Wikia

Fineasz i Ferb Wiki

Pepe Pan Dziobak

Dyskusja0
1105stron na
tej wiki
Ikona agent
Pepe Pan Dziobak
Pepe
Grupa bohaterów: Zwierzęta
Płeć: Samiec
Wiek: 5 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzinne miasto: Danville
Podpis:
Perry signature
Informacje zawodowe
Profesja:
Tajny Agent
Przynależność:
O.B.F.S., Rodzina Flynn-Fletcher
Rodzina i inne relacje
Właściciele:
Rodzina Flynn-Fletcher
Nemezis:
Heinz Dundersztyc, Agent Dennis
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Kolejka"
Głos podkłada: Dee Bradley Baker
W listach pisałeś, że ten twój nemezis jest "uprzejmym, ziemno-wodnym uosobieniem niepowstrzymanego zwierzęcego gniewu".

Dr. Gevaarlijk, cytując list Heinza o Pepe,"Miłośnicy sztuki"

Pepe — zwierzak domowy Fineasza i Ferba. Pracuje jako tajny agent dla O.B.F.S., pod kryptonimem Agent P, którego zawdzięcza pierwszej literze słowa "platypus", czyli z angielskiego "dziobak". Jego szefem jest Major Monogram, lecz czasem to Carl przekazuje mu misje.

Jego baza mieści się pod domem właścicieli i dostaje się tam za pomocą różnych ukrytych wejść w domu i na podwórku.

Wrogiem Pepe jest Heinz Dundersztyc. Codziennie udaje mu się niszczyć coraz to nowszy wynalazek doktora. Pod koniec misji (odcinka), wynalazek Dundersztyca z reguły "sprząta" wynalazki Fineasza i Ferba, zanim ich mama wróci do domu.

Przebrania Edytuj

754px-Perry as a mindless animal

"Wiesz, to dziobak. One za wiele nie potrafią."
-Fineasz[src]

Perry!

W domu Pepe udaje typowego, głupiutkiego zwierzaka. Pomaga mu w tym umiejętność robienia zeza rozbieżnego. Jednak gdy nikt nie patrzy, zakłada na głowę swój kapelusz i staje na dwóch nogach. Potrafi bardzo szybko przechodzić z agenta w zwierzątko i na odwrót, jeśli jest taka potrzeba ("Przygoda z uliczną kamerą", "Dzień żyjącej żelatyny").

Wyposażenie Edytuj

  • Komunikator nadgarstkowy - Pepe ma na nadgarstku zegarek-komunikator - przeważnie ukryty w jego futrze ("O, tu jesteś, Pepe").
  • Video-komunikator - palmtop służący do odbierania wiadomości z kwatery głównej. Dr Dundersztyc zbudował w jednym odcinku urządzenie namierzające Monster Trucki - które od urządzenia Pepe różniło się jedynie kolorem ("Rozpacz parkuje").
  • Spadochron - wielokrotnie uciekając agent P używał go ratując się przed upadkiem z dużej wysokości. Na spadochronie widnieje logo z podobizną dziobaka. Nie wiadomo, gdzie go chowa.
  • Plecak odrzutowy

Młodość Edytuj

Baby Perry
Pepe został przygarnięty 5 lat temu w schronisku dla zwierząt (należała ona do O.B.F.S.) przez Rodzinę Flynn-Fletcher. Na wzięcie Pepe zdecydowali się Fineasz i Ferb. Na początku chcieli go nazwać "Dziobak Bartuś". Ale gdy wrócili do domu zmienili mu imię na "Pepe" ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze").

Relacje Edytuj

Fineasz Flynn Edytuj

"Kocham cię, stary."
-Fineasz do Pepe[src]

740px-Phineas talks to Perry

Pepe jest udomowionym dziobakiem Fineasza i Ferba. Kiedy zobaczyli go po raz pierwszy postanowili, że nazwą go Dziobak Bartuś, jednak po powrocie do domu ostatecznie nazwali go Pepe ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze"). Dziobak każdego dnia wyrusza walczyć z doktorem Dundersztycem, którego rozmaite inatory przeważnie powodują zniknięcie wynalazków chłopców zanim zobaczy je mama.

Phineas hugs perry
Fineasz bardzo dba o dziobaka, i przeważnie zastanawia się, gdzie może być, kiedy znika walczyć z Dundersztycem. Bardzo przeżywał kiedy ten pewnego dnia zaginął ("O, tu jesteś, Pepe"), innym razem zbudował maszynę, która miała mu umożliwić poznanie, co oznacza terkotanie zwierzaka ("Wywiad z dziobakiem").

W filmie chłopcy na krótko poznają prawdziwą tożsamość Agenta P - Fineasz jest bardzo zawiedziony i rozczarowany, że dziobak, którego traktował jak członka rodziny skrywał przed nim taką tajemnicę. Ostatecznie jednak zrozumiał, że była ona konieczna po to, aby Pepe mógł z nimi mieszkać.

Na koniec stają przed wyborem - zapomnieć największą przygodę życia i zachować w ten sposób Pepe w rodzinie lub rozstać się z nim na zawsze wiedząc, że był tajnym agentem. Chłopcy oczywiście wolą rozstać się ze wspomnieniami niż z dziobakiem.

Fineasz bardzo troszczy się o Pepe - w odcinku "Gdzie jest Pepe? Część 1" chłopak chciał zrezygnować z wyjazdu do Afryki, przez rzekomą chorobę zwierzaka.

Ferb Fletcher Edytuj

Ferb hugs perry
Ferb kocha Pepe tak samo jak Fineasz. Także nie wie, że jest on tajnym agentem. Czasami Pepe śpi z nim razem w łóżku, a Ferbowi to nie przeszkadza
552px-A shared moment
("O, tu jesteś, Pepe").

Heinz Dundersztyc Edytuj

Pepe jest nemezis Dundersztyca. Walczą ze sobą niemal każdego dnia. Dundersztyc nie potrafi rozpoznać dziobaka bez kapelusza agenta ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze"). Czasami traktuje go jak przyjaciela, a nie jako największego wroga.

Inne informacje Edytuj

Galeria Edytuj

Pepe

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pepe Pan Dziobak

  • Zabawny błąd w "innych informacjach"

    4 wiadomości
    • wow, niezłe, w sumie nawet prawdopodobne :o noo ciekawe, czy w oryginalnej wersji była otwarcie ukazana płeć Pepe, wie ktoś? :) a co...
    • W odc. "Pierwotny Pepe" Dudersztyc spytał Pepego "To ty masz jadowite ostrogi?" a pepe w odpowiedzi tylko machnoł ramionami.

Więcej od Wikii

Losowa wiki