FANDOM

Odcinek
Przypadkiem mam randkę dziś wieczorem i zdaje się, że coś z tego wyjdzie, ale jeśli nie zaiskrzy, sprawię, że nikt już nie zazna uczucia miłości!

Heinz Dundersztyc

Fineasz i Ferb otwierają modną restaurację w ogródku. Schodzi się do niej bardzo wiele osób, w tym Fretka z Jeremiaszem. Buford stojący na bramce nie chce ich jednak wpuścić do środka. Tymczasem Dundersztyc buduje dezakochator który potrafi zniszczyć uczucie miłości w całym Okręgu Trzech Stanów. Jego użycie jednak pozostawia jako ostateczność w razie nieudanej randki.

Fabuła Edytuj

1000px-Phineas and Ferb in Pajamas.jpg
Fineasz obudził się, ponieważ usłyszał burczenie brzucha Ferba. Okazuje się, że wczoraj pod wieczór rodzice zabrali ich do modnej restauracji gdzie praktycznie nic nie zjedli. Fineasz zastanawia się czemu nie ma modnych restauracji i za razem zabawnych oraz serwują dobre jedzenie. Fineasz od razu wpada na pomysł zbudowania restauracji.

W pokoju Fretka odbiera telefon od Stefy. Mówi jej, że słyszłała od kogoś, że Jeremiasz ma ją zaprosić na dzisiejszy wieczór. Stefa dajej jej rady od doktora "Fon Miłość". Potem dzwoni Fretki mama, ale dziewczyna się rozłącza. Stefa twierdzi, że w końcu zadzwoni.

Na podwórku Fineasz i Ferb zaczeli budowę restauracji, którą nazwą "Pan Dziobak". Izabela, Buford, Baljeet i
Fireside table bussers.png
Ogniki przyszli i pytają się do robią. Fineasz mówi, że każdy z nich będzie miał jakieś zadanie. Izabela będzie przyjmowała gości, Ferb będzie kucharzem, Ogniki będą pomagać w kuchni Ferbowi i podawać jedzenie, Baljeet będzie soko-barmanem a Buford ochroniarzem i stanie na bramce. Fineasz ujawnia nazwę restauracji dopiero kiedy Izabela się o to zapytała. Fineasz zauważa brak Pepe.

Pepe już znajduje się w bazie. Major Monogram rozmawia przez telefon. Major Mojogram mówi Pepe, że ma dzisiaj randkę z żoną i jeśli nie wymyśli czegoś wyjątkowego to skończy jak kuweta w schornisku. Carl zaczyna go przedrzezniać. Major od razu przechodzi do Dundersztyca. Pepe rusza na misję.

Yes! (Chez Platypus).png
Do Fretki dzwoni telefon. Mówi, że to "sygnał dzwiękowy". Fretka i Jeremiasz zaczynają gadać w tym samym czacie i nie mogą się dogadać. Jeremiasz nie pewnie zaprasza Fretkę na wieczór, ta jest w niebowzięta. Oboje są zadowoleni. Fretka słyszy coś w ogródku i natychmiast idzie to sprawdzić. Krzyczy na Fineasza i Ferba nazwywając ich krasnalami. Fineasz się tym nie poruszył i mówi do Ferba czy lepej będzie podać kurczaka z kuskusem.
Agent P stuck in the door.jpg

Pepe utknął w drzwiach kiedy chciał się dostać do Spółki Zło. W tym czacie kiedy Pepe jest uwieziony w drzwiach Dundersztyc wyjaśnia mu swój niecny plan. Ma dość zakochanych par, romantyzmów i śmiechów. Dlatego stworzył satelite De-zakochator by zniszczyć uczucie zakochania. Dundersztyc jest o krok od wypełnienia swojego planu, ale ma randkę dziś wieczorem i jak coś z tego nie wyjdzie to już nikt nie dozna uczucia miłości. Pepe wyszedł z windy ale urwał się razem z drzwiami.

Późnym wieczorem Jeremiasz przychodzi po Fretkę. Idą na randkę gdy nagle Jeremiasz zatrzymuje się na podjeździe. Twierdzi, że bierze ją do najsłynniejszej restauracji w mieście, którą storzyli jej bracia. Fretka jest zdenerwowana i nie będzie czekała w kolejce, skoro to jej ogródek.

Fretka mówi do Buforda, żeby ich wpuścił lecz Buford się nie zgadza, bo nie ma ich na liście. Buford mówi Fretce, że mogła wczoraj zrobić rezerwację, a ona tłumaczy mu, że restauracja jeszcze wczoraj nie istniała. Dundersztyc daje w "łapę" Bufordowi i wpuszcza go z jakąś kobietą. Fretka jest oburzona bo dał mu w łapę. Buford zaprzecza i każe im czekać w kolejce.

Izabela pokazuje stolik dla Dundersztyca i jakieś kobiety razem z nim. Fineasz pyta się jej czy nie widziała Pepe. Ona mówi, że ostatnio nie. Dundersztyc dopytuje się kobiety o jej zainteresowania mężczyzn jakie napisała na portalu internetowym. Ona za każdym razem porównuje go do swoich byłych, upokarzając przy tym Dundersztyca. Wszystko tymczasem obserwuje Pepe zza stolika.

1000px-Perry's spotlight.jpg
Fineasz w końcu znalazł Pepe i ustawił go na honorowym miejscu. Tymczasem w kuchni Ferb przygotowuje dania a Fineasz je podaje. Buford tymczasem wpuszcza wszystkich prócz Fretki i Jeremiasza. Fretka zdenerwowała się i każe jak najszybciej wpuścić ją i Jeremiasza. Jeremiasz twierdzi, że chętnie zaczeka bo spędzi z nią więcej czasu.

Dziewczyna pokazuje Dundersztycowi tatuaż okazuje się, że on też taki ma i od razu zaczynają się lepiej dogadywać.

Zdenerwowana Fretka dzwoni do mamy, żeby kazała chłopcom wpuścić ją do środka. Mama mówi, że przyjadą za kilka minut, ale zanim Linda przyjeżdża do domu, dziobakowa restauracja staje się niemodna. Wykupuje ją
The public is fickle.jpg
biznesmen i zabiera budynek helikopterem. Ferb twierdzi, że sława była ulotna.

Dundersztyc zakochuje się z wzajemnością i oddaje pilot do de-zakochatora Pepe panu dziobakowi, który go niszczy młotkiem i inator zaczyna spadać. Kiedy rodzice wchodzą do ogródka zastają same stoliki i krzesła. Jeremiasz zaprasza Fretkę do stołu i mówi jej, jak

Strumming and strolling.jpg
dobrze się bawił czekając razem z nią w kolejce, i jak świetnie się bawi teraz. Linda dziwi się, że Fretka chciała żeby mama przerwała jej randkę. Potem Fretka wyrzuca mamę z ogródka i zwraca się do Jeremiasza

Tymczasem Dundersztyc śpiewa razem ze swoją nową dziewczyną piosenkę Miłość zła. Gdy wszystko wydaje się, że jest już dobrze, nagle satelita spada i trafia w dziewczyne. Stwierdza, że nic do Heinza nie czuje i odchodzi. Wtedy Heinz zostaje sam ze złamanym sercem na moście.

Zakończenie Edytuj

Piosenka Miłość zła z innymi scenami.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

205B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Ferb: Taa, sława była ulotna.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć Fineasz, co robicie?
Fineasz: Postanowiliśmy zbudować restaurację.

Fineasz: Czy naprawdę aż tak trudno jest otworzyć modną restaurację z dobrym jedzeniem? Ferb, już wiem co będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: A właśnie, gdzie jest Pepe?

Pepe wpada do swojej kryjówki przez rurę próżniową.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fineasz: Ferb, co to za odgłos!? Ferb odkrywa swój brzuch Burczy ci w brzuchu?
Stefa: Fretka, może lepiej usiądź. Nie chcę, żebyś miała atak.

Fretka: A dlaczego miałabym go dostać?

Stefa: Bo ktoś mi właśnie napisał, jak ktoś inny mówił, że ktoś podobno słyszał, jak Jeremiasz mówił, że do ciebie zadzwoni, że cię zaprosi na dziś wieczór. Krzyczą Fretka, czy wymagasz pomocy medycznej?
Fineasz: Postanowiliśmy zbudować restaurację. Wiem, brakuje nam kelnerek.
Fineasz: Możecie sprzątać stoliki, a Baljeet będzie sokobarmanem.
Baljeet: Robię pyszne koktaile.
Buford: Imię?

Fretka: To ja.
Buford: Że kto?

Fretka: Że Fretka, jestem Fretka!
Fretka wygląda przez okno.

Fretka: Ej, krasnale! Wasze sprawy często psują moje sprawy. A dziś mam ważną sprawę do załatwienia, więc dziś z daleka ode mnie i moich spraw, bo gorzko tego pożałujecie, jasne?
Fretka wraca do swojego pokoju.

Fineasz: Może lepiej będzie podać kurczaka z kuskusem?

Inne informacje Edytuj

  • Pierwszy raz Buford i Izabela mają doczynienia z Dundersztycem.
  • Ten odcinek pokazuje, że Dundersztyc ma niecny tatuaż.
  • W tym odcinku Buford umie grać na skrzypcach.

Aluzje Edytuj

  • Robin Hood - piosenka Miłość zła przypomina piosenkę z tego filmu.

Błędy Edytuj

  • Roznica.png
    Tatuaż Dziewczyny Heinza pojawia się dopiero w pewnym momencie.
  • Kiedy Adyson pomaga w kuchni, inne dziewczęta z zastępu mają taki sam kolor włosów jak ona.
  • W pewnym momencie kolor krawata Fineasza zmienia kolor z niebieskiego na czerwony.
  • Gdy restauracja już działa, 2 Ogniki są za Izabelą. Powinno ich tam nie być, ponieważ wszystkie pomagały Fineaszowi i Ferbowi.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki