Wikia

Fineasz i Ferb Wiki

Pepe Pan Dziobak

Dyskusja0
1103strony na
tej wiki
Pepe Pan Dziobak
Pepe
Grupa bohaterów: Zwierzęta
Płeć: Samiec
Wiek: 5 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzinne miasto: Danville
Podpis:
Perry signature
Informacje zawodowe
Profesja:
Tajny Agent
Przynależność:
O.B.F.S., Rodzina Flynn-Fletcher
Rodzina i inne relacje
Właściciele:
Rodzina Flynn-Fletcher
Nemezis:
Heinz Dundersztyc, Agent Dennis
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Kolejka"
Głos podkłada: Dee Bradley Baker
W listach pisałeś, że ten twój nemezis jest "uprzejmym, ziemno-wodnym uosobieniem niepowstrzymanego zwierzęcego gniewu".

Dr. Gevaarlijk, cytując list Heinza o Pepe,"Miłośnicy sztuki"

Pepe — zwierzak domowy Fineasza i Ferba. Pracuje jako tajny agent dla O.B.F.S., pod kryptonimem Agent P, którego zawdzięcza pierwszej literze słowa "platypus", czyli z angielskiego "dziobak". Jego szefem jest Major Monogram, lecz czasem to Carl przekazuje mu misje.

Jego baza mieści się pod domem właścicieli i dostaje się tam za pomocą różnych ukrytych wejść w domu i na podwórku.

Wrogiem Pepe jest Heinz Dundersztyc. Codziennie udaje mu się niszczyć coraz to nowszy wynalazek doktora. Pod koniec misji (odcinka), wynalazek Dundersztyca z reguły "sprząta" wynalazki Fineasza i Ferba, zanim ich mama wróci do domu.

Przebrania Edytuj

"Wiesz, to dziobak. One za wiele nie potrafią."
-Fineasz[src]

W domu Pepe udaje typowego, głupiutkiego zwierzaka. Pomaga mu w tym umiejętność robienia zeza rozbieżnego. Jednak gdy nikt nie patrzy, zakłada na głowę swój kapelusz i staje na dwóch nogach. Potrafi bardzo szybko przechodzić z agenta w zwierzątko i na odwrót, jeśli jest taka potrzeba ("Przygoda z uliczną kamerą", "Dzień żyjącej żelatyny").

Wyposażenie Edytuj

  • Komunikator nadgarstkowy - Pepe ma na nadgarstku zegarek-komunikator - przeważnie ukryty w jego futrze ("O, tu jesteś, Pepe").
  • Video-komunikator - palmtop służący do odbierania wiadomości z kwatery głównej. Dr Dundersztyc zbudował w jednym odcinku urządzenie namierzające Monster Trucki - które od urządzenia Pepe różniło się jedynie kolorem ("Rozpacz parkuje").
  • Spadochron - wielokrotnie uciekając agent P używał go ratując się przed upadkiem z dużej wysokości. Na spadochronie widnieje logo z podobizną dziobaka. Nie wiadomo, gdzie go chowa.
  • Plecak odrzutowy

Młodość Edytuj

Pepe został przygarnięty 5 lat temu w schronisku dla zwierząt (należała ona do O.B.F.S.) przez Rodzinę Flynn-Fletcher. Na wzięcie Pepe zdecydowali się Fineasz i Ferb. Na początku chcieli go nazwać "Dziobak Bartuś". Ale gdy wrócili do domu zmienili mu imię na "Pepe" ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze").

Relacje Edytuj

Fineasz Flynn Edytuj

"Kocham cię, stary."
-Fineasz do Pepe[src]

Pepe jest udomowionym dziobakiem Fineasza i Ferba. Kiedy zobaczyli go po raz pierwszy postanowili, że nazwą go Dziobak Bartuś, jednak po powrocie do domu ostatecznie nazwali go Pepe ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze"). Dziobak każdego dnia wyrusza walczyć z doktorem Dundersztycem, którego rozmaite inatory przeważnie powodują zniknięcie wynalazków chłopców zanim zobaczy je mama.

Fineasz bardzo dba o dziobaka, i przeważnie zastanawia się, gdzie może być, kiedy znika walczyć z Dundersztycem. Bardzo przeżywał kiedy ten pewnego dnia zaginął ("O, tu jesteś, Pepe"), innym razem zbudował maszynę, która miała mu umożliwić poznanie, co oznacza terkotanie zwierzaka ("Wywiad z dziobakiem").

W filmie chłopcy na krótko poznają prawdziwą tożsamość Agenta P - Fineasz jest bardzo zawiedziony i rozczarowany, że dziobak, którego traktował jak członka rodziny skrywał przed nim taką tajemnicę. Ostatecznie jednak zrozumiał, że była ona konieczna po to, aby Pepe mógł z nimi mieszkać.

Na koniec stają przed wyborem - zapomnieć największą przygodę życia i zachować w ten sposób Pepe w rodzinie lub rozstać się z nim na zawsze wiedząc, że był tajnym agentem. Chłopcy oczywiście wolą rozstać się ze wspomnieniami niż z dziobakiem.

Fineasz bardzo troszczy się o Pepe - w odcinku "Gdzie jest Pepe? Część 1" chłopak chciał zrezygnować z wyjazdu do Afryki, przez rzekomą chorobę zwierzaka.

Ferb Fletcher Edytuj

Ferb kocha Pepe tak samo jak Fineasz. Także nie wie, że jest on tajnym agentem. Czasami Pepe śpi z nim razem w łóżku, a Ferbowi to nie przeszkadza ("O, tu jesteś, Pepe").

Heinz Dundersztyc Edytuj

Pepe jest nemezis Dundersztyca. Walczą ze sobą niemal każdego dnia. Dundersztyc nie potrafi rozpoznać dziobaka bez kapelusza agenta ("Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze"). Czasami traktuje go jak przyjaciela, a nie jako największego wroga.

Inne informacje Edytuj

Galeria Edytuj

Pepe

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pepe Pan Dziobak

  • Zabawny błąd w "innych informacjach"

    4 wiadomości
    • wow, niezłe, w sumie nawet prawdopodobne :o noo ciekawe, czy w oryginalnej wersji była otwarcie ukazana płeć Pepe, wie ktoś? :) a co...
    • W odc. "Pierwotny Pepe" Dudersztyc spytał Pepego "To ty masz jadowite ostrogi?" a pepe w odpowiedzi tylko machnoł ramionami.

Więcej od Wikii

Losowa wiki