Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Ohio Flynn

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ohio Flynn
Ohio.jpg
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: Chłopak
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzina i inne relacje
Wspólnicy:
Rhode Island Fletcher
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje"

Ohio Flynn — to żyjący na początku dwudziestego wieku podróżnik-archeolog, prawdopodobnie przodek Fineasza Flynna. Ma wspólnika o imieniu Rhode Island Fletcher. Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje".

Osobowość Edytuj

Ohio ma wiele atrybutów podobnych do jego prawdopodobnego potomka, Fineasza. Tak samo jak on uwielbia lody, ma optymistyczną osobowość, beztroską postawę. Kocha zabawę, prezentuje wysoki poziom kreatywności oraz ma podobną filozofię życia codziennego.

Pomimo tych podobieństw, między Ohio i Fineaszem jest spora różnica. Ohio pragnie sławy, bogactwa i chwały, a Fineasz w ogóle o nich nie myśli. Kolejna różnicą jest fakt, że Ohio jest bardziej dojrzały pod względem zainteresowania dziewczynami (zdejmuje kapelusz podczas przywitania z Izabelą i jest przejęty bezpieczeństwem tancerek). Jednak tak samo jak Fineasz, Ohio cieszy się z możliwości przeżycia przygody.

Ohio łatwo wpada w złość oraz w irytację podczas, gdy Fineasz denerwuje się naprawdę rzadko.

Zdolności Edytuj

Ohio jest dobry w rozwiązywaniu problemów, w kilka minut potrafi wydostać się z śmiertelnej pułapki. Jest zdolnym archeologiem i posiada szeroką wiedzę w zakresie historii i mitologii.

Relacje Edytuj

Rhode Island Fletcher Edytuj

Są partnerami w archeologii, ale jak długo tego nie wiadomo. Wydaje się, że mają dobre relacje, podobnie jak Fineasz i Ferb z czasów obecnych ("Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje").

Pepe Pan Dziobak Edytuj

Ohio wydaje się być zaskoczony, kiedy tajemniczy dziobak w fezie przybywa by uratować jego i innych. Po koniec odcinka, on i Rhode Island stwierdzają, że to dziwne, że ocalił ich antropomorficzny dziobak.

Fretka Flynn Edytuj

Sądząc po jej rozmowie redaktorem, Fretka już od dłuższego czasu starała się znaleźć materiał, który by potwierdził, że Ohio i Rhode Island przeżywają różne przygody. Choć próby ich uwiecznienia kończą się fiaskiem, przypominając te ówczesnej Fretki, to ona i tak podąża za archeologami i za wszelką cenę chce w końcu napisać o nich artykuł.

Dundersztyc Edytuj

Po tym jak Ohio bez problemu rozpoznał Dundersztyca na początku odcinka, można stwierdzić, że przed "Fineasz i Ferb i Świątynia Sołotitje" mieli oni już ze sobą do czynienia. Ponadto Ohio wykazuje otwartą niechęć w stosunku do swojego archeologicznego rywala.

Izabela Garcia-Shapiro Edytuj

Z obawy przed utraceniem matki, Izabela podstępem sprowadziła Ohio Flynna i Rhode Island Fletchera do Dundersztyca. Ohio nazywa ją "Małą Perfidną Zdrajczynią", a wtedy ona daje mu swoją wizytówkę z napisem "Mała Perfidna Zdrajczyni". Po wyjściu ze świątyni, Ohio wybacza Izabeli.

Buford i Baljeet (1914) Edytuj

W odcinku pojawiają się nienazwani, wyglądający jak Buford i Baljeet chłopcy, którzy całkiem nieźle dogadują się z duetem Ohio i Rhode Island, mimo to mało prawdopodobnym jest, by spotkali się wcześniej. Niemniej jednak to właśnie oni uratowali Ohio, Izabelę, Fretkę, Vivian i Rhode Island przed utonięciem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki