Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Oszukać system

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek
Oszukać system
532px-Performing Let's Go Digital.jpg
Fretka uwięziona w grze
Sezon 2
Kod produkcji 206B
W kolejności emisji 58
Tytuł oryginalny Gaming the System
Fabuła Bill Motz
Bob Roth
Scenariusz i
scenografia
Joe Orrantia
Zac Moncrief
Reżyseria Zac Moncrief
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2009-08-11 11 sierpnia 2009
Międzynarodowa premiera 2009-04-11 11 kwietnia 2009
Połączone z
"Pepe znosi jajko"
Chronologia
Poprzedni "Pepe znosi jajko"
Następny "Przygody Hika"

Gra, która dosłownie wciąga. Świetne! Ferb wiem, co będziemy dzisiaj robić!

Fineasz Flynn

Fineasz i Ferb tworzą nową wersję gry "Skacz i Kucaj". Fretka, która szykuje się na potańcówkę z Jeremiaszem przypadkowo wchodzi do gry i musi dojść do ostatniego poziomu, aby się z niej wydostać. Tymczasem Dundersztyc mając przykre wspomnienia z dzieciństwa tworzy maszynę, która zamieni męskie ubrania na sukienki.

Fabuła Edytuj

736px-Trying out the game.jpg
Fineasz, Ferb, Buford, Baljeet oraz Izabela są w ogródku. Buford pokazuje im nową wersję gry "Skacz i Kucaj". Fineasz widzi głowę Buforda w grze i pyta, jak się tam znalazła. Buford tłumaczy, że konsola ma aparat. Robi zdjęcie Fineszowi. Po kilku sekundach w grze pojawia się jego głowa. Chłopcu spodobało się to.

Scena przenosi się do pokoju Fretki, gdzie Fretka rozmawia ze Stefą, twierdząc, że Jeremiasz zaprosił ją na potańcówkę. Fretka przypomina sobie o Fineaszu i Ferbie. Schodzi do nich.

Fineasz pyta się Buforda co jest celem tej gry. Buford odpowiada, że to gra "Skacz i kucaj", więc tam się tylko skacze i kuca. Baljeet twierdzi, że nie ma w tej grze celów edukacyjnych. Buford krzyczy:"Padnij" i Baljeet się schyla. Buford twierdzi, że już się czegoś nauczył. Fineasz mówi, że można to ulepszyć i nagle pojawia się Fretka. Zaczyna na nich krzyczeć, co robią. Fineasz gra tylko na konsoli, więc Fretka twierdzi, że aż taka gra ich wciągnie i , że jej randka jest bezpieczna. Fineasz dostaje olśnienia. Nagle zauważył brak Pepe.

736px-Candace blow drying her hair.jpg
Pepe jest już w bazie. Agencja sprawdziła działalność internetową Dundersztyca i wiedzą co kupi Pepe na gwiazdkę. Ostatnio interesował się budową molekularną. Pepe rusza na misję.

Fineasz przedstawia ulepszoną grę "Skacz i Kucaj". Gdy Ferb podłącza zasilanie, cały prąd w domu znika. Fretce wyłącza się suszarka i idzie do chłopców. Ferb włącza znowu zasilanie i maszyna teleportuje Fretkę do gry. Fineasz jest niezadowolony bo zawsze Fretka jest pierwsza.

660px-Hard to fight in a ballgown.jpg
Scena przenosi się do Spółki Zło Dundersztyca. Twierdzi, że Pepe jest spóźniony. Dundersztyc przedstawia Pepe swój nowy inator Balo-suknio-nator. Strzela w Pepe i nagle ma na sobie sukienkę. Dundersztyc objaśnia swój plan. Miała urodzić mu się siostra, dlatego jego matka szyła sukienki. Niestety, urodził się chłopiec. I Dundersztyc musiał nosić te sukienki. Wszyscy się z niego śmiali. Dundersztyc wystrzeli we wszystkich mężczyzn inatorem i zostanie najbardziej męskim mężczyzną. Spytał się Pepe, czy nie tłumaczy zbyt nachalnie, bo przygotował musical.
736px-Kids see Candace on TV.jpg
Fretka chce jak najszybciej wyjść z gry. Fineasz z Ferbem niestety, stworzyli kilka światów przed dojściem do bosa. Fretka chce oszukiwać, Fineasz się nie zgadza. Każe Fretce skakać i kucać w odpowiedniej kolejności. Widząc jak Fretka się męczy, Fineasz z Ferbem idą jej pomóc. Fretka do obrony używa swojej suszarki i biegnie przed siebie. Fineasz i Ferb zaczynają biec za nią i zaczyna się piosenka Przekonwertujmy się.
660px-Balloon trapped perry.jpg

Dundersztyc wylatuje ze Spółki Zło balonem. Pepe jest zdołowany "pochwałkami" Dundersztyca i uderza go sukienką. Pepe uwalnia się i atakuje go. Dundersztyc wisi nad miastem i twierdzi, że każdy się na niego gapi.

242px-Giant Buford.jpg
Fineasz i Ferb za Fretką doszli już do bosa. Okazuje się, że Buford nim jest i zaczyna ich gonić. Łapie ich. Fretka straszy Buforda suszarką, że ma ich puścić. Buford uderza Fretkę i spada jej suszarka. Fretka chwyta za pasek życia i uderza Buforda, który depcze po Fineaszu i Ferbe i spada z klifu.
736px-You guys are okay.jpg
Fretka podbiega do braci i załamuje się, że ich straciła. Nagle pojawia się Fineasz i Ferb. Fineasz twierdzi, że mają jeszcze 4 życia. Fretka jest zła. Wszyscy nagle pojawiają się w ogródku. Fineasz twierdzi, że to dzięki wygranej Fretki i pyta się jak go pokonała za drugim razem. Fretka nie rozumie pytania. Nagle Buford pojawia się za nimi 2 razy większy. Większy Buford wgniata w ziemię mniejszego Buforda. Baljeet dopiero teraz zauważył wartości edukacyjne.

Dundersztyc znowu znajduje się w balonie i zaczyna szarpać się z Pepe.

Buford zagonił Fineasza, Ferba i Fretkę do kąta gdzie nie mogą uciec. Nagle Buforda zawołała Izabela. Fineasz krzyczy, żeby tego nie robiła. Buford podchodzi do Izabeli. Fineasz nadal krzyczy (martwi się o nią). Izabela
660px-Isabella with digitizer.png
wyjmuje aparat i wciąga Buforda do jego środka, Fineasz jest zachwycony pomysłem.

Dundersztyc i Pepe nadal się szarpią. Pepe strzela w Dundersztyca inatorem i ma na sobie sukienkę. Dundersztyc rzuca się na Pepe i inator kierują w inną stronę.

Jeremiasz przybywa do domu Flynn-Fletcher. Fretka jest załamana bo nie wie jak przebrać się w 3 sekundy. Inator trafia w Fineasza, Ferba i Izabele. Dundersztyc urwał kawałek swojego inatora. Pepe dziurawi balon i spada na ziemię. Pepe ląduje koło Izabeli. Nagle na Fretce ląduje piękna suknia.
660px-You... all... look beautiful.jpg
Jeremiasz twierdzi, że wygląda pięknie. Mówi to wszystkim. Fineasz nadal sądzi, że są w grze. Jeremiasz pyta Fretkę czemu to nazywa się potańcówka a Fretka prosi żeby jej nie prowokował.

Zakończenie Edytuj

Dundersztyc spadając z balonu wpada prosto na bal i zostaje jego królową.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

206B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Ferb: Może po prostu zrób tak jak my.

Co robicie? Edytuj

brak

Fineasz: Gra, która dosłownie wciąga... Ferb wiem, co będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Ej, gdzie jest Pepe?

brak

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

  • Ten odcinek ukazuje pierwsze doświadczenia śmiertelne w serialu.
  • Pierwszy raz Fineasz przejawia uczucia wobec Izabeli (drugi raz w "Przygody Hika").
  • Monogram mówi Pepe, że na na święta dostanie od Dundersztyca wazon. Potwierdza się to w odcinku "Ferie zimowe Fineasza i Ferba".
  • Dundersztyc ma zegarek na prawej ręce, co czyniłoby go leworęcznym. Również pistolet trzyma w lewej ręce. Jednak w innych odcinkach nosi zegarek na lewej ręce.
  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Dundersztyc lubi kolory jesieni, a przez Radio Disney - że jego ulubiony kolor to pomarańczowy, który też jest barwą jesienną.

Aluzje Edytuj

  • Super Mario - gra "Skacz i Kucaj" może być odniesieniem to tej gry.
  • Pac-Man - efekt dzwiękowy w grze jest podobny.
  • Piękna i Bestia - gdy Pepe zostaje trafiony Balo-suknio-natorem, muzyka, krótko brzmiąca, przypomina początek tej bajki.
  • Jaś i magiczna fasola - rosnąca łodyga do góry i potwór na górze jest powiązane z tym.

Błędy Edytuj

  • Na początku na konsoli były cztery przyciski. Kiedy Fineasz mówi "Ferb wiem, co będziemy dzisiaj robić!" są tylko trzy.
  • Na końcu odcinka Fretka ma suknię, ale butów raczej nie.
  • Na początku w ogródku jest Fineasz, Ferb, Baljeet i Buford. Izabela pojawia się znikąd.

NawigacjaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki