FANDOM

Wygląd Edytuj

W swoim zwykłym ludzkim wyglądzie, Parentezjusz ma brązową skórę, niebieskie oczy, i jasnożółte włosy wskazujące czoło. Jego głowa przypomina tą z okrągłym uchwytem, stąd jego imię. Nosi biały fartuch z dwoma jasnozielonymi nadramiennikami, zielone spodnie i różowe pantofle.

Jednak ten wygląd był niczym innym niż humanoid, aby ukryć swój prawdziwy wygląd : niebieskiej pchły z czterema rękami noszącej białą koszulkę i różowe pantofle. Parentezjusz' humanoid jest również wyposażony w cztery mechaniczne macki jako broń zapasową i duży ekran LCD aby pokazać swoją prawdziwą twarz do jego wrogów.

RolaEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się jako hologram gdy Major Monogram i Carl dowiedzieli się, że wszyscy agenci O.B.F.S.. (z wyjątkiem Pepe i jego drużyny trenującej) zostali zarażeni przez mikrobopluskwy, co doprowadziło do blokady w O.B.F.S.. Parentezjusz twierdził, że widział Monograma 30 lat temu w klasie na biologii, ale Monogram w ogóle go nie pamięta (nawet gdy Parentezjusz z powodzeniem przypomina niektóre z imion dawnych kolegów z klasy). Parentezjusz stwierdził, że Monogram nigdy go nie zauważał, i że on był tym, który wysłał mikrobopluskwy przez wszczepienie ich do obróż, panując nad agentami w celu uzyskania jego uwagi. Parentezjusz stwierdza, że ma pilota który pozwoli mikrobopluskwom przejąć kontrolę nad każdym agentem, pozwalając mu na dowodzenie wolą agentów. Gdy Parentezjusz aktywuje pilota wszyscy agenci zwracają się przeciw Monogramowi i Carlowi, którzy są zmuszeni do ucieczki.

Pepe i jego drużyna zostają przydzieleni do znalezienia Parentezjusza i powstrzymania go zanim przejmie całkowitą kontrolę nad agentami O.B.F.S., wiedząc że są jedynymi, którzy uniknęli zarażenia (ponieważ nie nosili żadnych obróż), Parentezjusz czeka na ich przybycie w swojej bazie, zamyka ich w śmiertelnej pułapce i wyjaśnia im szczegóły swojego planu. Parentezjusz stwierdza, że za 28 minut przejmie całkowitą władzę nad agentami. Potem wyrusza w drogę do kwatery głównej O.B.F.S., z jego czterema olbrzymimi mecha-pchłami, mając nadzieje że Pepe i jego przyjaciele zginą w jego bazie podczas wybuchu dynamitu. Jednakże, Pepe i jego przyjaciele zostają uratowani przez nowego członka O.B.F.S. dawnego wroga Pepe, Dr. Heinze'a Dundersztyca, który przyznał że już gdzieś widział Parentezjusza.

Parentezjusz przybył do kwatery O.B.F.S., gdy Monogram i Carl zostali złapani na próbie ucieczki. Kiedy plan Parentezjusza zmierza ku sukcesowi, stwierdził że za pomocą mikrobopluskw zniszczy dobre imię O.B.F.S.. Jednak Pepe przychodzi na ratunek i kopie Parentezjusza w twarz. Nagle głowa Parentezjusza odpadła, ujawniając że ukrywa się pod postacią humanoida. Pomimo tego android był w stanie funkcjonować. Prawdziwy Parentezjusz okazał się pchłą w ciele robota. Jako humanoid posiadał ekran LCD (w celu pokazania swojego prawdziwego oblicza) i cztery mechaniczne macki. Parentezjusz miał kilku zwierzęcych agentów trzymających Monograma i Carla jako zakładników gdy on i jego olbrzymie mecha-pchły gonili Pepe wokół miejsca szkolenia nowych agentów. Na szczęście, Dundersztycowi i trenującym agentom udało się stworzyć pułapkę na pasożyty (zgodnie z instrukcjami Pepe), i Karen Pani Kotka była w stanie zniszczyć olbrzymie mecha-pchły ze swoim zestawem umiejętności. Pomimo, że został otoczony przez drużynę Pepe mówi że wciąż kontroluje agentów O.B.F.S. a że za zaledwie 5 sekund przejmie nad nimi stałą kontrolę (zgodnie z jego pilotem). Jednak zaraz po tym na Parentezjusza spada wentylator i humanoid w którym siedział przestał działać. Próbując wstać na nogi zostaje złapany przez Dundersztyca pensetą i włożony do słoiczka w ramach aresztu za cały incydent.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki