Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Mr. Slushy Burger

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mr. Slushy Burger
Mr. Slushy Burger .jpg
Logo sieci restauracji
Kierownictwo
Właściciel(e) nieznany
Menedżer(owie) Slushy Dawg
Pracownicy Jeremiasz Johnson
Fretka Flynn (była pracownica)
Stefa Hirano (była pracownica)
Lokalizacje
Sklepy Kilka stoisk i budynków
Sprzedawcy Jeremiasz Johnson
Za kulisami
Debiut "Kolejka"

Mr. Slushy Burger — sieć restauracji serwujących fast foody na całym obszarze Trzech Stanów. Pracuje tam Jeremiasz Johnson, w kilku odcinkach widać jak obsługuje klientów, sprzedając im hot-dogi.

Lokalizacje Edytuj

Centrum Handlowe GoogolplexEdytuj

Jedna z restauracji Mr. Slushy Burger znajduje się w centrum handlowym Googolplex na przeciwko firmy zabawek ("Kodeks Łobuza", "Kup pan dziecku cegłę"). W odcinku "Festyniarski festyn naukowy" Fretka walczy o prace w tej restauracji z Wendy.

Chatting at the Mr. Slushy Dawg in the museum.jpg

Muzeum Historii Naturalnej Edytuj

Restauracja znajduje się także w muzeum w Danville. Jedynym pracownikiem jak dotąd jest tam Jeremiasz ("Wehikuł ambarasu").

Lasy Danville Edytuj

Mr Slushy Burger first appear.png
Mr Slushy Burger.jpg
Także na obrzeżach Danville przy lesie znajduje się mała budka z hamburgerami. Jest to raczej małe stoisko z przekąską niż restauracja. Pracuje tam Jeremiasz ("Kolejka").

Mount Rushmore Edytuj

Również na Mount Rushmore znajduje się mały lokal z hamburgerami. Jedynym pracownikiem był tam Jeremiasz ("Fretka traci głowę").

Maskotka i Motto Edytuj

Slushy the Clown.jpg
"Clown Glucio" jest maskotką spółki Mr. Slushy Burger. Dundersztyc nienawidzi jego figur, toteż ukradł wszystkie w Okręgu Trzech Stanów ("Czy ten dziób mnie pogrubia?").

Ich motto brzmi "Nasze hot-dogi już lepsze być nie mogą". Od roku 1929 nie zmienili go ("Kodeks Łobuza"). Natomiast hasło reklamowe to "Mięso, ogórek, pieprz i sól, z Gluciem obiad frajdą jest znów!".

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki