FANDOM

Pepe zostaje wybrany maskotką fabryki narzędzi, ale zwycięstwo może przyczynić się do ujawnienia jego sekretnej tożsamości. Major Monogram wyznacza więc Agenta Ś jako jego tymczasowego zastępcę, który jednak zostaje całkowicie zignorowany przez doktora Dundersztyca. W tym czasie Fretka udaje się na wykład Mandy, który ma na celu zniszczenia idei przyłapywania młodszych braci.

Pepe Pan Aktor Edytuj

(Fineasz i Ferb razem z Pepe siedzą przed komputerem.)
Fineasz: No Pepe! Gdy tylko wyślę Twoje zdjęcie, wezmiesz udział w konkursie na zwierzaka Totalnych Narzędzi. Co ty na to stary? Chciałbyś być twarzą firmy? (Pepe terkocze.) To ja rozumiem i wyślij. (Dzwoni telefon, a Fineasz szybko go odbiera.) Halo? Pepe wygrał!

(Fineasz i Ferb razem z Pepe odwiedzają Dom Kultury Danville.)
Mandy: Dzień Dobry wszystkim. I witam na jednodniowym seminanium koniec wpadki. Na którym uczymy się siostrzanek silnej woli. A zatem powitajmy naszą nową członkinie Fretkę Flynn. Fretka to są En, Sonisa i Danielle.
Fretka: Ta cześć!
Mandy: Teraz dziewczyny robimy małe ćwiczenie. Może na początek En. To zdjęcie twojego brata, który zmienił kwietnik waszej matki w basenik. Co robisz?
En: Jako antyprzyłapiaczka zapewnie bym poszła do kosmetyczki.
Mandy: Dobrze. Widzisz jak to się robi? Może też próbujesz?
Fretka: Ach, żartujesz sobie? Będę świetna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki