FANDOM

Pedro — jest postacią wiele razy występującą w serialu Fineasz i Ferb. Pierwszy raz wystąpił w odcinku "Kolejka". Nie wiele wiadomo o tym chłopaku. Często pojawia się w ogródku Fineasza i Ferba i bierze udział w ich projektach. W odcinku "Robo-rodeo" kupił czerwony balon, przez co byki zaczęły szaleć.

Wygląd Edytuj

Pedro ma krótkie, czarne włosy, brązowe oczy. Ubrany jest w granatową koszulkę i ciemnogranatowe, krótkie spodenki.

Relacje Edytuj

Actress and sally in backyard.jpg
Fineasz i Ferb
Edytuj

Pedro często przebywa w ogródku Fineasza i Ferba, kiedy zbudują jakiś wynalazek, np. w odcinku "Kolejka". Był również na urodzinach Fineasza ("Retrospekcja"). Jednak nie jest on przyjacielem chłopców, jak Izabela, Buford, Baljeet i Irving.

Fretka Edytuj

Niewiele wiadomo o relacjach Pedra z Fretką, ponieważ nigdy ze sobą nie rozmawiali. Można jednak przypuszczać, że Fretka może go znać, gdyż pojawił się w jej śnie ("Fineasz i Ferb nakryci").

Buford Edytuj

Buford i Pedro, właściwie w ogóle się nie znają. Jedyna ich relacja, to moment kiedy Buford zabiera mu plakat z reklamą kolejki, którą zbudowali Fineasz i Ferb ("Kolejka: Musical").

Jeremiasz Edytuj

Niewiele wiadomo o relacjach Jeremiasza z Pedrem, jednak chłopiec pojawił się na zjeździe rodziny Johnsonów więc można sądzić, że jest z nimi jakoś związany ("Biegnij, Fretka, biegnij").

Galeria Edytuj

Boy 1 - Rollercoaster avatar 1.png

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki