FANDOM

Pani Dundersztyc — jest matką Heinza i Rogera oraz żoną Pana Dundersztyca.

Życiorys Edytuj

Przewidywała, że jej drugie dziecko będzie dziewczynką, dlatego przez wiele miesięcy szyła sukienki dla dziewczynki, która okazała się być chłopcem. Kazała chodzić Heinzowi w tych sukienkach do szkoły, ponieważ skończył jej się materiał ("Oszukać system").

Pani Dundersztyc od zawsze kochała kickball, a Roger od początku był świetnym zawodnikiem, dlatego zawsze kochała go mocniej od Heinza. Nigdy też, nie pozwalała mu kąpać się w publicznych basenach ("Thaddeus i Thor" , "Samolot! Samolot!").

Roger's the favorite.jpg
Heinz nigdy nie miał dobrych relacji z matką, jako dziecko był zazdrosny o swojego młodszego brata, który był oczkiem w głowie mamy. Dorastając, Heinz opracował niecne plany zemsty na jego bracie, które miały mu pomóc odzyskać uwagę matki.

Co ciekawe chce, by jej synowie częściej spędzali razem czas ("Burmistrz Fretka").

Wygląd Edytuj

Jest to starsza, dosyć dobrze zbudowana kobieta. Ma długi nos (taki, jak Heinz), małe usta oraz oczy w kolorze czarnym, a siwo brązowe włosy ma upięte w kok z tyłu głowy. Nosi starodawne, niemieckie ubrania.

Inne informacje Edytuj

  • Jest dość silną kobietą, skoro udało jej się podnieść dorosłego już Rogera ("Thaddeus i Thor").
  • Odcinki "Thaddeus i Thor" i "Twoja retrospekcja" są jedynymi odcinkami w których pojawia się naprawdę, a nie w jednej z retrospekcji.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki