FANDOM

Ikona odcinek

Dzisiaj nie robimy nic.

Fineasz Flynn

Tego dnia Fineasz i Ferb zaplanowali zbudowanie linii kolejowej, jednak rezygnują i postanawiają poświęcić czas nicnierobieniu. Fretce na początku się to spodobało, ale uświadomiła sobie, że bez nich nie ma co robić i próbuje namówić braci, by coś zbudowali. W końcu postanowiła sama stworzyć ogromną zabawkę dla dzieci. Dundersztyc chce oszpecić wszystkich w Okręgu Trzech Stanów.

Fabuła Edytuj

Zakończenie Edytuj

Zespół Jeremy and the Incidentals śpiewa z Fretką piosenkę Nicnierobienia dzień.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

118B-tytułowy

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Sprzedawca: : Swoją drogą, czy ty nie jesteś trochę za stara, żeby to budować?
Fretka: Zgadza się, trochę jestem.

Kwestia Ferba Edytuj

Aktor przychodzi do ogródka Fineasza i Ferba. Porusza się w spowolnionym tempie.
Ferb: To przecież ten przystojny aktor, Vance Ward ! W telewizji jest jakiś szybszy.

Co robicie? Edytuj

Linda: Cześć, chłopcy. Co robicie?
Fineasz: Dzisiaj nie robimy nic.

Fretka opowiada o swoich marzeniach związanych z Jeremiaszem.

Fretka: Więc nie ważcie się zniszczyć to jednym z waszych projektów.

Fineasz: Możesz być spokojna. Dzisiaj i tak niczego nie budujemy.

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Linda: Muszę pójść przygotować przed koncertem stoisko z herbatą. Pa!
Fineasz: Pa, mamo! Ej! Gdzie jest Pepe?

Przez kosz na śmieci.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fretka: Już prawie dziewiąta, a nie widać żadnej budowy, żadnych ciężarówek, żadnych...

Fretka spogląda przez okno.
Fretka: Nic nie robią? Po prostu sobie stoją? Jak posągi? Posągi...
Fineasz i Ferb w wyobraźni Fretki:

Fineasz: Dobry pomysł, Ferb. Dzięki temu Fretka pomyśli sobie, że nic nie robimy, a kiedy już się da na to nabrać, wtedy coś zrobimy! Muahahaha!
Dostawca: No, to by było wszystko. Swoją drogą, czy ty nie jesteś trochę za stara, żeby to budować?
Fretka: Zgadza się. Trochę jestem. Zacznę budować ją sama. Oni będą chcieli mi pokazać jak to zrobić, a wtedy zadzwonię do mamy i wpadną!

Inne informacje Edytuj

OLO-COOL 345

Plan z datą 2008

  • Kiedy Fretka pokazuje chłopcom maszynę do podróży w czasie, widnieje na nim 20,000 BC 2008 i 98,000 AD. To najprawdopodobniej oznacza, że ​akcja​ toczy się w roku 2008.
  • Po raz pierwszy pojawia się Vance Ward. W odcinku "Ferbowizja" pojawi się ostatni raz.
  • To pierwszy odcinek, w którym wersja instrumentalna piosenki "Taniec Dziobaka" jest szybsza, niż zwykle. W odcinku "Burmistrz Fretka" jest słyszana drugi raz.

Aluzje Edytuj

  • Guitar Hero - gdy Jeremiasz i jego zespół zostali trafieni inatorem Dundersztyca jeden z basistów, przypomina Napalma Johnnego.
  • Psychoza - Gdy Fretka mówi "...kim jest Fret-ka?!" zaczynając płakać, muzykalna część z tego filmu jest słyszana.

Błędy Edytuj

  • Kiedy Fineasz wstaje, na jego łóżku znajdują się 2 poduszki, lecz kiedy on i Ferb ścigają się, na łóżku jest tylko jedna poduszka.
  • Gdy inator Dundersztyca trafia w zespół Jeremiasza, perkusista i Coltrane zamieniają się miejscami.
  • Kilkukrotnie włosy Fretki na zmianę powiewają, po czym w następnym ujęciu są normalnie ułożone.
  • Kiedy Fretka wylewa beton jest on widoczny, lecz gdy stawia "nogi" zjeżdżalni, betonu już nie ma.

NawigacjaEdytuj