Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Morg

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Morg
Morg.jpg
Grupa bohaterów: Obcy
Płeć: Mężczyzna
Informacje zawodowe
Profesja:
Kryminalista
Rodzina i inne relacje
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Zamiana umysłów"

Morg — jest płazim więźniem, który zamienił się umysłem z Fineaszem podczas próby ucieczki z więzienia w odcinku "Zamiana umysłów".

Historia Edytuj

Po raz pierwszy pojawił się wraz z Fineaszem i Ferbem w galaktycznej sieci, żeby, jak można domyślić się z reklamy, zabrać ich na umysłowe wakacje. Chłopcy wraz z Izabelą, Bufordem i Baljeet'em, zgodzili się na ofertę i zbudowali maszynę, która zamienia umysły. Wtedy Morg oświadczył im, że był to podstęp, pozwalający kosmicie uciec z więzienia. Fretka dowiaduje się o planie i wyrusza, aby zatrzymać Morga. W końcu wysyła jego i kolegów do maszyny zamiany umysłów, po czym wszystko wraca do normy. W więzieniu Morg mówi, że go wrobili.

Wygląd Edytuj

Morg wyglądem przypomina kameleona, jednak jest obcym. Jego ciało składa się z zielonych łusek, ubrany jest w pasiasty kombinezon więzienny. Po zamianie ciał z Fineaszem, jego skóra była szara. Ma żółte oczy, które mogą zmieniać kształt na kwadratowy. Zazwyczaj mówi "Mmmm" po każdej wypowiedzi.

Jego partnerzy w przestępczości również wyglądają jak gady z wyjątkiem jednego, który wygląda jak mucha.

Wystąpienia Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki