i usta pomalowane malinową szminką. Najczęściej nosi czerwoną bluzkę, różową spódnicę oraz buty w tym samym kolorze.

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki