FANDOM

Pani Johnson (podobno także Sokole oko Johnson) — to mama Jeremiasza i Zuzi oraz żona Jacka Johnsona. Gra na perkusji w Trio Jazzowym, razem z Lidną Flynn-Fletcher i Vivian Garcia-Shapiro.

Wygląd Edytuj

Pani Johnson ma krótkie, kręcone blond włosy i okrągłe okulary. Nosi jasno-fioletowy podkoszulek, na który zakłada ciemno-fioletową koszulę z krótkim rękawem. Nosi fioletowe rybaczki i brązowe buty, a usta maluje ciemno-różową szminką.

Relacje Edytuj

Zuzia Johnson Edytuj

W żadnym odcinku nie zostały ukazane relacje łączącę Zuzię i jej mamę, jednak najbezpieczniej było by sądzić, że Pani Johnson nie wie o mrocznej stronie swojej córki.

Jeremiasz Johnson Edytuj

Nie zostało pokazane wprost, jak Jeremiasz dogaduje się ze swoją mamą, ale można sądzić, żę są ze sobą dość blisko, ponieważ Jeremiasz często pomaga mamie w akcjach charytatywnych na rzecz zwierząt ("Inny dziobak", "Czupiradło").

Fretka Flynn
Fretka w domu Jeremiasza
Edytuj

Wydaje się, że Pani Johnson lubi Fretkę (a tym samym akceptuje jej związek z Jeremiaszem). W odcinku "Czupiradło" po tym jak dziewczyna złapała spadającego orangutana, pani Johnson przyznała, że Jeremiasz wspaniale trafił, a więc cieszy się, że Fretka chodzi z jej synem.

Inne informacje Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki