FANDOM

Agent
Nazywam się Norm. Największym wrogiem dziobaków jest człowiek.

— Norm, "Grecki jak błyskawica"

Norm — robot stworzony przez Heinza Dundersztyca w celu unicestwienia Pepe Pana Dziobaka. Wykonuje większość prac domowych i choć często denerwuje Heinza, to można powiedzieć, że utrzymują między sobą dobre kontakty. W przeciwieństwie do innych robotów, Norma napędza wiewiórka w kółku.

Życie Edytuj

Pierwsza misja Edytuj

Norm w filmie o dziobakach.
Norm został stworzony przez Dundersztyca, kiedy ten uświadomił sobie, że jedynym sposobem na pozbycie się swojego rywala jest znalezienie jego naturalnego wroga: nie była to jadowita żmija, borsuk ani manekiny kaskaderskie, lecz człowiek. Norm gonił za Agentem P przez całe Danville, próbując go zniszczyć, co mu się nie udało. W czasie wyścigu rydwanów Fineasza i Ferba, Norm wpada w wielkiego, blaszanego byka stojącego przed smażalnią naleśników, na skutek czego głowa byka wpada na głowę Norma. Wciąż próbując złapać Pepe , który jedzie już na rydwanie swoich właścicieli, Norm w głowie byka goni chłopców, którzy biorą go za minotaura.
MeetNorm.png
Goniąc za rydwanem, Norm wbiega do Muzeum Historii Naturalnej. Fretka krzyczy na niego wierząc, że jest on prawdziwym człowiekiem. W tym samym czasie Pepe go wyłącza, a robot pada na ziemię. Fretka oraz wszyscy zgromadzeni sądzą, że zamieniła go w kamień swoim spojrzeniem i uciekają. Chwilę potem Dundersztyc włącza go z powrotem, a Agent P zakłada na jego głowę dziobakową czapkę. Dundersztyc nie może jej zdjąć, a Norm myśląc, że jego stwórca jest dziobakiem goni go i próbuje wyeliminować ("Grecki jak błyskawica").

Praca z Agentem P Edytuj

"To wszystko? Chcesz tylko pożyczyć Norma, wielkiego człeko-robota? Proszę, bierz go na ile chcesz".
- Heinz Dundersztyc do Pepe
Pepe Pan Dziobak prosi Dundersztyca o pożyczenie mu Norma, którego chce wykorzystać w misji odzyskania płyty CD, która zarejestrowała go jako agenta. Pepe zabiera Norma i steruje nim siedząc w jego
Agent Norm.jpg
głowie po czym biegnie do domu Flynn-Fletcherów i wyrywa płytę z rąk Fretki. Agent P chce oddać płytę do agencji, ale najpierw musi zgubić goniących go Fineasza i Ferba, którzy próbują odzyskać płytę dla siostry. W czasie biegu Norm informuje go o niskim poziomie oleju.

Zatrzymują się na stacji benzynowej, żeby uzupełnić olej, jednak muszą szybko uciekać przed goniącymi ich dziećmi. W pośpiechu Pepe nie domyka zaworu z olejem. W czasie biegu Norm ma wyciek oleju i nie może już używać swoich dopalaczy. Na moście Fineasz odbiera mu płytę, a Norm spada do wody, jednak Pepe w przebraniu Ferba odbiera mu płytę i leci do Monograma. Norm zostaje wcielony do agencji, jednak Major uznawszy, że agent nie będący zwierzakiem wygląda dziwnie, każe Carlowi go zwolnić ("Przygoda z uliczną kamerą").

Odcinek "Wiwat, Doofania!'" Edytuj

Hide and Seek Norm Doofenshmirtz.png
Po wyrzuceniu z agencji Norm wraca do Dundersztyca i pomaga mu w tworzeniu jego własnego, dmuchanego, dryfującego miasta-państwa - Doofanii. Jest to jedyny odcinek, w którym to Dundersztyc mówi: "Już wiem co będziemy dzisiaj robić!", a Norm: "Cześć. Co robisz?" oraz "Nie jesteś trochę za stary na modelarstwo?". Przy prezentacji Doofanii, Norm puszcza akompaniament do jej hymnu narodowego Wiwat Doofania! ze swojego wbudowanego adaptera. Miasto szybko opada na dno zatoki, a ponieważ Pepe nie dociera na miejsce zdarzenia, Heinz proponuje Normowi zabawę w chowanego. Jednak okazuje się, że Norm nie rozumie zasad tej gry. Po kilku wyjaśnieniach, Norm chowa się, ale kiedy Dundersztyc mówi: I gdzie on może być?, robot wychodzi ze swojej kryjówki i odpowiada: Jestem tutaj!.

Funkcje Edytuj

  • Super siła,
  • Tryb transformacji,
  • Wbudowany adapter i system dźwiękowy,
  • Potrafi rozciągać swoje ręce i nogi,
  • Ma napęd wiewiórkowy,
  • Potrafi zmieniać się w vana.
  • W odcinku "Noc żywych aptekarzy", jego uśmiech zmienił się na chwilę na smutek.

Inne informacje Edytuj

  • Norm ciągle mieszka w apartamencie Dundersztyca mimo, że nie podołał misji do której został stworzony,
  • Norm uratował Dundersztyca przed jego własnym inatorem ("Przyłapiaczki"),
  • W odcinku "Wiwat, Doofania!" wpadł do wody, ale mimo to nie miał zwarcia, prawdopodobnie dzięki swojemu wiewiórczemu napędowi.
  • Chciałby być prawdziwym chłopcem i uważa Dundersztyca za swojego ojca ("Prawdziwy chłopiec").
  • W początkowych planach Dundersztyca Norm miał mieć inną głowę.
  • Norm jest zakochany w kobiecie robocie - Chloe

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki