Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mr. Slushy Burger

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mr. Slushy Burger — sieć restauracji serwujących fast foody na całym obszarze Trzech Stanów. Pracuje tam Jeremiasz Johnson, w kilku odcinkach widać jak obsługuje klientów, sprzedając im hot-dogi.

Lokalizacje Edytuj

Centrum Handlowe GoogolplexEdytuj

Jedna z restauracji Mr. Slushy Burger znajduje się w centrum handlowym Googolplex na przeciwko firmy zabawek ("Kodeks Łobuza", "Kup pan dziecku cegłę"). W odcinku "Festyniarski festyn naukowy" Fretka walczy o prace w tej restauracji z Wendy.

Chatting at the Mr. Slushy Dawg in the museum.jpg

Muzeum Historii Naturalnej Edytuj

Restauracja znajduje się także w muzeum w Danville. Jedynym pracownikiem jak dotąd jest tam Jeremiasz ("Wehikuł ambarasu").

Lasy Danville Edytuj

Mr Slushy Burger first appear.png
Mr Slushy Burger.jpg
Także na obrzeżach Danville przy lesie znajduje się mała budka z hamburgerami. Jest to raczej małe stoisko z przekąską niż restauracja. Pracuje tam Jeremiasz ("Kolejka").

Mount Rushmore Edytuj

Również na Mount Rushmore znajduje się mały lokal z hamburgerami. Jedynym pracownikiem był tam Jeremiasz ("Fretka traci głowę").

Maskotka i Motto Edytuj

Slushy the Clown.jpg
"Clown Glucio" jest maskotką spółki Mr. Slushy Burger. Dundersztyc nienawidzi jego figur, toteż ukradł wszystkie w Okręgu Trzech Stanów ("Czy ten dziób mnie pogrubia?").

Ich motto brzmi "Nasze hot-dogi już lepsze być nie mogą". Od roku 1929 nie zmienili go ("Kodeks Łobuza"). Natomiast hasło reklamowe to "Mięso, ogórek, pieprz i sól, z Gluciem obiad frajdą jest znów!".

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki