Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Muzeum Historii Naturalnej

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Muzeum Historii Naturalnej
Museum of Natural History.jpg
Muzeum w dzień
Miasto Danville
Powiat Jeferson Country
Stan Virginia
Kraj Stany Zjednoczone
Kontynent Ameryka Północna
Lokalizacja Jedna z głównych dzielnic Danville
Polityczne informacje
Ogólne informacje
Debiut "Wehikuł ambarasu"
Muzeum Historii Naturalnej — muzeum znajdujące się w Danville. Pojawiło się ono w odcinku "Wehikuł ambarasu" oraz "Kwantowa opowieść".
The Danville Museum of Natural History at night.jpg

Muzeum w nocy

W odcinku "Wehikuł ambarasu" rodzina Flynn-Fletcher odwiedziła muzeum i widziała tam szkielet swojego psa- Bucky'ego oraz mężczyznę, na którego farmę pies został oddany- pana Simmonsa. Fineasz i Ferb znaleźli tam wehikuł czasu i cofnęli się wraz z Fretką chcącą ich przyłapać (wcześniej została wyrzucona z muzeum za krzyczenie, ale wkradła się z powrotem). T-Rex atakuje je, ale Fineasz domyśla się, jak skontaktować się Ognikami w teraźniejszości. Dzięki instrukcji odbudowały one maszynę czasu. Jednakże, z powodu błędu w planach to kończy się maszyną do krawatów. Ogniki naprawiają błąd i ratują Fineasza, Ferba i Fretkę. Przypadkowo przywracają one też T-Rexa, ale zostaje trafiony przez Mrozoinator Dundersztyca i staje się częścią wystawy.

W "Kwantowa opowieść" Fineasz i Ferb wykorzystali wehikuł czasu z muzeum, aby przenieść się w przyszłość i znaleźć narzędzia potrzebne do ich wynalazku. W przyszłości budynek ma dodane ogromne skrzydło. Wehikuł jest kilkukrotnie w odcinku używany przez Fienasza, Ferba, Fretkę, Fretkę z przyszłości oraz Xavier'a Onassis'a.

Znani członkowie Edytuj

  • Jeremiasz Johnson - pracownik baru z burgerami
  • Woźny, który nienawidzi sprzątać maszyny czasu
  • Xavier Onassis - twórca wehikułu czasu
  • Przewodnik, który pokazywał grupie wehikuł
  • Ochroniarz, który wyrzucił Fretkę z muzeum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki